|

میدونستی با مانتو و میکاپ میشه از پیری جا موند؛ اینجوری مثل شیمای یاغی جوونی تو کفته!

لباسی که ما می پوشیم و آرایشی که در نظر می گیریم می تونه به همون اندازه که باعث زیباییمون میشه، تاثیر منفی بگذاره البته اگر اصولی نباشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانم هایی که خیلی خوش سلیقه هستند و تیپ و استایل های ویژه ای دارند می دونند که توجه به جزئیات برای داشتن یک استایل خوب خیلی مهم و تاثیر گذاره، وقتی می گیم توجه به جزئیات یعنی از رنگ رُژ لب بگیر تا جنس مانتو و شلواری که تن می کنید. دقت کردید تا حالا علی رغم این که مسلما همه سلبریتی ها و هنرمند ها برای ظاهر خودشون خیلی وقت می گذارند و قتی کی جشنواره یا مراسمی میشه بعضی هاشون یه جور ویژه ای میدرخشند و به چشم میان؟ خب دلیلش دقیقا همین توجه به جزئیاته.

تیپ و استایل شیک داشته باش

اگر شما درست و حسابی استایل کنید و براش وقت بگذارید می تونید خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید به زیبایی خودتون بها بدید. یکی از مواردی که یه استایل خوب می تونه توش تاثیر گذار باشه پایین آوردنه سنه؛ منظور اینه که بعضی از ترفند ها و نکته ها هستند که اگر رعایتشون کنید سن شما کمتر از چیزی که هست دیده میشه، مثلا خانوم مریم مومن از اون دست بازیگر هایی است که همیشه بیشتر از سنش میزنه اما در عوض خانوم ترلان پروانه کاملا متناسب با سنش می پوشه و حتا خیلی جاها جوان تر از چیزی هم که هست به چشم میاد.

حالا اگر شما هم دوست دارید که یاد بگیرید چطور استایل کنید که سنتون کمتر دیده بشه در ادامه با ما همراه باشید تا ما این نکته های مهم رو با شما به اشتراک بگذاریم.

1.پارچه مناسب خیلی تو کم کردن سن مهمه

شاید با خودتون فکر کنید طرح مانتو شلوار یا لباستون خیلی مهم تر از طرح و رنگ پارچه اون هاست اما این یه اشتباه بزرگه. باید در نظر داشته باشید که پارچه های طرح دار و شلوغ باعث میشند که سن شما بیشتر دیده بشه و در مقابل اون ها پارچه های تک رنگ و ساده وجود دارند. اگر چه امسال پترن های حیوانی ترند شدند اما بهتره که اگر هم می خواید از آیتم های طرح دار استفاده کنید، به یک یا نهایت دو گزینه طرح دار خودتون رو محدود کنید.

تیپ و استایل شیک داشته باش

2.رنگ مو رو به پا که بیبی فیست می کنه

به گزارش شایانیوز، رنگ کردن موها برای خانوم ها یه تغییر و تحول اساسی به حساب میاد اما فرقی نداره که شما تو چه سنی هستید باید این نکاه رو در نظر داشته باشید که موهای بلند و روشن سن شما رو بیشتر از چیزی که هست نشون میده. جالبه بدونید که نحوه آرایش کردن و درست کردن مو ها هم در جوان تر نشون دادن شما تاثیر داره، هرچی مو ساده تر و رها تر باشه سن شما کم تر دیده میشه.

تیپ و استایل شیک داشته باش

3.حواست باشه آرایشت تو زرد در نیاد

اصولا خانوم ها برای زیبا تر شدن و آراستگی بیشتره که آرایش می کنند و کمتر خانومی هست که دوست داشته باشه سنش بیشتر از چیزی که هست دیده بشه. در رابطه با آرایش باید در نظر داشته باشید که هرچه میکاپ شما غلیظ تر و کامل تر باشه سنتون رو هم بالا تر می بره، حتا اگر شما رو زیباتر و قشنگ تر کنه.

تیپ و استایل شیک داشته باش

4.رنگی بپوش تا سرزندگی تو چهرت دیده بشه

همون طور که قبل تر اشاره کردیم طرح پارچه لباس می تونه درکم یا زیاد نشون دادن سن شما تاثیر بگذاره، حالا نکته دیگه اینه که حتا رنگ لباس هم می تونه عامل بسیار موثری باشه. سعی کنید که رنگی بپوشید و به رنگ های شاد و زنده تو استایلتون خوشامد بگید که باعث میشن حس نشاط و تازگی در چهره شما نمایان بشه و به این ترتیب سن شما کمتر از چیزی که هست دیده میشود.

تیپ و استایل شیک داشته باش

5.قد لباس سنت رو بالا پایین میکنه

و نکته بعدی ای که در انتخاب لباس باید در نظر داشت هباشید قد و قواره لباس است. لباسه ای بلند معمولا باعث میشند که شما سن بالاتر از چیزی که هستید دیده بشید، و در عوض اون ها لباس های کوتاه و تنگ هستند. با این اوصاف سعی کیند به جای مانتو های خیلی بلند و گشاد برید سراغ مانتو های کوتاه تر با رنگ های شاد و طرح های ساده.

تیپ و استایل شیک داشته باش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی