|

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر بیام؟

باربی بودن خوبه ها ولی حواست باشه چی مناسبته؛ با این مانتو ها یه هوا تپل تر شو خانوم

شده با وجود این که هیکل لاغر و زیبایی داری اما از تیپت خوشت نیاد و فکر کنی که بهتره کمی تو پر تر و تپل تر به نظر بیای؟ این هم راهکار داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهم نیست که شما چقدر خوش سلیقه ای و یا چقدر برای تیپت خرج می کنی، اگر می خوای همیشه استایلی شیک و درخشان داشته باشی باید یک سری از نکات مهم و اولیه رو در استایل کردنت رعایت کنی، مثل نحوه صحیح ست کردن رنگ ها که اگر شما چرخه رنگ رو بشناسید دیگه اهمیتی نداره از چه رنگ های خاص و ویژه ای می خواید استفاده کنید، بلکه در عوض خیلی راحت می رید سراغ ترکیب رنگی های مناسبش و یه تیپ شاد و جذاب می زنید.

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مواردی که باید برای یک پوشش خوب و درجه یک بهش توجه داشت آشنایی به فرم اندام است. اگر شما متناسب با اندام خودتون لباس بپوشید پوششتون می تونه زیبایی های شما رو دو برابر کنه و در عوض ضعف های اون رو بپوشونه. اگر دقت کرده باشید معمولا این طوره که خانم های سایز بزرگ و نسبتا تپل مدام به دنبال این هستند که لباس هایی بپوشند اندام اون ها رو ظریف تر و لاغر تر نشون بده و باعث چاق دیده تر شدن اون ها نشه و این یعنی آگاهی به فرم اندام حالا این موضوع می تونه در رابطه با خانم های لاغر و ریز نقش هم صدق کنه.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

یک سری از خانم های لاغر اندام هستند که به خاطر اندام نهیفشون دوست دارند کمی تپل تر باشند و به قول قدیمی ها دو پره گوشت داشته باشند، خب این جاست که میگیم اگه آگاهانه لباس بپوشی کلی از مشکلاتت حل میشه، در ادامه ما چند مدل مانتو  رو به شما معرفی کردیم که با اون ها هم می تونید تیپ و استایلی شیک و زیبا داشته باشید و هم کمی تپل تر به نظر میاید که قطعا براتون خوشایند و دل فریب خواهد بود.

1.مانتو چین دار مناسب خانوم های لاغر

اگر ما رو دنبال کرده باشید می دونید که ما همیشه میگیم خانوم هایی که سایز بزگ هستند بهتره بی خیال مانتو های چین دار بشند چون باعث میشه که درشت تر به نظر بیان، با این اوصاف طبیعیه که برای شمایی که خیلی لاغری و دوست داری که کمی ورزیده تر دیده بشی یه همچین مانتویی انتخاب بسیار خوبی است.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

2.خانوم های ظریف مانتو مشکی رو بیخیال

به گزارش شایانیوز، این نکته رو همه و همه آدم ها می دونند که رنگ های تیره به خصوص مشکی باعث میشه که شما لاغر تر دیده بشید برای همین هم باید بیخیال مانتو های مشکی و سرمه ای و رنگ های این چنینی بشید و در عوض از رنگ ها روشن و درخشان استفاده کنید.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

3.مانتو اور سایز یه انتخاب ایده آل برای خانوم های باربی

اور سایز پوشین یکی از اصلی ترین و مهم ترین ترند های سال به حساب میاد که باعث میشه اندام شما چهار شونه تر و درشت تر دیده بشه حالا فکر کنید که یه مانتو اور سایز رنگ روشن چقدر می تونه انتخاب خوب و درجه یکی باشه. یک سری از مانتو ها هم هستند که مدلشون ذاتا اور سایز محسوب میشه مثل مانتو هایی که آستین کیمونو دارند، گشادی و آزادی آستین ها و زیر بغل این دست از مانتو ها می تونه توی تن شما خیلی خوب بشینه.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

4.خانوم های ریز نقش مانتو آستین پفی رو دریاب

ممکنه به نظر شما طرح و مدل آستین یک مانتو چندان مسئله تو چشم و تاثیر گذاری نباشه اما این موضوع اصلا درست نیست و فقط کافیه یک بار مانتو های آستین پفی رو امتحان کنید تا ببینید که چطور فرم بدن شما رو تغییر میده و باعث میشه که درشت تر دیده بشید.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

5.طرح های درشت رفیق خانوم های لاغر

یه جاهایی خوبه که شما دقیقا نگاه کنید و ببیند که خانوم هایی که اندام درشت و پلاس سایزی دارند از چه چیز هایی دوری می کنند اون وقت شما برید سر همون ها، مثل مانتو هایی که طرح های درشت به خصوص رنگی رنگی دارند؛ این دست از مانتو ها اندام شما رو درشت تر و شما رو تپل تر از چیزی که هستید نشون میده و برای همین هم هستند که خانوم های سایز بزرگ از پوشیدنشون امتناع می کنند اما شما که محدودیتی در این باره ندارد.

چی بپوشم که یکم تو پر تر به نظر برسم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه سبک مانتو های دیگه ای برای خانوم های لاغری که دوست دارند کمی تو پر تر به نظر بیان مناسبه؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها