|

ترفندای خونگی پاک کردن سرامیک سرویس بهداشتی؛ اینجوری کفپوش حموم و دستشویی رو برق بنداز

تمیز کردن کفپوش سرامیک سرویس بهداشتی امر خیلی مهمی به شمار میاد و اگه با اصول درستش انجام بشه، در نهایت سرویسی تمیز و درخشان خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- تا به اینجا ترفندای خونگی زیادی برای تمیز کردن لوازم آشپزخونه همچون سینک و هود یاد گرفتین. حالا بهتره یکم هم به بخش های دیگه خونتون توجه کنین که باید برای داشتن یه خونه بی نقص و جذاب از تمیز کردنشون غافل نشید. بی تردید سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین قسمت های خونه به حساب میاد که باید همواره کف و دیوارهای اونو تمیز و براق نگه داشت.

خصوصا در خونه هایی که سرویس همیشه در دید افراد و مهمان هاست، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. حالا از اونجایی که اغلب کف سرویس بهداشتی با سرامیک مزین شده، پس بهتره روش اصولی تمیز کردن اونا رو بلد باشین تا شیک بودن سرویس رو به طور مداوم حفظ کنین. در ادامه به بیان ترفندای خونگی جالب و سرعتی برای تمیز کردن کفپوش سرامیک سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

dsf

وسایل لازم برای تمیز کردن کفپوش سرامیک

سرامیک به دلیل شیک بودن و تمیزی به ظاهر آسانی که داره، به سادگی میتونه جای خیلی از گزینه های موجود برای کفپوش سرویس بهداشتی رو پر کنه. برای اینکه بتونین به راحتی از شر هر چی لکه روی کف سرامیکی سرویسه راحت بشین، بهتره ابتدا تمام وسایل رو مهیا کنین. بدین منظور به یک جارو، پارچه مناسب که ترجیحا نخی باشه، سطل متوسط، 3 لیتر آب، 3 میلی لیتر سرکه سفید یا سرکه سیب و بکینگ پودر به میزان 1 گرم نیاز دارید.

w

ساخت ترکیب ضدعفونی کننده کفپوش سرامیک

در مرحله اول لازمه که گرد و غبار موجود روی کفپوش رو به طور کامل از بین ببرین. برای این کار میتونین از یه دستمال یا پارچه نخی مرطوب هم استفاده کنین. بعد از این کار 3 لیتر آب رو درون سطل بریزین. بعد باید بکینگ پودر رو به اون اضافه کنین و طوری با آب مخلوطش کنین که کاملا در آب حل شه. سپس نوبت به ترکیب یه ماده ضدعفونی کننده و شوینده قوی و جذاب به اسم سرکه میرسه و همونطور که قبلا هم بیان کردیم بسته به سلیقه تون میتونین از سرکه سیب یا سرکه سفید استفاده کنین.

ds

روش صحیح شستن کفپوش سرویس بهداشتی

برای این کار پارچه رو توی ترکیب به وجود اومده فرو ببرین و به آرومی کف سرویس رو باهاش تمیز کنین. به اندازه ای که کل لکه های کف از بین بره و براق بشه، این ترکیب رو با پارچه روی کفپوش استفاده کنین. اگر احساس کردین که به طور کامل کفپوش سرامیک تمیز نشده، آغشته کردن پارچه به مخلوط رو چندین بار دیگه تکرار کنین تا به نتیجه دلخواه برسید.

اما هنوز کارتون تموم نشده. تو این مرحله باید با آب اضافی و پُر فشار به طور کامل شوینده رو از کفپوش سرامیک پاک کنین. وقتی دیگه هیچ اثری از شوینده روی کفپوش باقی نموند، بایستی صبر کنین تا به طور کامل شوینده خشک بشه. بعد از اون میتونین نتیجه واقعی کار خودتون رو ببینین.

q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها