|

چند پیشنهاد خوب از ۲۰۲۲

هفت فیلم سینمایی جدید 2022 که باید برن تو لیست اولویت ها؛ وقت و هدر نده که بیات میشن

داشتن یک لیست خوب و درجه یک از فیلم هایی که به تازگی به روی پرده رفتند بهتون این شانس رو میده تا انتخاب های بهتری برای تماشا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تماشای فیلم و سریال یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین تفریحات در سر تا سر جهان به حساب میاد، بعضی از افراد دوست دارند که تنهایی در اوقات فراغتشون به تماشای فیلم بنشینند و خستگی ای در کنند، و بعضی دیگه هم عاشق این هستند که آخر هفته ها و یا روزهای تعطیل دور هم جمع بشند و دسته جمعی با دوستان یا خانوادشون یه فیلم خوب و درجه یک تماشا کنند و لذت ببرند، در هر حال شما در هر کدوم از این دسته ها که قرار بگیرید مسلما از پیشنهاد یه فیلم خوب و با کیفیت لذت می برید مخصوصا اگر اون فیلم جدید هم باشه.

در ادامه ما هفت تا از بهترین و باحال ترین فیلم های سینمایی 2022 رو به شما معرفی می کنیم که اگر هنوز اون ها رو تماشا نکردید می تونید تو اولین برنامه تماشای فیلمتون از یه لیست خوب و مطمئن استفاده کنید.پس با ما همراه باشید تا چندتا از بهترین های 2022 رو بهتون معرفی کنیم.

1.شاهدخت – 2022

اون دسته از افرادی که عاشق لباس ها و سنت های قدیمی هستند معمولا از تماشای فیلم هایی که در سبک قدیمی ساخته میشند لذت میبرند، لباس های پف دار و پر زرق و برق، مدل موهای آراسته شده و بسیار زیبا، قصر ها و خونه های لوکس و تجملاتی و کلی آیتم دیگه که فقط می تونیم تو فیلم های سبک قدیمی نظاره گرشون باشیم. سینمایی شاهدخت یکی از همین فیلم هاست البته در ژانر اکشن و مهیج به کارگردانی لو وان کیت.

امتیاز IMDb : 5.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 59/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

2.همه چیز همه جا به یکباره – 2022

قطعا در یک لیست از فیلم های پیشنهادی باید جایی هم برای سینمایی های کمدی باشد، همه چیز همه جا به یکباره، یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی درام است اما با این حال می تونیم بگیم که در اصل یک چرخش هرج و مرج و از ژانر های مختلف مثل علمی تخیلی، فانتزی، اکشن، هنر های رزمی و ... است. این فیلم توانست فروش خوبی رو در گیشه تجربه کنه و به عنوان پر فروش ترین فیلم استودیو ای 24 شناخته بشه.

امتیاز IMDb : 8.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 95/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

3.لایت یر – 2022

مگر کسی هست که از داستان اسباب بازی ها خاطره نداشته باشد و عاشق باز فضانورد نشده باشد؟ لایت یر یک اسپین آف دوست داشتنی از داستان اسباب بازی هاست که داستان پیدایش باز رو روایت می کند. اگر چه این انیمیشن نسبت به تمامی قسمت های فرنچایز اسباب بازی ها امتیاز کمتری رو از منتقدین به دست آورده اما همچنان یکی از بهترین ها و قوی ترین ها به حساب میاد که تماشای اون خالی از لطف نیست.

امتیاز IMDb : 5.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 75/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

4.الویس – 2022

الویس پرسلی خواننده مشهور و خوش چهره امریکایی است که هنوز هم شنیدن آثار به جا مانده از اون لذت بخش و فرح بخش است و هنوز هم در سر تا سر دنیا از صدایش استقبال می شود، با این اوصاف طبیعی است که بعد از گذشت بیش از 40 سال هنوز هم دیدن یک سینمایی تازه که به زندگی سلطان راک اند رول جهان می پردازد لذت بخش است. این فیلم علاوه بر این که از طرف منتقدین تحسین شد توسط خانواده زنده یاد الویس نیز مورد تقدیر قرار گرفت. تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم که قطعا برایتان ساعات خوشی را رقم خواهد زد.

امتیاز IMDb : 7.8/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 78/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

5.زرنگ بازی – 2022

همان طور که می دانید فیلم های کمدی در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند پس به شما یکی دیگر از کمدی های جذاب 2022 را معرفی می کنیم که در ژانر درام ورزشی می باشد و با نقد های بسیار مثبت منتقدین همراه است. نقش اصلی این فیلم را آدام سندلر ایفا کرده و به خاطر بازی حرفه ای قدرتمندش مورد تحسین قرار گرفته. طرفدار های بسکتبال و فیلم های ورزشی وقت رو تلف نکنید که زرنگ بازی یکی از بهترین هاست.

امتیاز IMDb : 7.4/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 93/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

6.پدر عروس – 2022

به گزارش شایانیوز، طرفدار های فیلم های عاشقانه، بشتابید که پدر عروس یکی از سینمایی های جذاب هالیوودی است که در ژانر عاشقانه درام کمدی ساخته شده است. پدر عروس یک داستان پر تلاطم از اتفاقات و پستی بلندی های پیش از مراسم عروسی است که اگر ازدواج کرده باشید قطعا با این سینمایی همزاد پنداری خواهید کرد.

امتیاز IMDb : 5.9/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 80/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

7.جواب منفی – 2022

در هر لیستی از فیلم های پیشنهادی قطع به یقین باید یک فیلم ترسناک گنجانده شود. جواب منفی نه تنها یک فیلم ترسناک بلکه یک فیلم علمی تخیلی نیز هست که لذت تماشای آن را دو برابر می کند. جواب منفی به دلیل اصالت و بلند پروازی کارگردان حسابی مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

امتیاز IMDb : 7.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 82/ 100

هفت فیلم سینمایی 2022

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها