|

چطور خانه ای لوکس داشته باشیم؟

خونه شیک و ژورنالی دوست داری اما نمی دونی چطور باید بدستش بیاری؟ بیا ترفنداش و یاد بگیر

خونه لوکس و ژورنالی داشتن اونقدر ها هم غیر ممکن نیست با رعایت چند تا نکته تو چیدمان خونَت می تونی طراحی فضا رو از این رو به اون رو کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه محل آرامش و آسایش همه ماست به همین خاطر هم معمولا اکثر افراد در طراحی و چیدمان خونه خودشون وسواس زیادی به خرج میدند چون دوست دارند وسایلشون رو به نحوی بچینند که بهشون حس خوب و آرامش بخشی بده آشپزخونه، داینینگ روم یا اتاق نشیمن هم نداره، چیدمان خوب برای تک تک فضاهای خونه امری مهمه و حیاتی به حساب میاد. اگر صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کرده باشید می دونید که ما حتا به نحوه دکور کردن ستون وسط خونه هم اهمیت میدیم چه برسه به چیدمان اصلی خونه.

چطور خانه ای لوکس و ژورنالی داشته باشیم؟

یک چیدمان خوب و اصولی مطمئنا ویژگی های زیادی داره از تناسب و همخونی لوازم گرفته تا رنگ های انتخابی که باید بهشون توجه ویژه کرد وگرنه باعث آشفتگی چیدمان می شوند اما چطور میشه با یک چیدمان خوب جوری فضا رو دکور کرد طراحی خونه لوکس و شیک باشه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با هفت تا نکته دکوراسیونی خوب و درجه یک کاری کنیم که خونه شما ظاهری شیک و ژورنالی پیدا کنه.

1.خونه لوکس و ژورنالی با سینی دکوراتیو

به گزارش شایانیوز، استفاده از سینی های دکوراتیو و آیتم های تزئینی می تونه جذابیت بصری ویژه ای به خونه شما بده پس اگر می خواید چیدمان خونتون ژورنالی باشه از سینی های دکوراتیو بر روی میز جلوی مبل، کنسول، میزنهارخوری و یا حتا کانتر آشپزخونه استفاده کنید و اون ها رو با گلدان، شمع با مجسمه های زیبا تزئین کنید.

چطور خانه ای لوکس و ژورنالی داشته باشیم؟

2.خونه لوکس و ژورنالی با آباژور

اگر توی فیلم ها و سریال ها به خونه افراد ثروتمند نگاه کنید میبیند که حتما توی اتاق خواب و همین طور اتاق نشیمن از آباژور استفاده شده. اگر سالن غذا یا همان داینینگ روم شما هم نور کافی نداره استفاده از آباژور می تونه خیلی کاربردی باشه. حالا این که شما دوست دارید از آباژور ها به صورت جفت و قرینه استفاده کنید یا تک به سلیقه والبته چیدمان کلی خونه شما بر می گرده.

چطور خانه ای لوکس و ژورنالی داشته باشیم؟

3.خونه لوکس و ژورنالی با تابلو نقاشی

نقاشی هنر ارزنده ایست برای همین هم تابلو های نقاشی ارزش بالایی دارند به علاوه این که از لحاظ زیبایی و ایجاد جذابیت بصری بسیار توانا هستند پس برای خونه خودتون به خصوص اتاق نشیمن حتما تابلوهای بزرگ با طرح های خاص رو در نظر بگیرید. این روز ها تابلو های براق و طلا کوب شده حسابی روی بورسند و به همین خاطر هم به ظاهر خونه شما جلوه ای ویژه و ژورنالی میدند.

چطور خانه ای لوکس و ژورنالی داشته باشیم؟

4.خونه لوکس و ژورنالی با گلدان

گل و گیاه از جمله مهم ترین مواردی هستند که اضافه کردن اون ها به طراحی خونه می تونه زیبایی چیدمان رو چند برابر کنه، از طرف دیگه برای سلامت روان و بهبود خلق و خو هم بسیار مفید هستند و همه این ها تنها بخشی از مزایای استفاده از گیاهان در خونه است. سعی کنید که در طراحی خونه خودتون حتما از چند تا گلدان با سایز های مختلف استفاده کنید اما یادتون باشه که نباید فضای نشیمنتون رو به گلخونه تبدیل کنید، بلکه قراره به کمک گیاهان فضا را دلنشین تر کنید.

چطور خانه ای لوکس و ژورنالی داشته باشیم؟

به عنوان نکته آخر به شما کاربران خوش سلیقه باید بگیم که فراموش نکنید در همه موارد ذکر شده استفاده از اقلام با کیفیت خیلی مهمه و اگر شما نمی تونید برای یک وسیله به قدر کافی هزینه کنید بهتره که سعی کنید تا با خلاقیت خودتون اون ها رو خلق کنید اما پولتون رو برای اجناس بی کیفیت هدر ندید چون غالبا یا زیبایی ندارند و یا زیبایی اون ها بسیار موقتی و گذراست. حالا منظور از این که خودتون می تونید اون ها رو خلق کنید چیه؟ یعنی این که شما می تونید مثلا با کمی خلاقیت به خرج دادن یک گلدون معمولی رو نقاشی کنید و بهش جلوه ای خاص بدید یا به جای خریدن یک سینی خاص دکوری خودتون یکی از سینی های کریستالتون رو با آیتم های تزئینی تکمیل کنید.

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای رو باید در چیدمان خونه ای لوکس رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها