|

چطور شیک و جذاب رنگی بپوشیم؟

مثل سلبریتی ها مانتوهای شاد و جذاب بپوش؛ به ظاهرت رنگ و لعاب بده ولی هفت رنگَم نشو

خیلی از افراد عاشق لباس های رنگین اما چون بلد نیستن چطور باید ستشون کنند میرن سراغ ترکیب یک رنگ با رنگ های خنثی حالاما براتون راهکار داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا براتون پیش اومده وقتی که میرید خرید عاشق گزینه های رنگی بشید و دلتون بخواد این بار یه مانتو بنفش، یا کفش نارنجی، یا شال سبز بخرید اما هر بار خودتون رو با این دلیل که ست کردن این گزینه ها خیلی کار سختیه مجاب کنید که بهتره برید سراغ رنگ هایی که کمتر تو چشمن و ست کردن باهاشون کار راحت تریه؟

از اونجایی که برای داشتن یک استایل خوب و جذاب، ست کردن و استفاده از ترکیب رنگی های مناسب، عامل بسیار مهم و تاثیر گذاری است خیلی طبیعیه که شما موقع خرید کردن با چینین کشمکش درونی ای درگیر بشید. وقتی به استایل سلبریتی ها و بازیگر ها نگاه می کنید، پیش از این که گرون بودن و یا ویژه بودن پوشش اون ها توجه شما رو جلب کنه ترکیب رنگی استایل اون هاست که می تونه در جلب مثبت یا منفی نظر شما تاثیر داشته باشه.

آزاده صمدی

مسئله این جاست که اگر شما چرخه رنگی و ترکیب های رنگی رو بشناسید قطعا ست کردن لباس ها براتون راحت تر میشه و دیگه از سر ناچاری به رنگ های خنثی یا استایل مونوکروم پناه نمی برید بلکه اون ها یک انتخاب برای شما هستند. در ادامه چهار روش ست کردن رنگ ها رو با شما به اشتراک می گذاریم.

چطور رنگ ها رو با هم ست کنیم

1.ست کردن لباس ها با استفاده از هارمونی رنگ های مکمل

به گزارش شایانیوز، رنگ های مکمل به دو رنگی گفته میشه که در چرخه رنگی کاملا رو به روی هم قرار دارند مثل زرد و بنفش، آبی و نارنجی و همین طور قرمز و سبز. تنها کاری که باید انجام بدید اینه که چرخه رنگ ها رو بگذارید جلوتون و هر رنگی رو که دوست دارید رنگ مکملش رو پیدا کنید.

چطور رنگ ها رو با هم ست کنیم

2.ست کردن لباس ها با استفاده از هارمونی رنگ های هم خانواده

رنگ های هم خانواده به رنگ هایی گفته میشه که در این چرخه معروف کنار هم دیگه قرار گرفتند معمولا هم برای ترکیب رنگ های هم خانواده از سه رنگ استفاده میکنند مثل زرد، نارنجی و قرمز. از اونجایی که اصولا پیشنهاد میشه برای داشتن یک استایل چشم نواز و رنگی از سه رنگ استفاده کنید، این گزینه برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

چطور رنگ ها رو با هم ست کنیم

3.ست کردن لباس ها با استفاده از هارمونی رنگ های مثلثی

همون طور که از اسم این سبک ترکیب رنگی میشه حدس زد در هارمونی رنگ های مثلثی رنگ ها به صورت مثلثی و با فاصله یکسان از هم در چرخه رنگی قرار گرفته اند مثل سبز و آبی و نارنجی. البته باید توجه داشته باشید که این ترکیب رنگ سه تایی کمی ریسک پذیری بالا تری نسبت به هارمونی رنگ های هم خانواده داره.

چطور+رنگ+ها+رو+با+هم+ست+کنیم

4.ست کردن لباس با استفاده از هارمونی رنگ های مکمل شکسته

این هارمونی تقریبا شبیه به هارمونی رنگ های مکمل است با کمی تغییرات جزئی. در این سبک از ست کردن شما اول رنگ مورد نظرتون رو به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید بعد و رنگ مکملش رو پیدا کنید، حالا دو رنگی که در کنار رنگ مکمل قرار گرفتند رنگ های فرعی ای می شوند که شما باید در استایلتون ازشون استفاده کنید مثل نارنجی، سبز و آبی.

چطور رنگ ها رو با هم ست کنیم

دوستان فراموش نکنید که هیچ چیزی به اندازه پرو کردن و امتحان کردن نمی تونه به شما تائید بده که پوششتون و ترکیبی که استفاده کردید خوب و مناسبه یا نه، در نتیجه خودتون رو محدود نکنید و برای لباس پوشیدن و استایل کردنتون وقت بگذارید و حوصله به خرج بدید.

آیا شما کاربران شایانیوز تا حالا از هیچ یک از روش های بالا برای ست کردن لباس های خودتون استفاده کردید؟ تجربیات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: tarahanelebas

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی