|

چطور خاص خوشتیپ باشیم؟

تو هر جمع با تیپ خفنت نگین مجلس شو؛ با جسارت آزاده صمدی برو تو دل هرچی مانتو و اکسسوری

برای خاص بودن و متفاوت استایل کردن یه راه تضمینی وجود داره اونم اینه که جسورانه لباس بپوشید،، اما حالا چطور میشه جسورانه شبک پوشید؟!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- تا حالا دقت کردید که بعضی ها جوری تیپ میزنند که هم خیلی شیک و درجه یکن و هم هرکس که میبینتشون عاشق تیپ و استایلشون میشه و ظاهرشون کملا همه پسنده، مثل خانم متین ستوده، اما یکسری های دیگه هستند که دنبال پسنده عامه مردم نیستند و استایل شخصی خودشون رو دارند که باعث میشه تو هر جمعی که هستند بدرخشند مثل خانم سارا بهرامی؛ و اما یک گروه سومی هم هستند که خوشتیپ بودن و استایل کردن مثل اون ها کار هرکسی نیست حالا چرا؟ چون اون ها ته جسارتند.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

اگر دوست دارید که استایلی خاص داشته باشید و متفاوت از دیگران لباس بپوشید لزوما داشتن یک سبک شخصی کافی نیست و یکی از مهم‌ترین اصلی هایی که می‌تونه معجزه وار به کمکتون بیاد اینه که جسارت به خرج بدید و پاتون رو فراتر از تصور و انتخاب عموم مردم بگذارید. 

نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که جسارت به خرج دادن به معنای این نیست که همه چیزهایی که به نظرتون قشنگ میاد رو با هم ست کنید و بعد هم فکر کنید تیپ شما خاص و جسورانه است، اگر دقت نداشته باشید به جای یه استایل شیک و جسورانه ، یه استایل در هم بر هم و مبتدیانه خواهید داشت.

جسور پوش مثل آزاده صمدی سلبریتی ها و هنرمند ها می‌توانند برای ما الگوهای خوبی در زمینه مد و استایلینگ باشند و با نگاه کردن با تیپ و استایل اون ها میتونیم کلی ایده خوب و درجه یک بگیریم که به کارمون میان، حالا نمونه بارز یکی از اون هنرمندهایی که تو استایلش حسابی جسارت به خرج میده و در عین حال هم همیشه زیبا و دوست داشتنی حاضر میشه خانم آزاده صمدی است. خانم آزاده صمدی از اون دست افرادی است که هم استایل شخصی خودش رو داره و هم کاملا جسورانه دست به انتخاب میزنه، در حقیقت شاید باید بگیم که بارز ترین ویژگی استایل شخصی این بانوی هنرمند همین جسورانه بودن اون است.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

۱.آزاده صمدی راحت پوش

با یه نگاه اجمالی در استایل کلی خانم آزاده صمدی در موقعیت های مختلف متوجه میشیم که راحت بودن یکی از مهم ترین مسائلیه چه ایشون بهش توجه می‌کنه.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

خب باید بگیم هیچ چیزی به اندازه لباسی که شما با اون احساس راحتی و رضایت داشته باشید نمیتونه به شما اعتماد به نفس بده. همون طور که در عکس ها میبینید ایشون در بسیاری از مراسم با کف های راحت و حتا کتونی حاضر شدند.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

۲.آزاده صمدی ترندی پوش

آزاده صمدی ابایی در استفاده از آیتم های ترندی نداره و هرجایی که احساس کرده یک گزینه ترندی می‌تونه ظاهرش رو منحصر به فرد تر کنه ازش استقبال کرده.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

به خاطر داشته باشید که استفاده از آیتم های ترندی در صورتی خوبه که شما بتونید همنشینی و ترکیب خوبی بین اون و آیتم های دیگه بوجود بیارید چون در غیر این صورت پوشش شما صرفا میشه نمادی از مد روز.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

۳.آزاده صمدی جسور در انتخاب رنگ و طرح

همون طور که اشاره کردیم بارز ترین ویژگی خانم صمدی اینه که در استایل خودش جسارت به خرج میده. پوشیدن رنگ‌های تیره و خنثی و ثابت نه تنها در بین هنرمندان بلکه در بین عموم مردم بسیار رایجه به خاطر اینکه ریسک پذیری کمتری داره و ست کردن اون ها هم با هم راحت تره.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

با این حال آزاده صمدی بارها ثابت کرده که هیچ ترسی از انتخاب رنگ های شاد، جیغ و براقی مثل قرمز، زرد و نارنجی نداره، از طرف دیگه با روی باز به سراغ طرح ها و پترن های خاص و منحصر به فرد می‌ره که همین ها هم باعث می‌شوند ایشون در هر مراسمی که حضور پیدا می‌کنه مثل یک تک گل میدرخشه.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

۴.آزاده صمدی حواس جمع در اکسسوری

برای خیلی از خانم ها اکسسوری یعنی صرفا ساعت و انگشتر ، یه عده دیگه هم هستند که هیچ اعتقادی به استفاده از اکسسوری ندارند، اما اکسسوری ها می‌توانند جلوه خاصی به استایل شما بدند و در خیلی از موارد می‌توانند به پوشش ساده شما ظاهری فشن و جالب توجه بدند، پس نباید توجه به اون ها رو فراموش کرد.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

همون طور که مطمئناً تا به الان متوجه شدید خانم آزاده صمدی در استفاده از اکسسوری هم نه تنها خودش رو محدود نمیکنه بلکه به اون ها علاقه زیادی هم داره، مخصوصا گوشواره های بزرگ که حسابی جلب توجه می‌کنند.

جسور پوش مثل آزاده صمدی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای در استایل خانم متین ستوده جالب توجه و ویژه است؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.گ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زینب ارسالی در

    خیلی قشنگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها