|

طرز تهیه فیله سوخاری

یه فیله پفکی سوخاری بپز که خوشمزگیش همه رو حیرون کنه؛ هرچی مواد لازم داره هم گفتم

اگه عاشق غذاهای سوخاری هستی و به نظرت طعم دوست داشتنی ای دارند حتما یک بار هم که شده فیله پفکی سوخاری رو با خمیر بنیه و سس تاتار امتحان کنید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای خانوم ها و آقایونی که عاشق آشپزی کردن و خلق خوارکی ها و غذاهای جدید و تازه هستند هیچ چیزی به اندازه یه دستور پخت تازه یا یه طعم نو نمیتونه جذاب و وسوسه انگیز باشه حتا اگر اون دستور تازه یه پیش غذای ساده با سیب زمینی باشه مثل کارتوفل سالاد.

غذاهای سوخاری یکی از محبوب ترین‌ غذا ها و پیش غذا ها هستند که کلی هم متنوعند و اگرچه وعده معمولی و دم دستی ای به نظر میان اما به قدری خوشمزه اند و هواخواه دارند که نمیشه به این راحتی ازشون گذشت‌ و نادیده گرفتشون.

باتوجه به همه این حرف ها ما می خوایم طرز تهیه و نحوه آماده سازی یه سوخاری فوق‌العاده دلبر رو با شما به اشتراک بگذاریم که فقط کافیه یک بار درستش کنید تا بره تو لیست غذاها پایه ثابتتون. این سوخاری جذاب اسمش فیله سوخاری است اما پفکی و به همراه خمیر بنیه و البته سس تاتار که همه اش هم صفر تا صد میشه محصول دست خودتون.

طرز تهیه فیله سوخاری با خمیر بنیه

مواد لازم برای خمیر بنیه:

تخم مرغ: ۳ عدد

آرد سفید: ۳ قاشق غذاخوری

شیر: نصف لیوان

کره: ۲ قاشق غذاخوری

بیکینگ پودر: ۱ قاشق غذاخوری

آماده سازی خمیر بنیه:

در قدم اول زرده تخم مرغ ها رو از سفیده اون ها جدا می‌کنیم و سفیده رو با همزن برقی یا دستی به قدری هم می‌زنیم که کاملا پف کنه و حالا سفتی پیدا کنه بعد آرد، شیر، کره و بیکینگ پودر رو به تخم مرغ ها اضافه میکنیم و شروع میکنیم به هم زدن و بعد از چند دقیقه زرده های تخم مرغ رو هم بهشون اضافه میکنیم و این بار به قدری مواد رو هم می‌زنیم که خمیرمون کاملا یک دست و لطیف بشه.

در مرحله بعد میریم سراغ فیله هایی که از قبل با نمک، فلفل، لیموترش تازه و روغن زیتون طعم دار کردیم. برای سرخ کردن اون ها مقدار قابل توجهی روغن رو داخل تابه میریزیم به حدی که بتونه روی فیله ها رو بگیره و اجازه میدیم که داغ بشه، وقتی حسابی داغ شد فیله ها رو درش شناور میکنیم تا سرخ بشند.

برای سرو این فیلم های خوشمزه و جذاب بهتره که اون ها رو به همراه سس تاتار میل کنید که درست کردنش اصلا کار سختی نیست.

طرز تهیه فیله سوخاری با خمیر بنیه

مواد لازم سس تاتار:

سس مایونز: ۳۰۰ گرم

خیار شور رنده شده: ۵۰ گرم

پیاز ساطوری شده: ۵۰ گرم

جعفری یا شوید ساطوری شده: یک قاشق غذاخوری 

سیر رنده شده: ۱ حبه

آبلیمو تازه: ۱ قاشق غذاخوری 

نمک و فلفل: به میزان لازم

فقط کافیه که مواد رو با هم مخلوط کنید و اجازه بدید کمی خودش رو بگیره.

طرز تهیه فیله سوخاری با خمیر بنیه

فیله های خوشمزه و جذاب شما آماده اند، امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم این غذای خوشمزه و لذیذ لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها