|

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

لیلا حاتمی شیک پوش و درخشان اما مینیمال؛ اینطوری بپوش و همیشه غوووغا به پا کن

دقت کردید که کمتر کسی پیدا میشه مثل لیلا حاتمی همیشه خوش پوش باشه؟ خب ما بهتون میگیم راز داشتن یک همچین استایلی چیه و چطور میشه بدستش آورد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در فرهنگ ما از قدیم الایام تا به امروز این موضوع مطرح بوده که لباس زیبا و گرون قیمت نمی تونه برای شما شخصیت و جایگاه اجتماعی بیاره و اگر بخواهیم جوانب حق رو رعایت کنیم باید بگیم که این موضوع کاملا درسته اما یک مسئله دیگه ای هم که باید بهش اعتراف کنیم اینه که نمیشه تاثیر استایل و نحوه پوشش رو در برخورد اول انکار کرد. داشتن استایل خوب و سطح بالا همیشه یک امتیاز محسوب میشه چون که می تونه شما رو زیبا تر، قوی تر و منحصر به فرد تر کنه، برای همین هم کم تر کسی هست که به پوشش و استایل خودش اهمیت نده، در حقیقت توجه نداشتن به اصول اولیه استایل کردن یک نوع ضعف به حساب میاد.

در دنیای سلبریتی ها و هنرمند ها توجه به نوع پوشش اهمیت بیشتری داره به خاطر این که اون ها بیشتر از افراد عادی در معرض توجه هستند و برای همین هم باید همیشه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند به خصوص زمان هایی که در مراسم مهم و بزرگ شرکت می کنند برای همین هم غالبا سلبریتی ها و افراد مشهور دارای سبک پوششی خاص هستند و خیلی وقت ها از استایلیست های حرفه ای و کاربلد کمک می گیرند؛ همین موضوع بزرگ ترین و مهم ترین دلیلی است که به ما و شما کمک می کنه تا با نگاه کردن به استایل اون ها و الگو برداری از نحوه پوشش اون ها تلاش کنیم تا تیپ خودمون رو ارتقا بدیم و مثل سوپر استار ها بدرخشیم.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

خانوم لیلا حاتمی یکی از محبوب ترین و مطرح ترین بازیگران زن ایرانی است که حضور پر رنگش در جشنواره های بین المللی مختلف حسابی باعث افتخار ماست، این روزها هم که به خاطر جشنواره ونیز حسابی در مرکز توجه قرار گرفتند و دارند میدرخشند؛ اما این اولین باری نیست که خانوم لیلا حاتمی به خاطر استایل ها و تیپ های محشرش مورد ستایش قرار میگیره، برای همین هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به سبک پوششی لیلا خانوم حاتمی تا ببینیم استایل ایشون چه ویژگی خاصی داره.

1.لیلا حاتمی  مینیمال پوش

فقط یک جمله برای توصیف استایل لیلا حاتمی کافی است و اون هم اینه که خانوم حاتمی رسما یک مینیمالیست هستند. بله سبک پوششی لیلا حاتمی کاملا مینیمال است از رنگ های انتخابی گرفته تا پارچه هایی که برای پوششون استفاده می کنند و حتا جواهرات و اکسسوری هاشون همه و همه در چارچوب و استاندارد های مینیمالیسم هستند.

به گزارش شایانیوز، وقتی به پوشش های لیلا حاتمی نگاه کنید خیلی زود متوجه خواهید شد که خبری از جواهرات پر زرق و برق، رنگ های درخشان، پارچه های با پترن زیاد و حتا لباس های با طرح شلوغ و عجیب و غریب نیست. خانوم لیلا حاتمی غالبا رنگ های بیسیک مثل کرم، مشکی، طوسی و سفید رو به باقی رنگ ها ترجیح میدند.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

2.لیلا حاتمی فارق از مد

خیلی از افراد هستند که اگرچه استایلی مینیمال و ساده دارند اما آیتم های ترندی و روی بورس رو هم به پوشش های خودشون اضافه می کنند یا حتا ممکنه در آرایش کردن خودشون از مد روز کمک بگیرند اما لیلا حاتمی کاملا فارغ از مد لباس می پوشد و به آیتم های مد روز توجه چندانی نداره و بیشتر تلاش می کنه تا به سبک کلاسیک و مینیمال خودش پایبند باشه، به همین خاطر هم احساس راحتی و صمیمیت به وضوح در استایل های ایشون دیده میشه و هرگز هم نحوه پوشششون قدیمی و از مد افتاده نخواهد شد.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

3.لیلا حاتمی طرفدار مونوکروم

وقتی گذری به استایل های خانوم لیلا حاتمی میاندازیم میبینیم که خانوم حاتمی علاقه زیادی به استایل های مونوکروم و تک رنگ داره، درسته که این روز ها مونوکروم پوشیدن جزو اصلی ترین ترند ها به حساب میاد اما لیلا حاتمی همیشه به این سبک پوشش علاقه داشته و مشخصه که مشکی و سفید دو رنگ محبوب ایشون هستند و در جشنواره ها و مراسم مختلف بارها و بارها با مونوکروم مشکی و یا سفید حضور  پیدا کردند.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

4.لیلا حاتمی متناسب پوش و خوش سلیقه

خیلی مراسم هستند که خانوم لیلا حاتمی در اون ها حضور داشتند و به خاطر سبک مینیمال و کلاسیکی که دارند استایلشون بسیار ساده و بدون جذابیت ویژه ای بوده، اما چیزی که ایشون رو به یک خوشپوش تمام عیار تبدیل می کنه اینه که می دونه چطور باید در عین مینیمال و ساده پوشی، شیک و درجه یک ظاهر بشه و چطور تیپ بزنه تا بدون وجود زرق و برق اضافی در مراسم های مهم و ویژه توجه ها رو به خودش جلب کنه و بدرخشه. لباس های مارک، دوخت های عالی، توجه ویژه به اندام و ظرافت هاشون، آرایش کلاسیک و مینیمال، و البته لبخند دلنشینی که همیشه بر روی لب دارند همه و همه مواردی هستند که باعث میشه استایل ایشون کاملا رسمی و شیک باشه.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لیلا حاتمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ف ارسالی در

    عالی زیبا

  • طراوت ارسالی در

    خیلی خوب شده امیدوارم مخصوصا رو فرش قرمز تیپش عالی شده بود، مینیمال پوشیدن کلا همیشه جواب میده

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره ازخانم لیلا یادبگیرشیک بودنوخانمی رو

  • ناشناس ارسالی در

    زیباست

  • سپیده ارسالی در

    پووووول همه کارو میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها