|

سریال جنایی خوب چی ببینیم؟

پنج سریال جنایی که نفست رو بند میاره؛ با هر قسمت کلی اتفاق عجیب و تازه تجربه کن

اگر دنبال تماشای چند تا سریال درست و درمون هستی که تماشا کردنشون هم جذاب باشه هم هیجان انگیز هیچی مثل سریال های جنایی لذت بخش نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در بین ژانر های سینمایی، یکی از محبوب ترین  نوع اون ها ژانر فیلم های جنایی است اما علی رغم محبوبیتی که این فیلم های سینمایی دارند باید بگیم که زمان فیلم های سینمایی این فضا رو در اختیار داستان های جنایی نمیده که به خوبی پر و بال بگیرند و پرورش پیدا کنند در حالی که داستان های جنایی این پتانسیل رو دارند که وسعت پیدا کنند و شما رو عمیقا در هیجان و التهاب داستان غرق کنند، به همین خاطر هم هست که سریال های جنایی اگر محبوبیت بیشتری نداشته باشند طرفدارهای کمتری هم ندارند.

سریال ها به دلیل این که فضای کافی رو در اختیار درون مایه داستان قرار میدند تا بسط پیدا کنه مخاطب رو به همزاد پنداری و نزدیکی با شخصیت های داستان وادرا می کنه و به همین خاطر هم هست که پس از پایان یک سریال بیننده حس و حال خاص و عجیبی داره که انگار خودش یک دوره ای رو پشت سر گذاشته.

سریال جنایی چی ببینیم؟

از اونجایی که سریال دیدن نیاز به زمان و البته پیگیری داره، خیلی از شما ممکنه که چندان به دنبال سریال دیدن نباشید و از شاهکار هایی که در این زمینه ساخته شدند آگاه نباشید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه پنج مورد از بهترین و درجه یک ترین سریال های جنایی رو با شما به اشتراک بگذاریم.

1.بیست و چهار – 2001

فصل اول سریال 24 در سال 2001 آغاز شد و از همون ابتدا حسابی مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. اون هایی که عاشق سریال های جنایی و اکشن هستند بدون شک از دیدن این سریال لذت می برند. اگر چه این سریال در طول پخش 9 فصل خودش به خاطر صحنه های متعدد شکنجه و نشان دادن مسلمانان به عنوان تروریست بارها مورد انتقاد قرار گرفت اما به قدری از لحاظ داستان و پیکر بندی قوی است که همچنان تماشای اون لذت بخش است.

امتیاز IMDb : 8.4/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 87/ 100

امتیاز Filimo: 96 / 100

سریال جنایی چی ببینیم؟

2.دکستر – 2006

به طور معمول سریال های جنایی و اکشن اگر پای قاتل سریالی ای درمیان باشد، آن قاتل شخصیت مفی و شرور داستان است که باید پرونده اش بسته شود، اما دکستر از این قاعده مستثنی است. دکستر، شخصیت اصلی داستان یک قاتل سریالی خانواده دوست است که به عنوان تحلیلگر خون در بخش جنایی پلیس میامی به همراه خواهرش مشغول به کار است. دکستر دادگاه و عدالت طلبی خاص خودش را دارد و اجازه نمی دهد مجرمانی که از دست عدالت فرار می کنند از چنگ او هم بگریزند.

امتیاز IMDb : 8.7/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 71/ 100

امتیاز Filimo: 96 / 100

سریال جنایی چی ببینیم؟

3.شرلوک – 2010

به گزارش شایانیوز، نام شرلوک هولمز به تنهایی کافی است که به شما بگوید این سریال در رابطه با چیست و قرار است با چه داستان هایی رو به رو باشید. اما آنچه که شما را موجاب می کند تا به تماشای این سریال بنشینید استقبال بی نظیری است که مخاطبین و البته منتقدین از این سریال کردند. جالبه بدونید که شرلوک جزو معدود سریال هایی است که تمام اپیزودهاش مورد تحسین قرار گرفته.

امتیاز IMDb : 9.1/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 78/ 100

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال جنایی چی ببینیم؟

 4.هانیبال – 2013

دکستر تنها قاتل سریالی ای نیست که پاش به اداره پلیس باز میشه، اگر فکر کردید که اوضاع نمی تونه پیچیده تر از این بشه باید هانیبال رو تماشا کنید. این سریال یکی از بهترین های ژانر جنایی و مهیج است که تا به حال ساخته شده و علاوه بر این که بسیار مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت جوایز متعددی رو هم کسب کرده که نشان از بی نظیر بودن این سریال داره.

امتیاز IMDb : 8.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 92/ 100

امتیاز Filimo: 94 / 100

سریال جنایی چی ببینیم؟

5.خانه کاغذی – 2017

خانه کاغذی یا سرقت پول، سریالی که هنوز هم نامش و موسیقی معروفش را مدام می شنوید. خانه کاغذی یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین سریال هیا جنایی، مافیایی است که رسما شما رو میخکوب صفحه نمایش می کند. مطمئنا انقدری از این سریال شنیده اید که دیگه نیازی به گفتن بیشتر نباشه، فقط این که بهتون پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای این سریال بنشینید.

امتیاز IMDb : 8.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 94/ 100

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال جنایی چی ببینیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سریال های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ف.ل ارسالی در

    چقدر دوست دارم هانیبال رو ببینم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها