|

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

اشتباهاتی که موقع خرید نباید بیان سراغت؛ مانتو شلوار هم نداره حواست نباشه خفتِت میکنن

همه ما تا به الان خرید هایی داشتیم که به نظرمون یه جوری پول بی خود دادن بودند و از خریدنشون پشیمونیم، حالا چیکار کنیم که دیگه تکرار نشه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا شده یه خریدی داشته باشید و بعد از مدت کوتاهی ازش پشیمون بشید؟؟؟ یا بد تر از اون بلافاصله یکی دو روز بعد حتا بدون اینکه ازش استفاده کنید دلتون رو بزنه؟؟؟ تا حالا شده خریدی داشته باشید که بعدا از خودتون این سوال رو بپرسید که اصلا هدف از این خرید چی بوده؟ مطمئنا برای همه شما پیش اومده اما باید بدونید که برای این که بتونید تیپ و استایلی شیک و درجه یک داشته باشید لزوما نباید کمدتون پر باشه بلکه در عوض باید یاد بگیرید که چطور هوشمندانه خرید کنید تا بتونید به راحت ترین شکل ممکن استایل خودتون رو بسازید، حالا مهم نیست که مینیمال پوشید یا ترندی پوش، مهم اینه که بهترین خودتون رو داشته باشید.

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

برای یه خرید خوب و درست حسابی چند تا نکته ساده هست که باید حتما رعایتشون کنید، این طوری هم توی هزینه هاتون صرفه جویی میشه، هم عذاب وجدان نمیگیرید که چرا بی جهت خرید کردید و هم به کمک خرید های مناسب میتونید به زیبایی هرچه تمام تر تیپ خودتون رو اپن طور که دوست دارید آراسته کنید.

در ادامه ما چند مورد از مهمترین نکته هایی رو که هر خانم خوش ذوق و با سلیقه و البته حواس جمع رعایت میکنه با شما به اشتراک میگذاریم و امیدواریم که به کارتون بیان.

۱.اشتباه اول زیادی به مد توجه داری

اهمیت دادن به مد روز و آیتم هایی که ترند می‌شند خیلی خوبه اما باید حواستون به این نکته هم باشه که مثلاً مانتو کتی که این روز ها خیلی ترند شده آیا به شما میاد و مناسب اندام شما هست یا نه.  اصلا نباید تنها دلیل شما برای خریدن چیزی مد بودن اون آیتم باشه، چرا که هر چیزی که می خرید باید با سلیقه، اندام و بقیه ویژگی های ظاهری شما تناسب داشته باشه.

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

۲.اشتباه دوم با آدم اشتباه میری خرید

یک سری از افراد هستند که عادت دارند همیشه تنهایی خرید کنند و مغازه ها رو زیر پا بگذارند اما یک سری دیگه از افراد هستند که برای خریدن هر آیتمی نیاز به سلیقه و حتی تایید یک شخص دوم دارند اگر شما جزو این دسته از افراد هستید به این نکته توجه داشته باشید که خیلی مهمه شخصی که همراه شما خرید میاد سلیقه اش با سلیقه شما متناسب باشد چون در غیر این صورت احتمال اینکه شما خریدی داشته باشید که بعدا با کمی فکر کردن بیشتر ازش پشیمون بشید خیلی زیاده.

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

۳.اشتباه سوم حساب شده خرید نمیکنی

قطعاً پیش اومده زمانهایی که احساس می‌کنید برای یک مهمونی یا یک آیتم خاصی نیاز داریم مثل یک کفش با رنگ خاص و یا یک مانتو با طرح خاص اما جدایی از مواقع خاص باید توجه داشته باشید لباسها و آیتم هایی که از همون لحظه اول میدونید فقط قراره یکی دوبار بپوشید و توی کمدتون خاک بخورند گزینه های خوبی برای خرید نیستند و بهتره همیشه به دنبال مدل های کاربردی باشید که میدونید به راحتی میتونید باهاشون یکی دو تا استایل خوب بزنید.

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

۴.اشتباه چهارم دقیقه نودی هستی

منظور از این که میگیم دقیقه نودی هستی اینه که برای مثال شما میدونید که به یک مانتو سفید احتیاج دارید اما خرید اون رو مدام به آینده موکول می کنید و در آخر زمانی که واقعاً بهش نیازمند شدید در لحظه آخر برای خریدش اقدام میکنید در این صورت درصد خطا و اشتباه شما برای خرید مانتویی که دوست ندارید خیلی بیشتر میشه یا حتی ممکنه از سر اجبار هزینه خیلی بالایی رو برای اون چیزی که مد نظرتونه پرداخت کنید، پس اگر قصد خرید دارید زودتر به فکر باشید تا فرصت پیدا کردن اون چیزی رو که واقعا دوستش دارید و قیمت مناسبی هم داره داشته باشید.

اشتباه های بزرگ موقع خرید کردن

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای رو هنگام خرید باید رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها