|

اصول شیک پوشی

خوشتیپ خانوم این نکته های استایلی رو رعایت کن؛ شیک شدن فقط به خرید مانتو شلوار نیستا

مهم ترین نکته که واسه خوشتیپ شدن باید بهش توجه کنید این که خوشتیپی یه پکیجِ یعنی همه آیتم ها باید کنار هم قرار بگیرن تا شما خوش استایل شید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- حتما براتون پیش اومده که روبه روی کمد پر از لباستون ایستادید و گفتید چرا هیچی ندارم بپوشم؟ بین این سوال و کمد پر از لباس یه تناقض عجیبی وجود داره. واقعا چرا ما با یه کمد پر از لباس خیلی مواقع با این سوال مواجه میشیم؟ مهم ترین دلیلش اینِ که محتویات کمدمون با هم هماهنگ نیستن. مثلا 10 تا مانتوی رنگ روشن داریم اما یه دونه مشکی نداریم. یا اینکه یه عالمه شلوار جین توی طرح ها و مدل های مختلف داریم اما یه شلوار مناسب برای مهمونی رسمی نداریم.

مهم ترین نکته ای که واسه خوشتیپ شدن باید بهش توجه کنید اینِ که خوشتیپی یه پکیجِ یعنی مجموعه آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است باید در کنار هم قرار بگیرن تا شما به خانومی خوش استایل تبدیل شید. پس باید به همه آیتم ها در کنار هم توجه کنید.

توی این مطلب میخوایم نکاتی که واسه داشتن یه استایل شیک و زیبا بهتون کمک میکنه رو بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا کم هزینه و آسون خوشتیپ شید.

اولین نکته استایلی؛ اگه قد کوتاه هستید مانتو، شلوار و کفش هم رنگ بپوشید

خانم هایی که قدشون کوتاه، مهمه که بدونن چجوری لباس بپوشن تا کشیده تر به نظر بیان. به طور کلی خوبه که قبل از انتخاب هر لباسی اول اندامتون بشناسید. یکی از ترفندهایی که باهاش کشیده تر به نظر می یاین اینِ که مانتو، شلوار و کفشتون هم رنگ انتخاب کنید.

i

دومین نکته استایلی؛ اگه قدتون بلندِ مونوکروم نپوشید

استایل مونوکروم یا تک رنگ پوشیدن باعث میشه کشیده تر به نظر برسید پس اگه قدتون بلنده بهتره از چنتا رنگ استفاده کنید و سراغ استایل مونوکروم نرید.

u

سومین نکته استایلی؛ ساده بپوشید

شاید براتون عجیب باشه اما مهم ترین راز شیک پوشی ساده پوشی است. همین شلوار جین خودمون در نظر بگیرید از بین مدل های مختلفی که داره تنها مدلی که هیچ وقت انقضاء نداره جین راستَس. مدل های دیگه مثل مام استایل، بوت کات، جین زاپ دار و ... یه موقعی خیلی رو بورسَن اما بعدش حداقل برای مدتی از مد می افتن. پس اون مدلی که از همه ساده ترِ همیشه روی بورسِ و برای هر موقعیتی هم قابل استفاده است. اگه بودجه ای که برای لباستون اختصاص میدید خیلی زیاد نیست بهترین کار اینِ که مدل های ساده که همیشه مد هستنُ انتخاب کنید.

y

عکس از صفحه majale.manto.mahak

چهارمین نکته استایلی؛ از اتو غافل نشید

به تمیزی و اتو کشی لباس هاتون اهمیت بدید. از نظر خیلیا اتو کردن یه کار بی نهایت اعصاب خرد کنیه اما اگه بدونید که یه لباس اتو شده و تمیز چقدر تو استایلتون اهمیت داره هیچ وقت ازش غافل نمیشید. یه مانتو هر چقدر هم خوشگل و خوش رنگ و لعاب باشه اگه چروک باشه اصلا خوشگلیش به چشم نمی یاد.

r

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها