|

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

ترلان پروانه سلطان ترند پوشی که هیچ بازیگری به گرد پاش نمیرسه؛ چه میکنه این بازیکن

خیلی ها فکر می کنند ترندی پوشیدن فقط یعنی هر چی مد شد و باید تن کرد اما این طور نیست یه نگاه به استایل ترلان پروانه بنداز بعد ترندی پوش شو.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- الگو برداری از استایل های سلبریتی ها در سرتاسر دنیا خیلی معمول است چون اون ها غالبا بسیار حساب شده لباس می پوشند و حتا بیشر از اون تعریفی برای مد و فشن هستند. در کشور ما هم الحق و الانصاف هنرمند ها وسلبریتی هایی هستند که تیپ و استایلشون رسما زبان زده و از زیبایی هیچی کم نداره و قشنگ جون میده واسه الگو برداری کردن مثل خانم سارا بهرامی که یه نمونه بارز از هنرمندی است که استایل شخصی خودش رو داره و یا آزاده صمدی که جسورانه و شیک لباس می پوشه. یک سری از افراد هم هستند مثل خانم مینا مختاری که نمونه یک شخص گرون پوش و لاکچری اند.

حالا یک سبک استایلی که این روز ها خیلی برای خانم های جوان خوش سلیقه قابل توجه ترندی پوشیدن است، ترندی پوشیدنی که شیک و دلبر باشه نه الکی پر زرق و برق و در هم بر هم. بین سلبریتی های ایرانی خانم های زیادی هستند که توی پوشش های خودشون از یه آیتم ترندی استفاده یم کنند تا تیپشون به روز و فشن به نظر میاد اما به این سبک پوشش نمی تونیم بگیم ترندی پوشیدن؛ اگر دنبال یه بازیگری هستید که رسما ترندی پوش باشه باید برید سراغ خانوم ترلان پروانه.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

ترلان پروانه یکی از بازیگر های نسبتا پرکار سینمای ایران است که اتفاقا علی رغم هنرش در بازیگری به خاطر تیپ و استایل هاش هم این روزه ا خیلی سر زبون ها افتاده. اگرچه ما این خانوم بازیگر رو از وقتی که خیلی کوچیک بود روی پرده سینما میدیدم اما الان خودش یه پا سلبریتی حرفه ایه دیگه.

به گزارش شایانیوز، در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل ترلان خانوم پروانه تا ببینیم چرا انقدر تیپ و استایلش زبانزد شده و چطور میتونیم با الگو برداری از ایشون یه استایل شیک و ترندی داشته باشیم.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

1.ترلان پروانه سلطان راحت پوشی

می دونید چرا این روز ها انقدر شلوار های گشاد و یا کت های اور سایز رو بورسند و دنیای مد رو قرق کردند؟ چون خیلی راحت اند و به شما احساس آزادی میدند؛ با این اوصاف خیلی مهمه که شما لباسی رو به تن کنید که باهاش احساس راحتی می کنید مخصوصا حالا که کلا گشاد و راحت پوشیدن خودش یه ترند به حساب میاد.

خب با یه نگاه سر سری به صفحه اینستاگرام ترلان پروانه و اوت فیت های ایشون در جاهای مختلف اولین چیزی که توجه شما رو به خودش جلب می کنه اینه که ترلان خانوم اصلا اهل عجیب غریب پوشیدن نیست و برعکس دقیقا جوری لباس می پوشه که هم خیلی راحتند و هم کاملا امروزی؛ مثل شلوار بگ و مانتو شومیزی و یا کتونی.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

2.ترلان پروانه و پوشش تو چارچوب

منظور از پوشش تو چارچوب اینه که ترلان خانوم پروانه برخلاف خیلی از بازیگر ها کاملا حواسش به سن و سالش هست و متناسب با این موضوع استایل می کنه، یعنی نه مثل خانوم مریم مومن که اتفاقا هم سن ترلان پروانه هم هست جوری لباس می پوشه که کلی بزرگ تر دیده بشه و نه مثل خانم مرجانه گلچین می پوشه که کلی سنش رو پایین تر از چیزی که هست نشون بده.

کتونی های جردن و آل استار که هیچ وقت از مد نمی افتند، مانتو عروسکی و وست که این روز ها خیلی رو بورسند و کلا استایل های رنگی و شاد، همه و همه انتخاب های بسیار هوشمندانه و درجه یک این خانوم بازیگر هستند که هم ظاهرشون رو شیک و به روز می کنه و هم بسیار متناسب با سن و سالشونه.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

3.ترلان پروانه کلاسیک پوش

درسته که ما میگیم سبک پوششی ترلان پروانه ترندی است اما نه در جشنواره و اکران های مهم؛ بلعکس در جشنواره های مهم ایشون ترجیح میده که برن سراغ پوشش های کلاسیک و رسمی تر، و غالبا هم رنگ های تیره و خنثی که شیک و مجلل به نظر میان رو در اولویت قرار میده، مثل مشکی و طوسی، با این حال حتا در این دست از استایل ها هم سعی می کنه تا هم متناسب با سنش بپوشه و هم با استفاده از یکی دوتا آیتم ترندی ظاهرش رو فشن کنه.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

4.ترلان پروانه حواس جمع جزئیات

مشخصه که خانوم پروانه خانوم اهمیت زیادی به ظاهر خودش میده و سعی میکنه که به عنوان یک شخص معروف و مشهور همیشه جوری ظاهر شه که خوش بدرخشه. لازمه داشتن چنین استایلی هم سوای از این که شما ترندی پوش هستید، مینیمال پوش هستید و یا هر چیز دیگه، توجه به تمامی جزئیاته و ترلان پروانه هم اساسی حواسش به این موضوع هست و این رو از آرایش های ایشون و اکسسوری هاشون میشه به خوبی فهمید.

این روز ها آرایش های هفت رنگ خیلی مد نیستند که  باتوجه به این موضوع ترلان خانوم پروانه همیشه با آرایش کامل اما ملیح ظاهر میشه. از طرف دیگه اکسسوری ها در فشن امروزی اهمیت زیادی دارند و به همین خاطر اگر چه به نظر میاد ایشون خیلی اهل اکسسوری نیست اما با یکی دو تا مورد به جا حتا این موضوع رو هم رعایت میکنه.

استایل ترلان پروانه رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه آیتم های دیگه ای در تیپ و استایل ترلان پروانه قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها