|

اصول شیک پوشی

میخوای ایزی معروف خوشتیپا شی همش تو نخ مانتو نباش؛ نکته های استایلی رو هم دریاب

اگه فکر میکنید با خرید لباسای گرون و برند خوشتیپ شدنتون تضمین شدس سخت در اشتاباهید چرا که خوشتیپی قاعده و قانون داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما دیدید اطرافتون کسایی رو که به شیک پوشی و آراستگی معروفن. بعد از مواجه با این افراد احتمالا پیش خودتون میگید که اینا شب و روزشون توی فروشگاه های بزرگ در حال خرید سپری میکنند. مطمئنا شما هم مثل خیلیای دیگه خوشتیپ شدن رو مساوی با گرون پوشیدن و زیاد خرید کردن میدونید. اما لازمِ بدونید که خوشتیپی بیشتر از خرید لباس های گرون قیمت نیاز به دانش داره یعنی شما باید اولا اندامتون بشناسید و بدونید که چه لباس های متناسب با اندامتونِ ثانیا باید رنگ ها رو بشناسید و بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم میتونن هارمونی جذابی رو ایجاد کنند. علاوه بر این ها باید رنگ هایی رو که بیشتر بهتون می یاد رو شناسایی کنید و سعی کنید با اون رنگ ها استایلتون بسازید.

توی این مطلب میخوایم یه سری نکته های استایلی که باعث میشه خیلی راحت شیک پوش به نظر برسید رو بهتون بگیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1- واسه خوشتیپی مدام تو نخ مانتو نباشید

اگه مطالب صفحه سبک زندگی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که مفصل در مورد این موضوع که خوشتیپی یه پکیجِ صحبت کردیم و گفتیم که مجموعه آیتم ها باید در کنار هم قرار بگیرن تا شما به یه خانوم شیک پوش تبدیل بشید. آیتم های پوشش خانوم های ایرانی شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است که واسه داشتن یه استایل شیک باید همه آیتم ها رو مدنظر قرار بدید.

این در حالیه که خیلی از خانوم ها فقط به یکی دو تا از این آیتم ها توجه میکنن. به عنوان مثال بعضیا 10 تا مانتو دارن اما فقط یه دونه کیف دارن. برای اینکه خوشتیپ باشید باید بین آیتم های پوششتون یه تناسبی از لحاظ تعداد، جنس و مدل برقرار کنید مطمئنا وقتی شما فقط به یکی دو تا از آیتم ها توجه میکنید تناسبی برقرار نخواهد شد.

TP

2- آیتم های ضروری کمدتون کامل کنید

فارغ از بحث سلیقه یه سری از آیتم ها باید توی کمد هر خانومی باشه مثل یک دست لباس مشکی ساده، شلوار جین، یک مانتو کتی ساده، تی‌شرت‌های ساده در رنگ‌های خنثی، شومیز سفید و مشکی، شلوار پارچه راسته، یک جفت کتونی، یک جفت کفش پاشنه بلند، یک کیف دستی مشکی و یک کیف اسپرت که میتونه کیف پارچه ای یا کوله پشتی باشه. سرمایه‌گذاری روی کمد شخصی و کامل کردن اون از آیتم های ضروری یکی از اصلی‌ترین و اولین قدم‌هایی است که برای داشتن یک ظاهر شیک باید بهش توجه کنید.

z

عکس از صفحه style_modane ، majale.manto.mahak

3- بازی با رنگ ها استایلتون جذاب میکنه

ما ایرانیا معمولا استایلمون با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، طوسی و کرم میسازیم و خیلی عادت به پوشیدن لباس های رنگی نداریم. در حالی که اگه از رنگ ها به درستی استفاده کنید خیلی راحت یه استایل فوق العاده جذاب خواهید داشت. به گزارش شایانیوز حالا اگه عادت به پوشیدن لباس‌های رنگی ندارید احتمالا شروع پوشیدنش براتون سخت باشه، میتونید با اکسسوری ها شروع کنید و قدم به قدم پیش برید و در نهایت یه استایل رنگی جذاب برای خودتون بسازید.

z

عکس از صفحه mezonroshna

4- اصول استایل کردن با رنگ های خنثی رو یاد بگیرید

یکی از راه هایی که خیلی راحت میتونید باهاش یه استایل جذاب برای خودتون بسازید پوشیدن رنگ های خنثی است اما باید اصول استایل کردنش رو بلد باشید چون این رنگ ها به تنهایی استایلتون یکنواخت میکنن. اما از طرف دیگه رنگ های خنثی باید توی کمدتون باشن چرا که برای هر موقعیتی مناسب هستند. شما مانتوی مشکیتون هر جایی میتونید بپوشید در حالی که مانتوی زردُ خیلی جاها نمیتونید بپوشید.

بنابراین اگه می‌خواین سرمایه‌گذاری مناسب و مطمئنی برای کمد لباس‌تون انجام بدید، انتخاب رنگ‌های خنثی رو فراموش نکنید. اما فراموش نکنید که در پوشیدن رنگ‌های خنثی باید تعادل رو رعایت کنید و برای اینکه استایلتون از یکنواختی دربیاید بهترِ از اکسسوری‌ها استفاده کنید. لباس‌های سرمه‌ای، مشکی، شتری، بژ، سفید و خاکستری بپوشید و سپس با رنگ‌ها یا طرح‌های تند به ظاهرتون انرژی بدید.

CI

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها