|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با مانتوی نارنجی؛ با رنگ شادی و سرزندگی خوجِل تیپ بزن

اگه دوست دارید با مانتوی نارنجی یه استایل شیک واسه خودتون بسازید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول ست کردنش یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ما ایرانیا علاقه خاصی به پوشیدن رنگ های خنثی داریم اما گاهی اوقات ازشون خسته میشیم و دلمون یه رنگ شاد و پرحرارت مثل نارنجی یا سرخابی میخواد اما از اون جایی که ست کردن این رنگ ها رو بلد نیستیم اغلب از خیرش میگذریم.

امروز میخوایم در مورد رنگ نارنجی و اصول ست کردنش صحبت کنیم اما قبلش یکم راجع به این رنگ جذاب با هم حرف بزنیم. نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزء رنگ های گرم طبقه بندی میشه. این رنگ، از یک طرف انرژی و سرزندگی قرمز داره از سوی دیگر شادی و خصوصیات دوستانه زرد را هم دارا می باشد. به همین دلیل نارنجی یک رنگ انرژی‌زا و بی‌پروا است که القا‌ کننده خود به خودی تفریح و سرگرمی است.

اگه جزء کسایی هستید که عادت به پوشیدن یه سری رنگ های خاص مثل مشکی، سرمه ای، سفید، طوسی و ... دارن ممکنِ پوشیدن رنگ های جیغی مثل نارنجی براتون سخت باشه و ست کردنشُ بلد نباشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم یه استایل شاد و جذاب با نارنجی بسازیم.

i

اگه میخواین با مانتوی نارنجی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- اگه میخواین یه مانتوی نارنجی بخرید اول باید ببینید که این رنگ بهتون می یاد یا نه. چون نارنجی از اون دست رنگ هایی است که به همه نمی یاد بنابراین در ابتدای امر باید رنگ پوستتون بشناسید.

به رگ دستاتون نگاه کنید اگه بیشتر آبی دیدید، رنگ پوست شما سردِ و روشن هستید. اگه رگ دستاتون سبز بود رنگ پوست شما گرمِ و شما گندمی هستید. و اگر هم سبز داشتید و هم آبی بهتون تبریک میگم چون نچرال و خنثی هستید و تقریبا همچی بهتون میاد! تست دیگه اینکه اگر رنگ سفید و مشکی در کنار پوست شما به خوبی می نشیند، پوست سردی دارید. و اگر کرم و قهوه ای خیلی بهتون میاد و به تنتون میشینه پوست گرمی دارید!

y

اگه از دسته خانوم هایی هستید که رنگ پوست گرم و گندمی دارن پس نارنجی بهتون می یاد چرا که شما باید بیشتر از رنگ هایی استفاده کنید که تیره تر نشونتون نده. اگه از رنگ های خیلی روشن استفاده کنید تیرگی پوستتون بیشتر نمایان میشه و تو چشم میزنه اما اگه رنگ های گرم مثل نارنجی رو انتخاب کنید باعث میشه شفاف تر دیده بشید.

2- به گزارش شایانیوز نارنجی رو میتونید با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، آبی، کرم، طوسی و خاکستری ست کنید. اگه ریسک پذیر باشید باید بهتون بگم که ترکیب نارنجی با سرخابی، سبز و زرد هم بسیار جذاب میشه.

u

3- اگه اعتماد بنفس پوشیدن لباس نارنجی رو ندارید از اکسسوری‌های نارنجی‌ شروع کنید. مانتوی مشکی با کیف‌ دستی نارنجی سوخته و یک جفت کفش نارنجی کدو حلوایی ترکیب جذابی رو میسازه. لاک، قاب گوشی موبایل، بند عینک یا هر چیز دیگری رو میتونید نارنجی انتخاب کنید.

4- اگه طرفدار استایل مونوکروم یا تک رنگ هستید باید بدونید که نارنجی اصلا رنگ مناسبی برای این استایل نیست.

p

i

t

y

o

t

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها