|

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

هپی مپی پریناز ایزدیار و لباس عجیبش؛ ولی ببین جیرانی تو قراراش چه ساده و شیکول میتیپه

اگر فکر می کنید نمیشه جوری تیپ زد که اکثر افراد با دیدنتون شما رو تحسین کنند باید بگیم سخت در اشتباهید چون پریناز ایزدیار غالبا همین طوره.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- از قدیم تا به امروز دنیای مد و فشن مدام دچار تغیر و تحولات گوناگون شده است و هر سال که سهل است با آغاز هر فصل، یک سری ترند ها و آیتم های جدید به روی بورس میان که حسابی هم در معرض توجه قرار می گیرند، در این بین معمولا انتظار میره که سلبریتی ها و هنرمند ها از آیتم های ترندی و فشن بیشتر استقبال کنند وهمیشه به دنیال اون چیزی باشند که روی بورسه و داره میتازونه. خب واقعیت این جاست که یکسری از افراد مشهور دقیقا همین طور هستند مثل خانوم الناز شاکر دوست و البته ترلان پروانه که عاشق سبک ترندی است، یک سری دیگه از سلبریتی ها هم هستند که اصول مد و فشن خودشون رو دارند بیشتر از این که به مد روز توجه کنند به سلیقه و استایل شخصی خودشون اهمیت می دند مثل آقای نوید محمد زاده و یا خانوم سارا بهرامی، حالا این که استایل شخصی اون ها چقدر باب میل من و شما باشه دیگه یک بحث جداست.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

با همه این اوصاف یک عده از سلبریتی ها و هنرمند ها هستن که کلا اون چه که براشون مهمه شیک پوشی و داشتن یک استایل ویژه و چشمگیره، این افراد خیلی توجهی به این که دقیقا چی رو بورسه و چی نیست ندارند و در عوض تمرکزشون رو میگذارند روی درست و متناسب استایل کردن برای همین هم اگر چه با آیتم های فشن گاها خیلی فاصله دارند اما چون همیشه به بهترین شکل حاضر میشند اون چه که توجه شما رو جلب می کنه زیبایی اون هاست، مثل خانوم پریناز ایزدیار که برای تیپ و استایل های قشنگ و جذابش همیشه و همیشه مورد بحث و تحسین قرار می گیره و غالبا هم همه افراد با هر سلیقه ای از ظاهر ایشون خوششون میاد و نحوه پوششون رو تحسین می کنند.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

با توجه به این که الگو برداری از هنرمند ها یکی از بهترین راه های رسیدن به استایلی خوب و درجه یک است در ادامه نگاهی می اندازیم به تیپ و استایل های خانوم پزیناز ایزدیار تا ببینیم چه مواردی در پوشش ایشون ویژه است که انقدر استایل ایشون رو خاص کرده.

1.پریناز ایزد یار مشکی پسند

با یک نگاه سریع به مجموع پوشش های خانوم پریناز ایزدیار متوجه میشیم که پریناز خانوم به دو رنگ مشکی و طوسی به ویژه مشکی علاقه ویژه ای داره و خیلی روشون حساب باز می کنه برای همین هم در اکثر جشنواره ها و فرش قرمز های مهم با پوششی این چنینی حاضر میشه. پالت رنگی مشکی و طوسی یا مونوکروم مشکی می تونه کمی خسته کننده و تکراری باشه اما پریناز خانوم ایزدیار با انتخاب پارچه هایی که جنس های مختلف دارند و البته لباس هایی که طرح های خاص دارند تلاش می کنه تا استایل خودش رو از یکنواختی و معمولی بودن خارج کنه؛ یا بهتره بگیم که اگر چه خانوم سوپراستار به پالت تکراری خودش خیلی علاقه داره اما از اون جایی که خیلی هوشمندانه لباس می پوشه همیشه جذابیت ظاهری خودش رو حفظ می کنه.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

2.پریناز ایزدیار رنگی پوش

اگر چه که خانوم پریناز ایزدیار عشقه رنگ مشکی و طوسی رو داره اما به معنای این نیست که رنگ های دیگه رو از یاد برده و یا تمایلی به استفاده از اون ها نداره، بر عکس پریناز خانوم خوب میدونه که چطور با استفاده از رنگ ها جذابیت خودش رو چند برابر کنه. یکی از معروف ترین و محبوب ترین استایل های ایشون که اتفاقا رنگی هم هست، به جشنواره فجر سال 97 بر می گرده که با یک سرهمی مخمل آبی کاربنی بد جوری دل همه رو برد. جدای از اون هم پریناز ایزدیار نه تنها بار ها از تناژ های مختلف آبی استفاده کرده بلکه با رنگ های مثل صورتی و زرد هم در مراسم ها حضور پیدا کردند و نشون دادن که هیچ ابایی از پوشیدن لباس های رنگی ندارند، اگر چه باید اعتراف کنیم تو رنگی پوشیدن خیلی مونده تا پریناز خانوم به هنرمند های رنگی پسندی مثل خانوم الیکا عبدالرزاقی یا آزاده صمدی برسه.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

3.پریناز ایزدیار تکراری پوش

خیلی ها هستند که فکر می کنند سلبریتی ها از زور لباس و کیف و کفش، در کمدشون بسته نمیشه اما واقعیت اینه که خیلی از اون ها هم مثل خانوم سارا بهرامی یا پریناز خانوم ایزدیار ارزش زیادی برای لباس خودشون قائل هستند و نگرانی ای ندارند از این که یک آیتم رو چندین بار استفاده کنند. بارها دیده شده که پریناز ایزدیار از یک مانتو در چند مراسم استفاده کرده؛ برای مثال، مانتو گل گلی معروفش که برای اولین بار در اکران سینمایی سرخپوست به تن کرد و کلی هم به خاطر طرح شلوغ و دلبر مانتوش مورد توجه قرار گرفت، اما بدون هیچ نگرانی ای مجددا مدتی بعد در یک مراسم از همون مانتو اما این بار با آیتم های متفاوت استفاده کرد.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

به گزارش شایانیوز، اگر شما به جای خرید های بی رویه، فکر شده و البته بر حسب نیاز خرید کنید، هیچ وقت مجبور نمی شید که یک آیتم رو فقط در یک استایل خاص یا فقط برای یک بار استفاده کنید و بعد هم برای همیشه اون رو فراموش کنید.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

4.پریناز ایزدیار طرفدار سادگی

خب و اما نقطه عطف تمامی استایل های پریناز خانوم ایزدیار که بدجوری هم به دل میشینه سادگی و زیبایی چهره ایشونه. در حالی که این روز ها بیشتر خانوم ها در دنیای سینما با آرایش های غلیظ و هفت رنگ ظاهر میشن، پریناز ایزدیار با تکیه بر زیبایی طبیعی خودش اصلا سراغ آرایش های عجیب غریب نمیره و غالبا یا آرایش نود داره و یا میکاپ های بسیار سبک که همین هم باعث میشه تا زیبایی چهره ایشون بیشتر دیده میشه. در عوض پریناز خانوم ایزدیار خیلی حواسش هست که به موهاش برسه و اون ها رو جوری مرتب کنه که با استایل کلیش هماهنگ باشه و جذابیت تیپش رو دو چندان کنه.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

5.پریناز ایزدیاز هم کژوال هم رسمی

این که بخوایم یک اسم خاص روی استایل های خانوم پریناز ایزدیار بگذاریم کمی کار سختی است و بهتره بگیم که پرینازِ جذاب سینمای ایران خیلی زیاد مناسبتی لباس می پوشه، یعنی علی رغم تمام استایل های کژوال و یا اسمارت کژوالی که در اکران ها یا مراسم های داخلی به تن می کنه، برای فرش قرمز های مهم از جشنواره فجر گرفته تا جشنواره های بین المللی با استایلی کاملا رسمی و چشم نواز حاضر میشه که خودش نشون دهنده اینه که خانوم پریناز یایزدیار به خوبی رسمیت این مراسم ها رو درک می کنه و برای درس کد های اون ها ارزش قائله.

استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پریناز ایزدیار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها