|

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

شیک پوش باش اما تو چارچوب مثل نازنین بیاتی؛ نه ساده نه اجق وجق بلکه فیتِ فیت!

می دونم که فکر می کنید سلبریتی ها گرون و اجق وجق تیپ می زنند و نمیشه ازشون الگو برداری کرد، اما تا حالا یه نگاه به تیپ نازنین بیاتی انداختی؟

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- تا حالا شده وقتی به پوشش و استایل یک هنرمند یا سلبریتی نگاه می کنید انقدر از اون تیپ و استایل خوشتون بیاد که دلتون بخواد شما هم مثل اون شخص لباس بپوشید یا آرایش کنید؟ خب این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست و درواقع میشه گفت که الگو برداری از استایل سلبریتی ها در سر تا سر دنیا کاملا رواله، به خاطر این که هنرمند ها معمولا توجه خیلی زیادی به پوشش خودشون دارند و صفر تا صد آیتم های استایلشون رو بررسی می کنند و خیلی هاشون هم که دیگه هیچ نقصی توی تیپ و استایلشون نیست میشه گفت اکثرا استایلیست دارند. با این حال چیزی که مهمه اینه که شما بتونید تیپ و استایل یک سلبریتی رو که می پسندید ارزیابی کنید و المان های مهم اون رو کشف کنید و نهایتا در استایل کردن هاتون از اون المان ها استفاده کنید.

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

خیلی ها هستند که فکر می کنند اصلا نمیشه مثل هنرمند ها و سلبریتی ها لباس پوشید چون اون ها هم خیلی گرون می پوشند و هم خیلی فشن؛ بله درسته بازیگر هایی هستند مثل خانم ترلان پروانه که اکثر وقت ها با سبک ترندی ظاهر میشند یا مثل خانم مینا مختاری همسر آقای بازیگر، بهرام رادان که گرون پوشی از سر و روشون میباره، اما این موضوع ثابت نیست، خیلی ها هم هستند مثل خانوم متین ستوده که یه شیک پوش اما در عین حال ساده پوش واقعی هستند، یا خانوم آزاده صمدی که اصلا گرون پوشیدن براش تو اولویت نیست و خیلی از هنرمند های دیگه. پس دیگه وقتش رسیده که این طرز تفکر رو دور بریزید و کمی نگاه خریدارانه به تیپ سلبریتی ها داشته باشید.

یکی از بازیگر های بسیار محبوب و دوست داشتنی کشورمون که این روزها هم حسابی رو بورسه و هر جا میره طرفداراش براش سر و دست میشکنن خانوم نازنین بیاتی است که این روزها نسبتا هم پرکار شده. نازنین خانوم بیاتی دقیقا از اون دست هنرمنداییه که استایلش جون میده واسه الگو برداری تنها چیزی که مهمه اینه که آیا شما به طور کلی از نحوه پوشش نازنین خانوم خوشتون میاد یا نه؟

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

به گزارش شایانیوز، در ادامه نگاهی اندازیم به استایل خانوم بیاتی تا ببینیم چه ویژگی های قابل توجهی در پوشش ایشون حضور داره و معمولا از چه سبکی پیروی میکنه.

1.نازنین بیاتی کژوال پسند

با یک نگاه کلی به صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی، که اتفاقا خانوم همچین کم کار هم نیست و کلی عکس از خودش منتشر می کنه، خیلی سریع متوجه میشید که نازنین خانوم بیاتی نه چندان اسپرت پوشه و نه چندان علاقه ای به تیپ های رسمی و عصا قورت داده ای داره، در واقع سبک پوششی ایشون کاملا به کژوال تمایل داره. البته لازم به ذکره که ایشون برای مراسم های رسمی و جشنواره ها خیلی وقت ها با استایل اسمارت کژوال حضور پیدا میکنه. برای کسانی که نمی دونند باید بگیم که فرق استایل کژوال و اسمارت کژوال در اینه که اسمارت کژوال کمی رسمی تر و سنگین تره و برای همین هم هست که نازنین بیاتی سعی می کنه در جشنواره های مهم با این سبک پوشش حضور پیدا کنه.

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

2.نازنین بیاتی طرفدار رنگ ها

خیلی از سلبریتی ها عادت دارند لباس هایی بپوشند که از پالت رنگی محدودی تشکیل شده و خیلی هم تنوعی درشون دیده نمیشه، اما خانوم نازنین بیاتی ابدا جزو این دسته از هنرمند ها نیست و ایشون کاملا شیفته رنگ های شاد و متنوعند و به رنگ های خنثی هم به عنوان یک گزینه نگاه می کنند نه به عنوان یک انتخاب قطعی و ثابت شده. در حقیقت می تونیم بگیم که نازنین خانم بیاتی کاملا با رنگ ها احساس راحتی داره و به هر رنگ به عنوان یک گزینه برای استایل کردن نگاه می کنه.

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

3.نازنین بیاتی حواس جمعِ اکسسوری و جزئیات

در دنیای امروز مد و فشن اکسسوری اهمیت بالایی داره و باید خیلی بهش توجه بشه. اکسسوری ها برای زیباتر کردن و جلوه بخشیدن به استایل و پوشش ما هستند و باید کمی هوشمندانه در انتخاب اون ها عمل کنیم و خانوم نازنین بیاتی هم کاملا به این موضوع آگاهی داره. نازنین خانوم بیاتی اصلا از اون دست افرادی نیست که کلی زیور آلات و انواع اکسسوری به خودش بریزه در عوض با ذکاوت و هوشمندی یکی دو تا اکسسوری خاص رو مد نظر قرار میده و به کمک اون ها هم خودش رو روی مد نگه می داره و هم به استایلش جلوه ویژه ای میده.

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

4.نازنین بیاتی به دور از ناهنجاری

آن چه که در استایل های خانوم نازنین بیاتی حسابی خود نمایی میکنه اینه که ایشون اصلا به دنبال پوشش های نامتعارف یا جنجال برانگیز نیستند و همیشه سعی می کنند در عین سادگی و با حفظ استایل شخصی خوش بدرخشند و به این ترتیب شاید بهتر باشه بگیم نازنین بیاتی از اون دست بازیگر هایی نیست که هر روز مجله های مد و زیبایی رو ورق میزنه و خودش رو با آیتم های صنعت مد یکی می کنه.

استایل نازنین بیاتی رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نازنین بیاتی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها