|

اصول شیک پوشی

تابستون با الهام از طبیعت تیپ بزن؛ یه عالمه ست جذاااب با مانتوهای رنگی رنگی

الان که اواسط تابستون هستیم و همه جا رنگارنگِ میتونید از همین رنگارنگی برای استایلتون ایده بگیرید و خوشگل تیپ بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه توجه کرده باشید فشن استایلیست ها همیشه از طبیعت الهام میگیرن. به عنوان مثال لباس هایی که توی پاییز روانه بازار میشه از لحاظ رنگ با لباس های تابستون و بهار فرق دارن. پس طبیعت میتونه در راستای خوشتیپ شدن بهتون کمک کنه. الان که اواسط تابستون هستیم و همه جا رنگارنگِ میتونید از همین رنگارنگی برای استایلتون ایده بگیرید. برای اینکه توی تابستون حسابی تیپ بزنید میتونید از رنگ های شاد و باطراوت طبیعت الهام بگیرید یه استایل رنگارنگ جذاب برای خودتون بسازید. مَخلص کلام اینکه خوشتیپ شدن توی تابستون خیلی سخت نیست فقط کافیه با دقت بیشتری به اطرافتون نگاه کنید.

توی این مطلب میخوایم چنتا ست جذاب و خوشگل با مانتوهای تابستونی بهتون معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا ترفندهای ست کردن یاد بگیرید.

تابستون با زرد یه ست جذاب بساز

زرد رنگی شاد و پرانرژی است که طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی، طلایی و زرد روشن. در خصوص این رنگ، خیلی مهمِ که بدونید کدوم طیف مناسبتونِ اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن براتون مناسب ترِ اگر هم پوستی تیره دارید خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ. اگه این رنگ جذاب دوست دارید اما نمیدونید با چی ستِش کنید از سفید و مشکی غافل نشید. این دو تا رنگ در کنار آیتم‌های زرد ترکیب فوق‌العاده‌ای رو ایجاد می‌کنند. برای ست کردن زرد میتونید از هر کدوم این رنگ ها به تنهایی یا از هر دوشون با هم در کنار زرد استفاده کنید.

r

ست های جذاب تابستونی با صورتی

اگه این رنگ دوست دارید بهار و تابستون بهترین فرصت واسه پوشیدنِش؛ اینجوری مثل گل ها باطراوت و زیبا میشید. صورتی با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، آبی و سبز ست میشه. اما هیچ رنگی مثل طوسی در کنار صورتی جلوه نداره اصلا انگار این دو تا رنگ ساخته شدن که در کنار هم قرار بگیرن و یه پالت رنگی بی نظیر براتون بسازن. اگه میخواین بهترین نتیجه رو از این ست بگیرید به طیف رنگ ها توجه کنید طوسی تیره رو با صورتی روشن ست کنید طوسی روشنُ هم به همراه صورتی تیره بپوشید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و جذاب شدید.

I

تابستون با رنگ طبیعت جذاب ترین شو

سبز که رنگ طبیعتِ یکی از بهترین ها واسه بهار و تابستونِ. حالا شاید این سوال براتون پیش اومده باشه که بهترین رنگ واسه ست شدن با سبز کدوم؟ آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو باهاش ایجاد می کنه. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال مانتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. رنگ آبی تیره یا سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

n

تابستون با بنفش پاستیلی یه تیپ جذاب بزن

این روزها به طور کلی رنگ های پاستلی حسابی هم ترند شدن، از طرف دیگه رنگ بنفش هم که رنگ سال 2022 به حساب میاد و هر کس می خواد نشون بده که دنباله رو صنعت مد و فشنه حتما از این رنگ توی پوشش خودش استفاده می کنه، اگه جزء کسایی هستید که به رنگ بنفش علاقه دارید توی تابستون بهتره به جای بنفش سراغ یاسی برید و یه آیتم سفید هم بزنید تنگِش و یه استایل خیلی خوشگل و جذاب برای خودتون بسازید.

c

اگه دنبال یه ست جذب واسه تابستونی از آبی غافل نشو

آبی آسمانی یکی از محبوب ترین رنگ ها تو دنیاست که هم بین خانم ها هم بین آقایون بسیار پرطرفدارِ. این رنگ جذاب که نماد آرامشِ انتخاب مناسبی واسه روزهای گرمِ تابستونِ. اگه یه مانتوی آبی روشن دارید برای رنگ بقیه آیتم ها حتما به سفید فکر کنید این دو رنگ در کنار هم بسیار جذاب میشن. مانتوی آبی به همراه شلوار سفید یه ترکیب فوق العاده میسازن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما قرمز، صورتی، طوسی و زردِ.

q

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها