|

اصول شیک پوشی

خانومی که انتخاب مانتو واست مثل نون شب واجبه؛ با یه تیپ اصولی سلبریتیا رو بذار تو جیبت!

برای اینکه حسابی شیک و جذاب باشید باید اصول ست کردن آیتم ها و بایدها و نبایدهای استایلی رو یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا براتون پیش اومده لباسی پوشیدید که نسبت بهش حس خوبی نداشتید در واقع احساس کردید که با این لباس به قدری کافی خوشتیپ نشدید. خیلیا وقتی چنین حسی بهشون دست میده تصمیم میگیرن لباس جدید بخرن اما غافل از اینکه مشکل اصلی جای دیگَس. در واقع خیلی از ماها اصول لباس پوشیدن و ست کردن رو بلد نیستیم. لذا با اینکه کلی واسه لباسامون هزینه میکنیم در نهایت از استایلمون راضی نیستیم و شیک پوش نمیشیم. اما از الان دیگه اشتباه کردن بسه! بیاین یک بار برای همیشه عادت های اشتباه در لباس پوشیدن کنار بذاریم و ترفندهای شیک پوشی رو یاد بگیریم.

توی این مطلب قراره یه سری از اشتباهات رایج که تو استایلتون انجام میدین رو بهتون بگیم. شاید یه سری از این نکات، خیلی ساده باشن اما مطمئن باشید با رعایت کردنشون خوشتیپ تر از همیشه میشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- در استفاده از رنگ ها اغراق نکنید. به کار بردن بیش از سه رنگ در استایل مناسب نیست چرا که تیپتون شلوغ نشون میده. اگه از لباس های طرح دار استفاده می کنید بقیه آیتم های استایلتون از رنگ های ساده و خنثی انتخاب کنید.

ffs

2- خودتون توی لباس های اُور سایز غرق نکنید. درستِ که پوشیدن لباس های گشاد یه سبکی از پوششِ اما باید بتونید توی این سبک اعتدال رو رعایت کنید. پس بهترین کار اینِ که فقط یکی از آیتم‌ها رو اورسایز انتخاب کنید و بقیۀ اجزای استایلتون معمولی باشن.

jhjk

3- خودتون از قید و بند مد رها کنید این نکته رو به خاطر بسپارید "هر چیزی که مد میشه رو نباید بپوشید" چون هر چیزی که مد میشه الزاما برای شما مناسب نیست. فرض کنید مانتوهای بلند مد شدن حالا شما که قد کوتاه هستید نباید این مانتوها رو بپوشید چون کوتاه تر به نظر می رسید.

q

4- متناسب با موقعیت لباس بپوشید. لباسی که برای مهمانی رسمی میپوشید هر قدر هم که زیبا باشه برای محیط های اداری مناسب نیست. بنابراین لباسی که الان شما رو زیبا و شیک پوش کرده ممکنِ فردا توی محیط کارتون از شما خانومی با استایل نامناسب بسازه و همه توجهات رو از جنبه منفی به سوی شما جلب کنه.

yr

5- استفاده از اکسسوری برای جلوه و زیبایی استایل شما لازمِ اما باید متناسب با استایلتون و به اندازه باشه. استفاده بیش از حد از اکسسوری ها اثر عکس داره بنابراین اجازه ندید لباس های شما زیر اکسسوری های جور واجور گم بشن. اگر هم دور اکسسوری ها رو خط کشیدید بدونید که سخت در اشتباهید چرا که بهترین استایل هم بدون اکسسوری یه چیزی کم داره.

bi

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

عکس از صفحه style_modane

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها