|

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

دلبر خوش پوش هر مدل شومیزی رو تن نکنااا؛ کج بزنی خوشگلی و دلبریت و حیف می کنی

یکی از پرطرفدار ترین آیتم های کمد هر خانم خوش پوش و با کلاس شومیز است، که بهترین گزینه برای استایل های مناسب دورهمی و مهمونی های رسمی است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خانم های خوش پوش و خوش استایل یه ویژگی خاص و مهم دارند اون هم اینه که هر چیزی رو تن نمی کنند، و در خریدهاشون انتخاب های درست و اساسی دارند، حالا منظور ما این نیست که اگر می خواید شیک پوش و خوش استایل باشید باید همش برید سراغ گرون خریدن و مارک خریدن بلکه باید انتخاب ها و خریدهای هوشمندانه داشته باشید، اون وقت حتا با یک خرید نه چندان گرون هم شما می تونید جوری استایل کنید که زیبایی و شیک پوشیتون چشمگیر و درخشان باشه. یکی از آیتم هایی که برای مراسم و دورهمی ها خیلی کاربردی و درجه یکه و می تونه تیپ شما رو بسازه شومیز است، اما نه هر شومیزی.

به+اینا+میگن+شومیز+مجلسی+شیک

شومیزها یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی هستند که اصولا خانم ها برای مهمونی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی خودشون به سراغشون میرند اما با توجه به این که انواع شومیز ها به خاطر جنس پارچه، نوع یقه و آستین و غیره و غیره خیلی زیادن نمی تونیم بگیم که لزوما هر شومیزی می تونه باعث بشه که شما یه تیپ شیک و زیبا برای خودتون بسازید و این جا دقیقا همون نقطه ایه که  خانم های خوش استایل و شیک پوش هوشمندانه انتخاب می کنند.

حالا ممکنه براتون سوال بشه که چه چیز یه شومیز می تونه اون رو انقدر خاص و گیرا کنه؟ مسلما طرح و جنس پارچه از مهمترین گزینه هایی هستند که باید بهشون توجه داشته باشید. پارچه ها اساس یک لباس رو شکل میدند و برای همین هم در ظاهر اون تاثیر شگرفی دارند، برای مثال پارچه های نخی اصولا نمی تونند ظاهری رسمی و مجلسی داشته باشند. در ادامه ما چند مدل از شومیز ها رو به شما معرفی می کنیم که اصلا ساخته شدند برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی و ظاهری کاملا آراسته و سنگین دارند.

1.شومیز کرپ استات

کرپ از اون دست پارچه هایی است که خودش انواع مختلفی داره که یکی از بهترین هاش برای شومیز های مجلسی کرپ استات است اما به طور کلی اون چیزی که این پارچه رو و نهایتا این شومیز رو خاص می کنه اینه که چروک نمیشه، سبکه، ضخامت متوسطی داره و کاملا لخت روی بدن میشینه. ظاهر براق و ابریشم مانند این پارچه باعث میشه که شومیز شما شیک و چشم نواز باشه.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

2.شومیز گیپور ارگانزا

گیپور از شیک ترین و مجلسی ترین پارچه های ممکن است که ظاهری کاملا رسمی و دل فریب داره. اصولا شومیز ها یا قسمتی از اون ها با گیپور کار شده و یا تمام گیپور هستند که زیرشون آستری می خوره. از طرفی ارگانزا پارچه ای سبک، براق و نازکه که یک بافت منحصر به فرد و تجملاتی داره؛ خلاصه کلام این که شومیزی که از پارچه گیپور ارگانزا دوخته شده ظاهری بسیار قشنگ و آراسته داره که شما می تونید باهاش یه استایل رسمی و درجه یک بزنید.

O

3.شومیز ساتن

به گزارش شایانیوز، اگه دنبال یک لباس لوکس با ظاهری گرون قیمت هستید مطمئنا بهترین خریدتون یک شومیز ساتن خواهد بود. ساتن یکی از کلاسیک ترین پارچه های ممکن است که این حجم از باکلاسی و دلبر بودنش رو هم مدیون همین قدمت و کلاسیک بودنشه.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

4.شومیز کتان

کتان یک ویژگی بسیار درجه یک داره اونم اینه که شق و رق و محکم می ایسته به همین خاطر هم برای یک شومیز رسمی می تونه گزینه ایده آلی باشه چون ظاهری شسته رفته به شما میده؛ حالا بعضی از اون ها مثل شومیزی که عکسش رو در زیر می بینید قسمت هایی ازشون با پارچه ژاکارد کار شدند تا ظاهری لوکس تر پیدا کنند.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

5.شومیز کرپ با سوزن دوزی

قبل تر هم گفتیم که کرپ از اون دست پارچه هاییه که هم انواع مختلفی داره و هم فوق العاده کاربردی است اما برای شومیز یه چیزی که می تونه یه پارچه کرپ رو منحصر به فرد تر کنه سوزن دوزی است. شومیز های با سوزن دوزی هندی یکی از محبوب ترین ها در بین خانم ها به حساب میان.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

6.شومیز گیپور و کرپ

در گزینه های قبلی گفتیم کرپ یکی از راه دست ترین پارچه ها برای شومیز به حساب میاد همچنین به این نکته اشاره کردیم که گیپور یه پارچه شیک و مجلسیه که گاهی فقط روی بعضی از قسمت های شومیز کار میشه، خوب با این اوصاف ترکیب پارچه کرپ و گیپور می تونه به شما یه شومیز خوشگل و جذاب بده.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

به نظر شما کاربران شایانیوز چه پارچه های دیگه ای برای شومیز های مجلسی مناسب هستند؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها