|

دنبال یه طرح ناخن فانتزی و جذاب میگردی؛ هر طرحی که میخوایُ بزن تنگ بنفش و همه جا بدرخش!

اینجا قراره کلی طرح جذاب واسه ناخن با لاک بنفش یاد بگیرین که زیبایی ظاهر شما رو چندین برابر میکنن و در میون دوستاتون جذابترین خواهید بود!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا اغلب خانومایی که دوست دارن در هر مراسمی متفاوت تر از قبل به نظر برسن، مدام با انتخاب مانتو و شلوار یا کمک گرفتن از یه میکاپ جذاب و خفن سروکار دارن و فکر میکنن هیچی به غیر از این موارد در زیباسازی ظاهرشون اهمیت نداره. اما چیزی که باعث میشه شما رو تا عرش ببره بالا و جذابیتی بی بدیل بهتون ببخشه، بی شک دقت به موارد ریزی همچون انتخاب یه لاک خوشگل که دستانی زیبا و جذاب رو برای شما به ارمغان بیاره.

به همین دلیل می پردازیم به یکی از زیباترین رنگ هایی که برای هر فصل مناسبه و اون هم رنگی نمیتونه باشه به جز رنگ بنفش. اما اینکه چه طرحای جذابی میشه با این رنگ ساخت که همه تو کفش بمونن، موضوع این مقاله ماست که میخوایم راجع بهش مفصل صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید:

1. لاک بنفش با طرح فانتزی

لاک بنفش یکی از پرطرفدارترین لاک های موجوده که بین همه خانوما تو هر سنی که باشن، طرفدارای خاص خودش رو داره. اگه دوست دارین فانتزی های درونتون رو یه جوری در معرض نمایش بذارین که همه در حیرتش بمونن، پس بهتره از طرحای ریز قلب در اون استفاده کنین.

علاوه بر این اگه قراره سراغ قرارای عاشقونه برین و به عزیزتون نگین که چقدر میخواینش، پس این رو با لاکای خوشگلتون نشون بدین. واسه این کار یه ذره چاشنی عشقولانه به لاکتون اضافه کنین و با ترکیب قلب های بنفش ارتباطتون رو رنگی تر کنین.

q

2. لاک بنفش با طرح جینگیلی

تا حالا به این فکر کردین که موقع بیدار شدن از خواب با یه صحنه زیبا روبه رو شین و روزتون قشنگ شه. واسه این کار فقط کافیه ترکیب لاک بنفش و با کلی اکلیل جینگول امتحان کنین تا هر روز با دیدن رنگ خوشگل و درخشش اون تو نور آفتاب به زیبایی خاص ظاهریتون سلام بدین.

w

3. لاک بنفش با چاشنی سادگی

بی تردید بین همه خانوما کسایی وجود دارن که عاشق سادگی هستن و دوست دارن هر چیزی در ظاهرشون رو با چاشنی سادگی همراه کنن و اهل تجملات و جینگول ازی نیستن. واسه این آدما حتی انتخاب لاک ناخن هم باید همراه با سادگی باشه و این یعنی که بنفش رو که طرحی از لطافت و جذابیت رو به همراه داره، همراه با زیبایی که از سادگیش میاد، تبدیل میکنه به یه چیزی که تابحال ندیدین.

r

4. لاک بنفش با طرح کهکشانی

اگه عاشق علم نجوم و یافتن بصیرت در این زمینه هستین و میخواین غرق شین در زیبایی کهکشان، پس از ترکیبش با رنگ بنفش و جذابیت خارق العاده اش غافل نشین. شما با کمک این رنگ میتونین یه خلوص باورنکردنی میون رنگ بنفش و ترکیبی از رنگ های جذاب دیگه رو داشته باشین که شما رو به اعماق زیبایی ها فرو میبرن، بدون اینکه خودتون متوجه باشین.

y

5. لاک بنفش با طرح گل

گل های بسیاری در جهان وجود داره که بخاطر اینکه جذابیت بی حد و حصری دارن، آدم دوست داره همه جوره ازشون استفاده کنه و هر جا رو می نگره اثری از اون گل توش باشه. حالا تصور کنین حتی این ویژگی در انتخاب رنگ لاک و ناخن هم واسه خیلیا دارای اهمیته و ترکیبای مختلفی رو میتونه برای شما به ارمغان داشته باشه. توصیه ای که ما به شما داریم، ترکیب رنگ بنفش و گل های بابونه اس که همه جوره به دل میشینه.

u

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها