|

مانتو چی بپوشم که خوشتیپ باشم؟

با چند تا ترفند بی دردسر قشنگ جذاب باش؛ خانمی مانتو رو دریاب که خیلی مهمه هااا

در پوشش هر خانم ایرانی ای مانتو بیشترین تاثیر گذاری رو داره برای همین هم قبل از هر چیز باید حواست باشه که مانتوت رو چطور انتخاب کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن و استایل خوب داشتن این روزها یکی از اصلی ترین مواردی است که برای تاثیر مثبت گذاشتن روی افراد باید رعایت بشه و به همین دلیل هم همه خانم ها و آقایان مدام دنبال راهکارها و ترفندهایی هستند که تیپ و استایلشون رو بهتر کنه؛ یکی از راحت ترین کارهایی که میتونه به ما کمک کنه تا استایل خودمون رو به نحو بسیار خوبی سر و سامون بدیم اینه که از هنرمند ها و سلبریتی ها الگو برداری کنیم و سعی کنیم تا از کدهای استایلی که آنها در پوشش خودشان به کار میبرند استفاده کنیم.

خوشتیپ باش

یک نکته دیگه که در ارتقا دادن تیپ و استایل ما میتونه خیلی تاثیرگذار باشه اینه که تلاش کنیم تا برای خودمون یک استایل شخصی داشته باشیم داشتن یک استایل شخصی باعث میشه که شما متفاوت و منحصر به فرد باشید؛ اما جدای از همه این موارد یک سری نکات هستند که با رعایت کردن اونها میشه کاری کرد تا به سادگی و بدون دردسر خوشتیپ باشیم و بدرخشیم. در ادامه ما چند مورد از این ترفند های خوشتیپی رو با شما به اشتراک میگذاریم که مطمئناً از امتحان کردن اونها پشیمون نخواهید شد.

۱. مانتو طرح دار

مانتو مهمترین و تو چشم ترین آیتم استایل هر خانوم ایرانی است برای همین هم شما باید در انتخاب طرح و رنگ و البته مدل مانتو دقت ویژه‌ای بخرج بدین و مانتو های طرح دار می توانند ظاهر استایل شما رو چند درجه تغییر بدن. به طور کلی پیشنهاد ما به شما اینه که در پوشش تون فقط از یک آیتم طرح دار استفاده کنید اینطوری ریسک‌ عدم تناسب در طرح و رنگ آیتم های مورد نظرتون رو پایین میارید.

خوشتیپ باش

۲. استایل مونوکروم

به گزارش شایانیوز، استایل مونوکروم یکی از ترند های بهار و تابستونی ۱۴۰۱ به حساب میاد با این تفسیر داشتن یک استایل تک رنگ و مونوکروم نه تنها باعث میشه شما ظاهری فشن و مطابق مد داشته باشین بلکه این استایل باعث میشه که شما لاغرتر و بلند قد تر هم دیده بشید.

خوشتیپ باش

۳.مانتو های چین دار

مانتو های چین دار و عروسکی از اصلی ترین ترند های بهار و تابستانی امسال هستند. از حق نگذریم ظاهر جذاب و جوان پسندانه ای دارند که باعث میشه شما کم سن تر دیده بشید اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید اینه که این مانتو ها باعث می شوند شما تپل تر و درشت تر به نظر بیاید پس اگر سایز بزرگ هستید بهتره که از این مانتو ها استفاده نکنید یا دست‌کم مانتوهای چین دارتون رو به رنگ مشکی انتخاب کنید تا شما رو لاغر و کشیده نشون بده.

خوشتیپ باش

۴.مانتو آور سایز

شلوار های اورسایز شومیز های اورسایز و مانتوهای اورسایز از آیتم های بسیار پرطرفدار تابستونی هستند اما برخلاف آنچه که تصور میشه لباس های اورسایز به خاطر اینکه به تن نمی چسبند باعث نمی شوند تا تپلی و چاقی شما پنهون بشه بلکه برعکس مانتو های گشاد اندام شما را بزرگ تر از چیزی که هست نشون میده این مسئله در رابطه با شلوار هم صدا میکنه به این ترتیب اگر شما اندام تپلی هم دارید بهتره از پوشیدن مانتوهای خیلی گشاد و یا شلوار هایی مثل دامن شلواری و واید لگ خودداری کنید.

خوشتیپ باش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها