|

رُژ چی بزنم که حسابی بترکونه؟

می دونی چه رُژ لبی بهت میاد؟ با هر رنگ پوست و مویی میشه زیباترین بود و خوجل شد

اگر دوست دارید که آرایشتون کامل و بی نقص باشه باید حواستون به رُژتون باشه چون لب ها خیلی در مرکز توجه هستند و صحیح آرایش کردن اون ها مهمه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آگاهی از هنر خود آرایی برای خانم ها خیلی مقوله مهمیه، به خاطر اینکه به اون ها کمک می کنه تا آرایشی حرفه ای تر و زیبا تر داشته باشند که باعث بیش تر درخشیدن اون ها میشه. خیلی از خانم های با سلیقه ای که از این هنر اطلاع دارند دیگه حتا برای مهمونی های رسمی و مجلل هم نمیرند آرایشگاه و فقط به نحوه آرایش کردن خودشون اعتماد می کنند.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

توی یک آرایش حرفه ای و بی نقص توجه به جزئیات خیلی مهمه و نباید از کنار هیچ آیتمی به راحتی گذر کرد. حالا فکر کنید یه آیتم تو چشمی مثل رُژ لب تا چه اندازه برای داشتن یک آرایش شیک و درجه یک مهمه و باید بهش توجه کرد! اگرچه نحوه صحیح رُژ زدن خیلی مهمه اما یک نکته دیگه هم هست اونم اینه که چه رنگ رژی به شما، به پوستتون و رنگ موهاتون میاد؛ انتخاب رنگ صحیح زیبایی آرایش شما رو دو چندان می کنه. دقت کردید یه وقت هایی حتا شاید خیلی هم برای آرایشتون وقت نگذاشته باشید اما به نظرتون اون روز عجیب زیبا شدید و آرایشتون خیلی عالی روی صورتتون نشسته؟ فکر می کنید دلیلش چیه؟ بله درسته انتخاب رنگ مناسب برای سایه، رژ لب، کرم پودر و هر چیز دیگه ای. فراموش نکنید که بسته به این که شما در حال حاظر چه رنگ مویی دارید و یا این که آیا برنز کردید یا نه و هر آیتم دیگه ای که تغییری در شکل ظاهری شما ایجاد کنه می تونه در انتخاب رنگ مناسب رژ تاثیر گذار باشه.

در ادامه ما چند مدلی رو که معمول تر هستند با چند رنگ رژلب مختلف به شما معرفی می کنیم که با کمک اون ها بتونید الگو برداری کنید و یه آرایش کاملا حرفه ای برای خودتون خلق کنید.

1.رُژ مناسب موی تیره و پوست روشن

غالب ما ایرانی ها موهای تیره رنگ داریم، معمولا هم موهای ما قهوه ای تیره و یا مشکی است، حالا اگر شما در کنار موی تیره پوست روشن هم دارید اول از همه باید بدونید که دستتون تو انتخاب رنگ رژ خیلی بازه، شما می تونید از رنگ های ملیحی مثل کالباسی و نود یا رنگ های تند و تیزی مثل زرشکی و قرمز تند استفاده کنید.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

2.رُژ مناسب موی تیره و پوست سبزه

خانم هایی که موی تیره اما پوست سبزه دارند اگر دلشون می خواد که ظاهری شیک تر و ژورنالی تر داشته باشند بهتره که از رُژ لب های نود و کرم قهوه ای استفاده کنند ولی به این معنا نیست که نباید از رژ های تند و قرمز استفاده کنید، اما بدونید که برای استفاده از چنین رژ لب هایی باید در باقی قسمت های آرایشی خیلی محتاط باشید.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

3. رُژ مناسب موی قهوه ای و پوست گنمی

شما جزو اون دسته از افراد هستید که می تونید با فراغ بال از رنگ های نسبتا فانتزی مثل نارنجی و صورتی استفاده کنید. به طور کلی محدودیت چندانی برای شما در انتخاب رنگ وجود نداره و بیشتر باید حواستون به این باشه که رنگ ماتیکتون با باقی آرایش و البته پوششتون همخونی داشته باشه.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

4. رُژ مناسب موی روشن و پوست سبزه

به گزارش شایانیوز، خانم های خوش سلیقه عزیزی که علی رغم پوست سبزَشون موهاشون رو روشن رنگ می کنند بهترین انتخاب براشون تناژ های مختلف صورتی و البته قرمز های ملیح است، بهتره که خیلی از رژ لب های تیره و کبود مثل زرشکی و قهوه ای استفاده نکنید.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

5. رُژ مناسب موی شون و پوست روشن

معمولا تو کشور ما افرادی که هم رنگ پوستشون روشن باشه و هم رنگ موشون خیلی زیاد نیست اما همچین نادر هم نیستند. اگر شما جزو این دسته از خانم ها هستید بهتون پیشنهاد می کنیم که کلا خیلی سراغ رنگ های یواش و ملیح نرید به جاش رنگ های تند و سزنده رو انتخاب کنید، البته به استثنای رنگ نود که تقریبا به همه افراد میاد.

چه رنگ رُژی به من میاد؟

شما کاربران شایانیوز جزو کدام یک از دسته های بالا هستید؟ تجربیات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها