|

استایل امیر آقایی رو بشناسیم

میخوای ته خوشتیپا شی امیر آقایی باخ؛ با تیپاش کرور کرور تو ترکیه هواخواه داره

داشتن استایل خوب به سادگی به دست نمیاد باید صفر تا صد ماجرا رو ریز به ریز بررسی کنی تا بتونی مثل امیر آقایی تیپ و استایل خفن داشته باشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپی و داشتن استایلی خاص و چشمگیر مسئله ایست که نه تنها خانوم ها بلکه آقایون هم به اون توجه ویژه ای دارند، و به همون اندازه که یک استایل خوب و حساب شده می تونه در زیبا تر دیده شدن یک خانوم تاثیر گذار باشه، در جذابیت بیشتر یک آقا هم موثره. قطعا وقتی که در جشنواره ها و مراسم های مختلف استایل سلبریتی ها و هنرمند ها رو نگاه می کنید متوجه تفاوت بارز و چشمگیری که در میان برخی از آقایون وجود داره میشید، تفاوتی که غالبا ناشی از سبک استایل کردن اون هاست.

در بین آقایون هنرمند و سلبریتی کمتر مردی پیدا میشه که مثل نوید محمد زاده دنبال چارچوب شکنی و خلق استایل های جسورانه و منحصر به فرد باشه؛ آقایون هنرمند غالبا سعی می کنند تا استایل هایی شیک و رسمی داشته باشند که باعث میشه جنتلمن و شیک به نظر برسند، اما در همین میان هم بعضی از اون ها استایل های ویژه تری دارند مثل آقای امیر آقایی که این روزها به عنوان یکی از خوشتیپ ترین و خوش استایل ترین مردان سینمای ایران به حساب میاد.

امیر آقایی و نوید محمد زاده

با توجه به جذابیت زیاد تیپ و استایل آقای بازیگر که این روزها سینمای ایران رو قرق کرده نگاهی می اندازیم به سبک ویژه پوششی ایشون تا ببینیم چه ویژگی هایی باعث خاص شدن استایلشون میشه.

1.امیر آقایی و استایل اسمارت کژوال

به طور کلی باید بگیم که استایل اسمارت کژوال یک کد پوششی است که این روز ها محبوبیت خیلی بالایی پیدا کرده و در واقع ترکیبی از استایل کژوال و رسمی است که مهم ترین خصیصه اش اینه که در عین رسمی بودن بسیار راحت و آزاد است و آقای امیر آقایی هم به این سبک علاقه بسیار زیادی داره و الحق والانصاف خیلی هم بهشون میاد، به خاطر این که این سبک پوششی با ظاهر و اندام امیر سینما و تلویزیون ایران هماهنگی فوق العاده ای داره.

استایل اسمارت کژوال

2.امیر آقایی و توجه به اکسسوری ها

به گزارش شایانیوز، امیر آقایی از اون دست آقایونی است که از اکسسوری قافل نمیشه یا صرفا تمرکزش رو بر روی ساعت مچی خودش نمیگذاره و به آیتم های دیگه هم توجه نشون میده از جمله انگشتر که ظاهرا به انگشتر های بزرگ با نگین های سنگ هم علاقه زیادی دارند.

اکسسوری دیگه ای که امیر آقایی بهش توجه ویژه نشون میده عینک است که با توجه به عینکی بودن ایشون چیز عجیبی نیست. آقای امیر آقایی علاقه زیادی به عینک های فریم گرد و و نیمه گرد مشکی رنگ داره  که به خاطر فقدان مو انتخاب عالی ای برای ایشون به حساب میاد؛ و نکته ای که مطرحه اینه که آقای آقایی این مسئله رو در عینک های آفتابیشون هم در نظر می گیرند.

توجه به اکسسوری

3.امیر آقایی و پالت رنگی محدود

در نگاه اول به مجموعه ای از استایل های آقای امیر آقایی خیلی سریع متوجه میشید که ایشون از پالت رنگی محدودی استفاده می کنند که شامل طوسی، سرمه ای، مشکی و سفید است. با این حال هر بار به نحوی استایل می کنند که حس تکراری بودن و یا کسالت آور بودن در ظاهرشون القا نشه.

پالت رنگی محدود

4.امیر آقایی توجه به کیفیت پوشش

در کنار تمامی مواردی که گفته شد اون چه که استایل ایشون رو بسیار درخشان می کنه اینه که توجه ویژه ای به دوخت و کیفیت لباس هاشون دارند. به خاطر داشته باشید که مهم نیست لباس شما چقدر خاص و ویژه است اگر از دوخت و کیفیت خوبی برخوردار نباشه به تن شما خوب نمیشینه.

توجه به دوخت و کیفیت

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل امیر آقایی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهر ارسالی در

    بازیگر نمونه خوشتیپ و دوست داشتنی

  • ناشناس ارسالی در

    جهان باید زجانان شود حیدر اباد. مصلحت این است ای جهان. که دگر شاید دیروز ها صف نکشن وزهم زنجیر نباشند. اری.......... جانان.

  • پروانه ارسالی در

    همیشه خوش استایل و یاکاشک له زنده باشن پسر ارومیه ای

  • فرزاد ارسالی در

    سلطان هم تیپ هاش هم بازیش

  • جواد خیابانی ارسالی در

    فقط لباس خوب می پوشه وگرنه هم کچله هم قد کوتاس هم کوچوله فقط خوش لباسه بنده خدا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها