|

روش های ساده زیبایی

ترفندهایی که بلد باشی بی دردسر و پول اضافی زیباتر میشی؛ از رشد مژه بگیر تا درخشش پوست

آرایش می‌تونه باعث زیبا تر دیده شدن شما بشه، اما زیبایی ای که طبیعی باشه ده برابر قشنگ تر و چشم نواز تر خواهد بود، پس دنبال زیبایی طبیعی باش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدون شک آرایش کردن یکی از بهترین راه های است که میشه به کمک اون چهره ای زیبا تر و جذاب تر برای خودمون درست کنیم، اگرچه آرایش کردن کار خیلی راحتی نیست اما آشنا بودن با ترفند ها و فوت و فن های آرایشگری می‌تونه این کار رو برای هر خانم با سلیقه ای راحت تر کنه، با این حال خیلی از افراد هم هستند که اهل آرایش کردن نیستند و به زیبایی ای که به کمک لوازم و محصولات آرایشی به دست میاد اعتقادی ندارند و دلشون می خواد که زیبایی ای کاملا طبیعی و ساده داشته باشند.

شاید باور کردنش براتون سخت باشه اما حتا بدست آوردن یک چنین زیبایی هم با رعایت چند تا ترفند ساده و بی دردسر و از همه مهم تر مقرون به صرفه، ممکنه. محصولات آرایشی و بهداشتی هزینه زیادی می‌طلبند اما حتما شنیدید بعضی از راهکار های طبیعی هستند که قدیمی ها برای آراستن خودشون ازش استفاده میکردند. در ادامه ما می خوایم چند نمونه از انواع همین راهکارها و ترفند ها رو با شما به اشتراک بگذاریم که امتحان کردنشون هیچ ضرری نداره و نه تنها هزینه زیادی براتون نمیتراشن بلکه برخلاف محصولات شیمیایی آسیب جدی ای هم به سلامت شما وارد نمی‌کنند.

۱. ترفند شماره یک برای مژه و ابرو زیبا 

یکی از محصولات طبیعی که میتونه باعث رشد بهتر و بیشتر مژه و ابرو های شما بشه روغن کرچک و اگر دنبال این هستید که مژه‌ها ابرهای خودتون رو ترمیم کنیم و باعث پرپشت شدن آنها باشید باید روغن کرچک و امتحان کنید تنها کاری که باید انجام بدیم اینه که یه مقداری از اون رو داخل یه بطری خالی ریمل بریزید و هر روز یکی دوباری به روی مژه یا ابرو هاتون بکشید.

ترفندهای ساده زیبایی

۲. ترفند شماره دو برای پوست زیبا

احتمالاً شما هم مثل خیلی دیگه از خانم ها به دنبال این هستید که پوستی صاف و براق داشته باشید که درخشش طبیعی داره برای این کار باید سیب زمینی رنده شده رو روی پوستتون بذارید و اجازه بدید که نزدیک به یک ربع بمونه و بعد بشورید.

حالا اگر پوست شما جوش و آکنه داره برای از بین بردن اون ها بهتون پیشنهاد میکنیم که خاکشیر رو با آب ولرم درست کنید و بنوشید.

و اگر پوست صورت شما دارای لکه های پوستی است برای از بین بردن لکه ها خوبه که عرق کاسنی بخورید.

ترفندهای ساده زیبایی

۳. ترفند شماره سه برای دندان های زیبا

به گزارش شایانیوز، بعضی وقتا بعضی از دندون ها روشون لک دارند یا زرد شدن، برای اینکه لکه های دندونتون را از بین ببریم پوست موز رو بمانید روی دندوناتون و از نتیجه اون شگفت زده بشید.

ترفندهای ساده زیبایی

۴.ترفند شماره چهار برای هیکل زیبا

تپلی هستید و دلتون میخواد که لاغرتر بشین؟ یکی از بهترین نوشیدنی هایی که میتونه کمکتون کنه چای سبز است. جالبه بدونید که روغن چای سبز هم دقیقاً مثل خودش در لاغری تاثیر چشمگیری داره چون که باعث افزایش سوخت و ساز و در نتیجه چربی سوزی بدن میشه اما به طور کلی بهتره که استفاده از روغن چای سبز رو در حد اعتدال نگه دارید اگر هم از داروهای خاصی مثل داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید حتماً با پزشک خودتون در رابطه با مصرف روغن چای سبز مشورت کنید.

ترفندهای ساده زیبایی

۵.ترفند شماره پنج برای پوست زیبا

این ترفند هم به پوست زیبا و درخشان مربوط میشه اما نه پوست صورت. دقت کردید که خیلی از افراد آرنج هاشون و یا زانو هاشون دچار تیرگی میشه حالا برای رفع این تیرگی ها تنها کاری که باید انجام بدید اینه که از ویتامین e استفاده کنید.

ترفندهای ساده زیبایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی