|

فکر کردی رژلب گرون بخری جی جی میشی؟! نخیر تا بیخیال این اشتباها نشی مِیکت خوجل نمیشه

رژ زدن مهم ترین مرحله میکاپِ و میشه گفت که هیچ آرایشی بدون رژ زدن تکمیل نمیشه در واقع تا وقتی که رژ نزنید صورتتون بی روحِ.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رژلب زدن آخرین و مهم ترین مرحله میکاپِ و هیچ آرایشی بدون رژ تکمیل نمیشه پس خیلی مهمِ که اصولی رژ زدن رو یاد بگیرید تا یه میکاپ حرفه ای و تر و تمیز داشته باشید.

توی این مطلب میخوایم یه سری اشتباهات رایج در زدن رژلب که خیلی از خانوم ها باهاش مواجه میشن رو بهتون بگیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1- قبل از زدن رژلب اسکراب فراموش نشه

قبل از زدن رژلب حتما لایه برداری کنید چرا که دوام و زیبایی رژلب روی لب های صاف و صیقلی به مراتب بیشتر از وقتی است که لب ها پوسته پوسته شدن. برای لایه برداری میتونید از اسکراب لب های آماده یا خونگی استفاده کنید. اگه خواستید اسکراب لب خونگی درست کنید اسکراب روغن نارگیل و عسل گزینه خوبیه. یک قاشق عسل، یک قاشق روغن نارگیل و دو قاشق شکر رو با هم مخلوط کنید. سپس مقداری از اون با انگشت بردارید و روی لب‌هاتون بذارید. به مدت دو الی سه دقیقه به صورت دورانی ماساژ بدید. بعد بذارید کمی روی لب بمونه و با دستمال به آرامی پاک کنید. در نهایت برای رطوبت بیشتر بالم لب بزنید. آرایشتون شروع کنید و هر موقع نوبت به آرایش لب رسید، بالم لب رو به آرامی پاک کنید.

ar

2- لطفا از محدوده خارج نشید

خیلیا موقع رژ زدن از محدوده خارج میشن یه سریا مهارت لازم رو ندارن و کج و کوله رژ میزنن یه سریا هم چون لب های نازکی دارن میخوان با زدن رژلب بیرون از محدوده لب ها، لب هاشون بزرگ تر نشون بدن اما چون فرمول رژلب به گونه ای طراحی شده که برای پوست لب مناسبِ بنابراین وقتی خارج از لب، رژ بزنید نتیجه دلخواه نمی گیرید. به گزارش شایانیوز به خاطر همین بهترِ که حتما خط لب بکشید چون خط لب علاوه بر اینکه باعث ماندگاری بیشتر رژ میشه جلوی پخش شدنش رو هم می‌گیره. همچنین موقع رژ زدن حتما جلوی آینه و بادقت رژتون بزنید.

w

3- در زدن رژلب زیاده روی نکنید

زیاده‌روی در زدن رژلب به جای زیبا‌تر کردن لب ها، جلوه‌ای نازیبایی بهشون میده. اگه میخواین اصولی رژ زدن رو یاد بگیرید همه این این کارها رو که کردید یک مرتبه رژ بزنید سپس یه دستمال کاغذی رو بین لب هاتون بذارید و چند دفعه به صورت ضربه ای چربی اضافی رژ لب رو باهاش بگیرید بعد لایه دوم رو بزنید. سپس یه دستمال کاغذی کوچیک بردارید و اون روی لب هاتون فشار بدید بعد با استفاده از یک برس، پودر فیکس رو روی دستمال کاغذی در حالی که روی لب‌هاتون فشرده شده بزنید. حالا دستمال رو بردارید و یک لایه دیگه از رژلب بزنید.

co

4- اگه تو زدن رژلب اشتباه کردید با دستمال کاغذی پاکش نکنید

هیچ وقت رژلب با دستمال کاغذی پاک نکنید چون کشیدن دستمال روی پوست لب اولا به بافت لب هاتون آسیب میزنه ثانیا رژلبتون هم درست پاک نمیشه. پس اگه به هر دلیلی خواستید رژلبتون پاک کنید به کمک پنبه یا پد آرایشی آغشته به آرایش پاک‌کن، به آرامی از روی لب ها پاکش کنید.

y

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها