|

خفن ترین های کمدی

هفت فیلم سینمایی کمدی که از خنده روده بُرِت می کنه؛ چند ساعتی رو بی خیالی طی کن بابا

اگه دنبال چند تا پیشنهاد خوب کمدی هستی که دورهم و با دوستات چند ساعتی بخندید و حسابی لذت ببرید حتما این لیست گلچین رو دریاب که به کارت میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تماشا کردن فیلم و سریال در تمام جهان یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای گذروندن اوقات فراغت به حساب میاد. هر ژانری و هر سبک سینمایی ای که می پسندید می تونید انتخاب کنید و با دوستان یا خانوادتون در کنار هم بنشینید و برای یکی دو ساعت از تماشای یک شاهکار لذت ببرید و بعد هم تا چند ساعت در رابطه با اون حرف بزنید و معاشرت کنید و از درکنار هم بودنتون کیف کنید.

در بین تمام ژانر های سینمایی یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین ژانر ها که علاقه مندان زیادی هم داره و برای تماشای دسته جمعی خیلی انتخاب خوب و درجه یکیه ژانر فیلم های سینمایی کمدی ایست که باعث میشند خنده به لب هاتون بیاد و اوقات خوشی رو بگذرونید. برای همین هم ما تصمیم گرفتیم تا لیستی کوتاه از چند فیلم سینمایی کمدی بسیار ویژه برای شما آماده کنیم که قطعا از تماشای اون ها لذت خواهید برد اگرچه لیست شاهکار های هنری سینمایی در این ژانر بسیار زیاد هستند به ویژه سینمایی های کمدی کلاسیک اما با این حال می شود یک لیست جمع و جور آماده کرد.

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

1.روشنایی های شهر – 1931

روشنایی های شهر یک فیلم کمدی ساده نیست بلکه یک شاهکار کمدی رمانتیک است که نظیر اون تا به حال ساخته نشده است. روشنایی های شهر یک فیلم سینمایی صامت و سیاه و سفید است که روایتگر داستان عاشقانه یک ولگرد و یک دختر نابینا است. داستان کمدی عاشقانه ای که اصلا نیازی به عنوان هیچ کلامی ندارد و همه چیز آنقدر گویا ست که بدون شک شما را از شدت خنده روده بر خواهد کرد.

امتیاز IMDb : 8.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 97/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

2.احمق و احمق تر – 1994

شکی نیست که در سینمای معاصر هالیوود بازیگری به طنازی جیم کری وجود ندارد و زمانی که نام جیم کری به میان میاد احتمالا بعد از سینمایی بی نظیر ماسک شما به یاد فیلم سینمایی احمق و احمق تر یا همان خنگ و خنگ تر میفتید. اگر هنوز این کمدی جذاب و خنده دار را تماشا نکرده اید باید به شما بگوییم که این سینمایی در رابطه با دو دوست خوش قلب، بسیر مهربان و البته بسیار خنگ است که در راه انجام یک کار خیر دردسر های زیادی سر راهشان صورت می گیرد.

امتیاز IMDb : 7.3/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 67/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

3.ساعت شلوغی – 1998

مگر ممکن است که کسی تا به حال نام جکی چان ستاره چینی را نشنیده باشد و به خاطر بازی های بی نظیر او خنده به لب هایش نیامده باشد؟ باید اعتراف کرد که خیر چنین کسی وجود خارجی ندارد. جکی چان از آن دست بازیگر هایی است که تا کنون آثار بی نظیری را خلق کرده چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان کارگردان و ساعت شلوغی هم یکی از آثار بسیار خوب اوست که به عنوان بازیگر و در نقش یک پلیس در آن حاظر می شود. ساعت شلوغی داستان دو پلیس با نقطه اشتراکات بسیار کم و دور از هم است که مجبورند با یکدیگر همکاری کنند.

امتیاز IMDb : 7.0/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 61/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

4.سه احمق – 2009

خب نوبتی هم باشد نوبت می رسد به سینمای بالیوود و عامر خان جذاب و هنرمندی که محبوب دل تمام بالیوود دوستان است. سه احمق یکی از موفق ترین ساخته های سینمای هند است که در سطح دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و به عنوان محبوب ترین سینمایی کمدی بالیوودی در خارج از هند شناخته می شود. داستان این فیم در رابطه با سه دوست قدیمی است که دانشگاه را تمام کرده اند و حالا بعد از ده سال تصمیم می گیرند که دور هم جمع شوند.

امتیاز IMDb : 8.4/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 100/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

5.تد – 2012

به گزارش شایانیوز، به هر حال کمدی سیاه هم یکی از انواع کمدی است که نباید از آن غفلت کرد. سینمایی تد هم یکی از خوب های این ژانر است که در سال 2012 پس از سه سال تاخیر برای اولین بار اکران شد. تد داستان پسربچه ای تنها و منزوی است که شب کریسمس آرزو می کند کاش عروسک خرسی اش که خیلی هم به آن علاقه دارد زنده و با او دوست شود.

امتیاز IMDb : 6.9/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 68/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

6.ددپول – 2016

فیلم های سینمایی ابر قهرمانی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند اما غالبا در ژانر کمدی ساخته نمی شوند و برای همین هم هست که ددپول در میان تمام فیلم های ابرقهرمانی جایگاه متفاوتی دارد. روایت کلی ددپول نیز مانند بسیاری دیگر از فیلم های ابر قهرمانی است با این تفاوت که باید در نظر داشته باشید رده سنی آن R است یعنی قرار است کلی واژه های رکیک و اتفاقات خشونت آمیز را شاهد باشید.

امتیاز IMDb : 7.0/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 82/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

7.شغل پر خطر – 2019

یک زمانی سینمای کره جنوبی برای ما ایرانی ها فقط به سریال هایی نظیر جومونگ و جواهری در قصر محدود میشد اما این روزها اوضاع فرق کرده است و همه به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که در سینمای کره می توان شاهد شاهکار های بسیاری بود و شغل پر خطر هم یکی از همین شاهکار های سینمایی است که می گوییم. شغل پر خطر داستان گروهی است که پس از یک شکست بزرگ در تلاش هستند تا از موقعیت شغلی خودشون محافظت کنند.

امتیاز IMDb : 7.0/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 82/ 100

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها