|

اصول آرایش کلاسیک چیست؟

می خوای با آرایش کلاسیک مثل مرلین مونرو زبانزد خاص و عام شی؛ پس بیا اصولشُ یاد بگیر

اگه دوست داری همیشه شیک باشی و خودت رو در بند مد و تغییرات روز نکنی بهترین آرایش ممکنه، سبکه کلاسیکه که هیچ وقت قدیمی نمیشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با دنبال کردن صفحه مد و فشن ما مطمئنا تا به حال متوجه شدید که ما بر روی این نکته خیلی تاکید داریم که برای داشتن یک استایل شیک و درجه یک لازمه که به تمامی جزئیات توجه ویژه بشه و نحوه آرایش کردن و میکاپ شما هم یکی از همین جزئیات مهم است که می تونه در زیباتر شدن و به چشم اومدن استایل شما تاثیر شگرفی بذاره. در همین راستا بعضی از خانوم ها دوست دارند که برن دنبال آرایش های غلیظ و ترندی و بعضی های دیگه هم آرایش های مینیمال و ساده رو که بیشتر به زیبایی طبیعی چهره تکیه داره ترجیح میدن، اما یک دسته سومی هم هستند.

دسته سوم خانوم ها اون هایی هستند که دلشون می خواد فارغ از مد باشند، یعنی این طور نیست که آرایش نکنند و یا آرایش های خیلی ملیح و ساده داشته باشند، اما دوست ندارند که مثلا از یک مدل خط چشم خاص استفاده کنند که ممکنه دو سال دیگه اون مدل چندان روی بورس نباشه و به قول خودمون قدیمی شده باشه، برای این دست از خانوم ها هیچی مثل اصول آرایش کلاسیک جواب نمیده.

اصول آرایش کلاسیک

موضوع این جاست که اصول آرایش کلاسیک هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه زیبایی و جذابیت خاص خودش رو حفظ می کنه شاید هم مهم ترین دلیل این جاودانگی اینه که میکاپ کلاسیک تعادل و توازن جذابی رو با رنگ ها در چهره ایجاد میکنه اما همچنان هم فضایی به مدل ها و طرح هایی نمیده که ممکنه دلزده مون کنند. حالا با توجه به این محبوبیتی که آرایش کلاسیک داره در ادامه با ما همراه باشید تا اصول مهم و اولیه یه میکاپ کلاسیک رو با شما به اشتراک بگذاریم.

1.برای آرایش کلاسیک پوست درخشان مهمه

ده ها هزار سال هم که بگذره این اصل تغییر نمی کنه، مهم نیست که مد روز چه سبک آرایشی رو می پسنده، داشتن پوستی براق و درخشان از آن اصولی است که هرگز تغییر نمی کند. بهترین راه برای رسیدن به پوست براق اینه که به سلامت پوست خودمون برسیم، اما هنگام آرایش کردن سریع ترین راه برای دستیابی به پوست صاف و براق اینه که از یک کرم پودر مناسب کمک بگیریم و بعد هم با استفاده از هایلایتر درخشش رو به پوستتون اضافه کنیم.

2.برای آرایش کلاسیک ابرو تیره و مرتب مهمه

مدل و رنگ ابرو تاثیر زیادی بر روی چهره ما داره برای همین هم در اصول آرایش کلاسیک به ابروها توجه ویژه ای میشه. در این سبک میکاپ نه خبری از ابروهای نازک و کم رنگ است و نه پر پشت و ضخیم، در عوض ابروهایی نیمه پر و مرتب مورد استقبال قرار می گیرد. به این ترتیب اگر ابروهایی کم پشت و نازک دارید بهتره که با سایه یا هایلایتر کمی حجم و رنگ به اون ها بدید.

ابرو تیره و مرتب

3.برای آرایش کلاسیک سایه دودی همیشه جذابه

سایه مشکی، طوسی، دودی و قطع به یقین ریمل باعث میشه که جذابیت چهره شما چندین برابر بشه. این روز ها هم که سایه های اسموکی تیره حسابی روی بورسند. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه، زمانی که از این سبک سایه استفاده می کنید دیگه نباید برید سراغ رژلب هیا پر رنگ و تو چشم.

4.برای آرایش کلاسیک خط چشم گربه ای مهمه

به گزارش شایانیوز، فارق از این که رنگ و یا مدل چشم شما چیست، خط چشم گربه ای میتونه جذابیت خاصی به چهره شما اضافه کنه به خاطر این که باعث میشه چشم هاتون بزرگ تر، باز تر و کشیده تر دیده بشه.

خط چشم

5.برای آرایش کلاسیک رُژگونه مهمه

برای این که طراوت و نشاط ویژه ای به چهره و آرایش خودتون ببخشید باید فقط کمی رژگونه صورتی کم رنگ و یا هلویی به روی گونه هاتون بزنید تا به این ترتیب پوستتون هم در هماهنگی با دیگر رنگ های آرایشتون قرار بگیره.

6.برای آرایش کلاسیک رُژ قرمز مهر پایانی است

چهره جذاب و دوست داشتنی مرلین مونرو زیبا و هنرمند هرگز از خاطره ها پاک نمیشه، اما فکر میکنید جذاب ترین ویژگی آرایشی این چهره زیبا چی بود؟ بله رژلب قرمز. رُژ قرمز به تنهایی می تونه جذابیت یک آرایش کامل رو به چهره شما بده اما توجه داشته باشید که همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم، هنگام استفاده از این رنگ رُژ نباید از سایه های تیره و غلیظ استفاده کنید.

رژلب قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مرلین عشقه عشق

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها