|

تاثیر طرح و رنگ کاغذ دیواری

کاغذ دیواری خیلی خوبه هااا اما به پا از حول حلیم نیوفتی تو دیگ؛ خونَت میشه شنبه بازار

کاغذ دیواری این روز ها یکی از اصلی ترین ایتم های طراحی هر خونه ای به حساب میاد اما باید حواست باشه که بقیه چیز ها رو از ریخت نندازه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در طراحی داخلی و دکوراسیون خونه آیتم های زیادی هستند که باید بهشون توجه داشته باشیم تا بتونیم خونه خودمون رو به نحوی بچینیم که هم احساس رضایت رو در وجودمون ایجاد کنه و هم باعث آرامش و آسایش ما بشه. اولین قدم برای یک چیدمان خوب اینه که بدونیم خرید های خونه رو به چه ترتیبی باید انجام بدیم و قدم دوم اینه که متناسب با فضای خونه چیدمان رو ترتیب بدیم، یه چیدمان نامناسب می‌تونه خونه شما رو اندازه قوطی کبریت کوچیک کنه‌.

کاغذ دیواری

یکی از آیتم هایی که این روز ها در طراحی خونه ها خیلی مورد استقبال قرار گرفته کاغذ های دیواری هستند. کاغذ های دیواری از خیلی جهات نسبت به رنگ مزیت دارند، البته که یه جاهایی هم ضعیف تر عمل میکنند اما این موارد تاثیری در زیبایی خونه شما ندارند بلکه نکته های حیاتی تری هستند که هنگام استفاده از کاغذ دیواری باید بهشون توجه کرد. ممکنه به نظر نرسه اما طرح و رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسیار زیادی بر فضا داره بنابراین اصلا نباید در این مورد کاهلی کرد.

۱.کاغذ دیواری راه راه

به گزارش شایانیوز، کاغذ دیواری‌هایی که راه های عمودی و یا طرح های ساده عمودی دارند باعث می‌شوند که ارتفاع سقف شما بلند تر دیده بشه. 

کاغذ دیواری

از طرف دیگه اون دست از کاغذ دیواری هایی که راه های افقی دارند باعث می‌شوند که فضای خونه شما وسیع تر دیده بشه. 

کاغذ دیواری

۲.رنگ کاغذ دیواری

کاغذ دیواری هایی که طرح های ساده و رنگ های روشن دارند باعث می‌شوند که فضای خونه بزرگتر و دلباز تر دیده بشه و به همین خاطر هم برای خونه هایی که متراژ بالایی ندارند بهترین انتخابند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های با رنگ تیره اما دقیقا نقطه مقابل اون ها قرار دارند به همین خاطر هم مناسب دیوار های بزرگ و فضاهای بزرگ هستند، نور گیر بودن فضا هم برای استفاده از کاغذ دیواری تیره اهمیت زیادی دارد.

کاغذ دیواری

۳.طرح کاغذ دیواری

کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های تکرار شونده هستند باعث میشن که فضای نشیمن شما یا فضای اتاق خواب شما شلوغ تر و آشفته تر به نظر بیاد به خصوص برای خونه های کوچیک به همین خاطر هم نباید از کاغذ دیواری های طرح دار برای تمام دیوارهای خونه استفاده کرد اما می توانید از آنها برای یک دیوار شاخص یا همان کانسپت وال استفاده کنید.

کاغذ دیواری

با این حال بهتره از کاغذ دیواری های با طرح متریال هایی مثل آجر اجتناب کنید به خاطر اینکه حتی اگر شما بهترین کاغذ دیواری رو هم انتخاب کنید همچنان کاملا واضحه که آجر ها واقعی نیستند و بافتی ندارند. 

کاغذ دیواری

جدای از این باید در نظر داشته باشید که طرح و رنگ کاغذ دیواری باید با سبک کلی دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد در غیر اینصورت ناهماهنگی شدیدی در فضا ایجاد میشه که نه‌تنها جذابیت بصری ندارن بلکه باعث ایجاد حس آشفتگی در طراحی هم می شود. به طور کلی اگر تصمیم دارید که از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار های خونه تون استفاده کنید بهتره که کل خونه رو کاغذ دیواری طرح دار نزنید و بیشتر به نمونه های ساده و حتی تک رنگ اکتفا کنید.

کاغذ دیواری

شما کاربران شایانیوز کاغذ دیواری رو برای دکورِ خونه خودتون ترجیح میدید یا رنگ؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها