|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با مانتوهای رنگی پَنگی؛ اینجوری یه رنگی رنگی شیکول میشی!

برای داشتن یه استایل شیک رنگی تعداد رنگ ها خیلی مهمِ شما قراره تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون مداد رنگی بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- از اون جایی که ست کردن سفید، مشکی و طوسی نسبت به رنگ های دیگه راحت ترِ این رنگ ها پرکاربرد ترین ها در استایل خانوم های ایرانی هستند اما گاهی اوقات دلمونُ میزنه و دوست داریم با مانتوهای رنگی رنگی یه استایل شیک واسه خودمون بسازیم ولی اغلب ست کردنش بلد نیستیم به خاطر همین هم در نهایت از پوشیدن رنگی رنگی ها منصرف میشیم.

رنگ های شاد ممکنِ در نگاه اول، خیلی تو چشم باشن ولی همین رنگ ها اگه در جای درست قرار بگیرن، میتونن شما رو خیلی شیک، جذاب و مد روز نشون بِدن. در وهله اول باید با این حس خودتون که به دلیل پا به سن گذاشتن نباید یه سری از رنگ ها رو بپوشید مقابله کنید. خیلی از خانم های مسن میگن پوشیدن رنگ قرمز مناسب سن ما نیست. این طرز فکر از اساس غلطِ هیچ رنگی محدود به سن یا جنسیت خاصی نیست. مهم اینِ که شما یاد بگیرید چجوری رنگ ها رو تو استایلتون به کار ببرید تا باهاش احساس راحتی کنید و شیک به نظر برسید.

اگه میخواین با مانتوهای رنگی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- برای داشتن یه استایل شیک رنگی تعداد رنگ ها خیلی مهمِ شما قراره با انتخاب صحیح، تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون یه مداد رنگی بسازید. بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه. یک رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو رنگ دیگه رو به صورت محدود استفاده کنید تا رنگ اصلی بیشتر به چشم بیاد.

in

2- مهم‌ترین نکته‌ای که برای ست کردن رنگ لباس باید بهش توجه داشت، قانون هارمونی رنگ‌ها است. طبق قانون هارمونی، رنگایی به خوبی با هم جفت میشن که در چرخه رنگ‌ها روبرو یا کنار هم قرار گرفته باشن. اگه چرخه رنگ ها رو بشناسید هماهنگ کردن رنگ‌ها نه تنها در لباس، بلکه در دکوراسیون هم براتون به سادگی آب خوردن میشه.

c

3- به گزارش شایانیوز اگه عادت به پوشیدن رنگ های خنثی دارید و پوشیدن لباس های رنگی براتون سخته از اکسسوری ها شروع کنید و لباس های خنثی تون با کیف و کفش رنگی ست کنید.

4- اگه مانتوتون چند رنگِ هنگام ست کردن، هماهنگ سازی باید با رنگی که بیشتر از سایر رنگ‌ها در لباس به کار رفته است، انجام بگیرد.

y

5- یکی از راه های داشتن یه استایل رنگی رنگی اینِ که از طیف های مختلف یک رنگ استفاده کنیدو به عنوان مثال اگه مانتوتون آبی روشنِ میتونید با شومیز و شلوار سرمه ای ستش کنید. تنها چیزی که در این سبک از ست کردن لباس باید بهش اینِ که جنس لباس‌هایی که استفاده می‌کنید با هم مختلف باشن.

w

iyi

d

w

e

u

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها