|

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

گرما امونِت رو بریده و جفت پا رفته تو استایلت؟ با این ترفندای مانتو شلواری خنک تیپ بزن

شده گرمای تابستون انقدر براتون اذیت کننده باشه که دلتون نخواد از خونه پاتون رو بیرون بگذارید؟ اگر یه تیپ خوب تابستونی بزنی مشکلت حلِ حله.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه جمله معروف تو سریال خانه به دوش هست که میگه: مامان حالا من چی بپوشم؟ این جمله که از طرف خانم آناهیتا همتی بیان می شود و واکنشی که از طرف خانم مریم امیر جلالی به همراه داشت واسه ما ایرانی ها رسما یک دنیا خاطره و خنده و نشاطه. اما جدای از بحث طنز، مسئله چی بپوشم برای خانوم ها اهمیت خیلی بالایی داره مخصوصا توی فصل گرم تابستون که گرما بعضی وقت ها رسما آدم و از پا درمیاره، از طرف دیگه خانم ها خوش تیپ بودن و داشتن استایل خوب و برازنده براشون خیلی اهمیت داره و حاظر نیستن هر چی دم دستشون رسید رو به صرف این که خنک و راحته بپوشند و مدام دنبال لباس هایی هستند که هم مناسب تابستون باشه و هم تو زیبایی چیزی کم نگذاره دیگه.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

از اونجایی که داشتن یک استایل جذاب و مناسب تابستونی برای خانم ها خیلی مسئله شده و این روزها هم که، دیگه گرما داره حسابی آدم رو کلافه می کنه ما تصمیم گرفتیم تا چند تا نکته کاربردی رو با شما به اشتراک بگذاریم که کمک گرفتن از اون ها بهتون کمک می کنه تا هم خوش پوش باشید و هم یه جوری تیپ بزنید که اصلا صفر تا صدش مناسب تابستونه.

1.استایل تابستونی و رنگ های شاد

این نکته رو مدام با خودتون تکرار کنید که هیچ دلیلی و هیچ دلیلی وجود نداره که بگه شما باید از لباس های تیره رنگ استفاده کنید. این مسئله به هیچ زمان و فصل خاصی هم محدود نمیشه. رنگ های تیره مثل سرمه ای، قهوه ای و مشکی فوق العاده زیبا هستند اما اون ها هم باید بخشی از رنگ های انتخابی شما باشند نه تنها انتخاب هاتون، به خصوص تو فصل های بهار و تابستون پوشیدن رنگ های تیره می تونه خیلی آزار دهنده باهش پس در عوض برید سراغ رنگ های روشن وجذابی که دوست دارید و می پسندید.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

2.استایل تابستونی و لباس های گلِ گشاد

کاش واقعا میشد که هر کس تو تابستون همراه خودش یه کولر سیار داشته باشه. خب حالا که نمیشه همراه خودمون یه همچین ابزار خنک کننده ای داشته باشیم کاری که می تونیم برای خودمون انجام بدیم اینه که لباس های آزاد و رها رو برای پوشش های تابستونی خودمون در نظر بگیریم به خاطر این که گشادی لباس ها و جریان هوایی که در زیر لباس ایجاد میشه به شما احساس خنکی بیشتری میده، بر خلاف لباس های تنگ و جذب که حتا گاها تو هوای خوب و خنک هم باعث عرق کردن میشند.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

3.استایل تابستونی و لباس های خنک

به گزارش شایانیوز، جنس پارچه لباس از رنگ و گشادی اون خیلی خیلی مهم تره. پارچه های نخ، کتان سبک و پنبه به خاطر سبکی و خنک بودنشون بهترین پارچه ها برای لباس های تابستونی هستند که میشه باهاشون کلی هم استایل شیک تابستونی درست کرد.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

4.استایل تابستونی و صندل

یکی از واجبات استایل تابستونی پوشیدن صندل است که هم از لحاظ زیبایی انتخاب فوق العاده ایه و هم از لحاظ خنکی. حتما براتون پیش اومده که یه وقتای تابستون بعد یه روز طولانی کاری که هوا هم خیلی گرم بوده می رسید خونه و کفش و جوراب هاتون رو از پا در میارید احساس می کنید که پاهاتون تازه دارند نفس می کشند و سبک شده اید، پس با این اوصاف می تونید حدس بزنید که پوشیدن صندل چقدر می تونه در مقابله با گرما کمک کننده باشه.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

5.استایل تابستونی و مینی اسکارف

خوشبختانه مینی اسکارف یکی از ترندهای جذاب تابستونی امسال محسوب میشه پس تا رو بورسه ازش نهایت استفاده رو ببرید و باهاش حال کنید. کوچیک بودن مینی اسکار ها علاوه بر این که باعث میشه اون ها دست و پا گیر نباشند باعث گرم افزایش احساس گرما در شما هم نمیشند.

چطور استایلی خوب و تابستونی داشته باشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها