|

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

ماهور الوند و استایلی که های کلاسه؛ با تیپای خانوم هرجا میری مثل پرنسس ها کَت واک کن

بعضی از استایل ها به قدری منحصر به فردن که حسابی دل آدم رو میبرن، مثل تیپ های ماهور الوند که هرجا میره مثل ماه می درخشه پس بیا الگو بردار.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- از قدیم الایام تا به همین روز ها صنعت مد بدجوری رو شاخ سلبریتی ها و هنرمند ها میگشته، یعنی این که جدای از اون چه، غول ها و بزرگ های صنعت مد و فشن در سر تا سر دنیا هر ساله طراحی می کنند و به عنوان ترند سال و مد جدید معرفی می کنند، استایل سلبریتی ها و هنرمند ها هم هر کدوم به نوبه خودش در مد تاثیر قابل توجهی داشته. همون طور که می دونید مهم ترین خصیصه دنیای مد و فشن اینه که هیچ محدودیتی برای شما قائل نمیشه و بهتون اجازه میده تا اون استایلی رو داشته باشید که واقعا می پسندید و باهاش احساس راحتی می کنید، حالا ممکنه مثل خانوم پریناز ایزدیار استایلی رو برای خودتون در نظر بگیرید که غالب افراد اون رو تحسین کنند و براشون جذاب باشه، یا مثل آقای نوید محمد زاده برید دنبال استایل شخصی خودتون اگر چه از نظر باقی افراد عجیب و نامتناسب باشه.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

از طرف دیگه از اونجایی که سلبریتی ها و افراد مشهور برای صفر تا صد استایل خودشون بسیار وقت می گذارند و علاوه بر این که خوب هم خرید می کنند خیلی وقت ها از استایلیست ها و افراد خبره در مد و فشن کمک می گیرند، نگاه کردن به پوشش و استایل های مختلف اون ها می تونه رسما مثل یک مجله مد و زیبایی عمل کنه که به شما کمک می کنه تا مثل اون ها خوشتیپ و خوش پوش باشید.

چیزی که مهمه اینه که شما با نگاه کردن به استایل های مختلف یک سلبریتی سبکی رو که مد نطرتون هست در نظر بگیرید و زیر و بمش رو در بیارید؛ فراموش نکنید که لزوما گرون خریدن به معنای این نیست که شما قراره خوشتیپ باشید، اگر سلبریتی ها و افراد معروف گرون و لوکس استایل می کنند اون هم یکی از دلایل خوشتیپی و خوش پوشی اون هاست نه تنها دلیلش.

خانوم ماهور الوند از اون دست سلبریتی های بی حاشیه و دوست داشتنیه که هیچ وقت به خاطر تیپ و استایل هاش جنجال به پا نکرده اما همیشه از یک سری اصول خاص پیروی کرده که همون اصول هم باعث شدند تا ماهور خانوم الوند همیشه خوش بدرخشه و ظاهری شایسته و در خور نام و شخصیتش داشته باشه. به همین خاطر در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل دختر آقای سیروس الوند کارگردان نامی و محبوب کشورمون.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

1.ماهور الوند و پالت رنگی محدود

در قدم اول وقتی به استایل های مختلف ماهور الوند در جشنواره ها و مراسم های مهم نگاه می کنیم متوجه میشویم که ماهور خانوم الوند به رنگ های خنثی علاقه زیادی داره و در این بین مشکی گل سر سبد استایل های خانوم ماهور الونده که تا به حال بار ها با استایل مونوکروم مشکی تونسته خوش بدرخشه. طوسی و کرم هم دو رنگ محبوب دیگر خانوم بازیگر هستند که از اون ها به وفور در استایل های خودش استفاده می کند.

با همه این اوصاف ماهور الوند هر از گاهی هم به رنگ های دیگه گذری می اندازه و کمی از اون ها رو چاشنی استایل خودش می کنه، مثلا با یک روسری رنگی و یا یک کیف کوچک رنگی. البته زمانی که به صفحه اینستاگرام خانوم بازیگر نگاه می کنیم میبینیم که ماهور خانوم در استایل های روزمره خودش بیشتر از رنگ های دیگه استفاده می کنه و احتمالا دلیل سماجت او بر روی رنگ های خنثی برای مراسم های مهم، رسمی بودن و لوکس بودن آن هاست.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

2.ماهور الوند جسور به سبک خودش

به گزارش شایانیوز، اگرچه که گفتیم ماهور الوند پالت رنگی ثابتی دارد که خیلی هم به آن متعهد است اما به معنای این نیست که ماهور ما در استایل کردن جسارت به خرج نمیده و یا این که اهل ساده پوشی است؛ اتفاقا ماهور الوند جزو خانوم های جسور پوش سینمای ایران به حساب میاد. برای مثال استایل او در اکران خصوصی فیلم عنکبوت یکی از پوشش های جسورانه اش به حساب میاد که نقطه عطف آن هم کت چرم سبز رنگش بود.

گوشواره های قرمز رنگی رو که با کیف، لاک و رُژ لب خودش در اکران مردمی عنکبوت ست کرده بود به یاد دارید؟ نمیشه گفت که این استایل به اندازه استایل های ویژه و خاص فرشته حسینی و یا حتا آزده صمدی جسورانه است اما با این حال علی رغم لباس های یک دست مشکی ماهور الوند این استایل اصلا هم ساده و کم ریسک نبود.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

3.ماهور الوند و اکسسوری های خاص

خانوم بازیگر غالبا با گردنبند های بلند و توی چشم در معرض عموم حاضر میشه و همین هم باعث شده که خیلی ها فکر کنند ماهور الوند توجه و البته علاقه ویژه ای به اکسسوری ها داره اما درواقع بهتره که بگیم ماهور خانوم الوند عاشق گردنبند های بلند و بزرگه تا اکسسوری، چون به طور معمول خانوم الوند نه از انگشتر خاصی استفاده می کنه و نه دسنبند و ساعت ویژه ای بلکه خیلی وقت ها دست هاشون از هر اکسسوری ای خالیه در حالیکه اکثر اوقات گردنبند های ویژه ایشون حسابی تو چشمن.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

4.ماهور الوند عاشق تور و حریر

یکی دیگه از علاقه مندی های خانوم ماهور الوند که شاید کمتر کسی بهش توجه کنه، پارچه های ظریف، توری و حریر هستند. اگر به استایل های ایشون نگاه کنید می بینید که بارها با روسری، پیراهن، مانتو و حتا جوراب های از این جنس در مراسم حضور پیدا کرده که نشونه علاقه زیادش به این دست از پارچه هاست.

استایل ماهور الوند رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ماهور الوند قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها