|

اصول شیک پوشی

7 نکته واسه داشتن استایل مونوکروم شیک؛ اینجوری یه تک رنگ جذااب باش بانو جان

اگه تیپ رنگی رنگی دوست ندارید و دلتون میخواد یه تک رنگ جذاب باشید این مطلب از دست ندید اینجا صفر تا صد استایل مونوکروم بهتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن ظاهری شیک انتخاب استایل مونوکروم است به ویژه اگه ساده پوش باشید این سبک از پوشش حسابی به کارتون می یاد. اگه نمیدونید مونوکروم چیه باید بگیم که منظور از این واژه تک رنگ پوشیدن است. در واقع  مونو به معنای یک و کروماتیک به معنای رنگ است و به همین دلیل لباس پوشیدن تک رنگ را مونوکروم می‌نامند. اما نگران نباشید با انتخاب این استایل توسط یک رنگ محدود نمیشد.

در استایل مونوکروم از یک گروه رنگی استفاده میشه یعنی میتونید از ته‌رنگ‌ها، سایه‌ها و درجات مختلف یک رنگ استفاده کنید. در استایل مونوکروم هیچ محدودیتی درباره رنگ‌ها وجود ندارد و کافیه تشخیص بدید که چه رنگی برای پوست و موی شما مناسب‌تر است.

اگه این سبک از پوشش رو دوست دارید باید نکاتی رو برای داشتن یه استایل شیک مونوکرومی رعایت کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم این نکات رو بررسی کنیم.

1- رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ پوست و موهاتون تناسب داشته باشه. به عنوان مثال اگه پوستتون خیلی روشن و رنگ موهاتون بلوندِ میتونید به جای مشکی از آبی تیره استفاده کنید. اگر هم رنگ پوستتون برنزه و موهاتون تیره است، بهترِ از رنگ‌هایی مثل نارنجی یا قهوه‌ای استفاده کنید.

te

2- اگه برای اولین بار میخواین مونوکروم بپوشید بهترِ با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، طوسی، شتری و قهوه‌ای شروع کنید و بعد کم کم به سراغ رنگ‌هایی مثل بادمجانی تیره، قرمز یا سبزهای تیره بروید.

hg

3- اگه خواستید از لباس طرح دار استفاده کنید حواستون باشه که که رنگ‌های طرح لباس با رنگ اصلی که در استایلتون استفاده می‌کنید یکی باشد.

4- به بافت پارچه توجه کنید. استفاده از پارچه هایی با جنس های مختلف استایلتون از یکنواختی درمیاره. مثلاً میتونید از انواع جنس‌های ابریشمی، کتان، جیر، کبریتی، پشمی، کاموایی، حریر، ساتن و … استفاده کنید.

yr

5- همون طور که گفتیم در استایل مونوکروم میتونید از سایه های مختلف یک رنگ استفاده کنید. نکته مهمی که باید بهش توجه کنید محل قرار گرفتن رنگ ها است. به عنوان مثال اگه باسن بزرگی دارید باید رنگ تیره رو برای پایین تنه انتخاب کنید و از سایه روشن تر برای بالاتنه استفاده کنید. اینجوری توجه به بالاتنه جلب میشه.

a

6- اگه ریزنقش و توپر هستید از استایل مونوکروم غافل نشید. سر تا پا یک رنگ پوشیدن باعث میشه بلندتر و باریک‌تر دیده شید. اگر هم خیلی لاغر هستید، سر تا پا تیره نپوشید. اگه چاق هستید بهترین انتخاب برای شما مشکی و رنگ‌های تیره است.

yy

7- از اکسسوری ها غافل نشید، اکسسوری ها معجزه گرهای هر استایلی هستند؛ استایل مونوکروم به خاطر سادگی، بیشتر از هر استایلی به اکسسوری نیاز داره. موقع انتخاب اکسسوری به رنگ لباستون توجه کنید اگه استایلتون از بین رنگ‌های گرم مثل نارنجی، قرمز، کرم و خردلی انتخاب شده بهترِ انواع گردنبند طلا یا دستبند طلا به رنگ زرد انتخاب کنید. اگه تیپتون رنگ سرد داره بهترِ از طلای سفید استفاده کنید. طلای رزگلد هم با رنگ‌های قرمز، صورتی، یا حتی لباس‌های پاستلی و فانتزی بیشترین تناسبُ داره.

uyu

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها