|

اصول شیک پوشی

میخوای خوشتیپ خوشتیپا بشی کنار مانتوهات یه شومیز سفید بخر؛ بیا خوشگل ست کردنش بِگمت

شومیز سفید یه آیتم کار راه انداز واسه کمد خانوم ها است چرا که میشه یه عالمه استایل از رسمی تا غیر رسمی رو باهاش ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شومیز سفید یکی از کار راه اندازترین آیتم ها در کمد لباس خانوم ها است چرا که میشه انواع استایل ها از رسمی تا غیر رسمی رو باهاش ساخت. علاوه بر این چون رنگش خنثی است در کنار هر رنگی که قرار بگیره هارمونی جذابی رو میسازه. پس اگه یه شومیز سفید داشته باشه خیالتون راحت که میتونید به سادگی یه عالمه استایل جذاب باهاش بسازید.

اگه میخواین با شومیز سفید یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- ست کردن شومیز سفید با مانتوی کتی

اگه یه مانتوی کتی دارید حتما با شومیز سفید ستش کنید این ترکیب بسیار شیکِ و در موقعیت‌های رسمی و نیمه‌ رسمی میتونه یه استایل زیبا و چشمگیر براتون بسازه. اگه میخواین با شومیز سفید و مانتوی کتی یه استایل رسمی بسازید از کفش پاشنه بلند و شلوار راسته غافل نشید.

IM

2- ست کردن شومیز سفید با شلوار جین

وجود شلوار جین مانند شومیز سفید، توی کمد هر خانمی لازمِ. شلوارهای جین طیف گسترده‌­ای از رنگ‌­ها و انواع گوناگونی از مدل­‌ها رو دارن از آبی یخی گرفته تا سرمه‌­ای و سنگ‌شور با شومیز سفید ترکیب جذابی رو میسازه. شما هر مدل شلوار جین از راسته و مام استایل گرفته تا زاپ دار و اسکینی رو میتونید با شومیز سفید بپوشید.

UTYUTY

3- ست کردن شومیز سفید با وست

 به گزارش شایانیوز وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید باهاش استایل رسمی یا اسپرت بسازید. اگه میخواین با وست و شومیز استایلی رسمی داشته باشید از شلوار راسته یا بوت کات و کفش پاشنه بلند غافل نشید. اگه اهل تیپ اسپرت هستید میتونید با کتونی یا شلوار مام استایل یه استایل جذاب داشته باشید.

Q

4- پوشیدن شومیز سفید زیر مانتو

پوشیدن شومیز زیر مانتو خیلی رایجِ؛ اما چه شومیزی برای این کار مناسبِ؟ به طور خلاصه، شومیزهای ساده و تک رنگ برای پوشیدن در زیر مانتو مناسبن. برای مانتوهای اسپرت از شومیز نخی و برای مانتوهای طرحدار و مجلسی از شومیز حریر استفاده کنید.

d

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها