|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک دانشجویی؛ بیا بگم با چه مانتو شلواری خوشتیپ یونیورسیتی شی

دانشگاه جزء مکان های عمومی و آموزشی است که قوانین خاصی رو در زمینه پوشش داره پس هر مانتو و شلواری مناسبِش نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگه دانشجو باشید احتمالا این روزا در حال وارسی کمد لباستون هستید تا چند دست لباس مناسب برای اول مهر که دانشگاه ها باز میشن برای خودتون دست و پا کنید. همون طور که میدونید دانشگاه به عنوان یک محیط آکادمیک پوشش مخصوص به خودش رو داره پس هر استایلی مناسبِش نیست. بنابراین باید چند دست مانتو و شلوار مناسب برای محیط های اداری و دانشجویی داشته باشید تا هم خوشتیپ دانشگاه باشید هم اینکه با حراست دچار مشکل نشید.

ما توی این مطلب میخوایم بایدها و نبایدهای استایل دانشجویی رو بهتون بگیم تا امسال خوشتیپ تر و باکلاس تر از همیشه وارد دانشگاه بشید.

1- به قد مانتو تون توجه کنید

مانتویی که برای دانشگاه می پوشید باید قدی مناسب داشته باشه به طوری که نه خیلی بلند و دست و پاگیر باشه نه آنقدر کوتاه که جلوه نامناسبی ایجاد کنه. مانتو هایی که قدشون تا زیر زانو باشه بهترین انتخاب برای محیط های اداری و دانشگاهی است.

z

2- حواستون به جنس و مدل مانتو هم باشه

هنگام خرید مانتو برای دانشگاه به این نکته توجه کنید که قراره ساعت زیادی اون به تن داشته باشید پس باید جنس و مدلی رو انتخاب کنید که توش راحت باشید. بنابراین مدلی رو بخرید که پوشیدن و درآوردنش راحت باشه چون لباس مجلسی نیست که توی یه مهمونی بخواین بپوشیدش بلکه قراره هر روز یا یک روز درمیون تنش کنید. مانتوی نخی دکمه دار  بهترین انتخاب برای محیط های اداری و دانشجویی است. البته نه نخی هایی که خیلی زود چروک میشن.

t

3- رنگ های جیغ و طرح های شلوغ ممنوع

محیط دانشگاه مکان مناسبی برای پوشیدن رنگ های جیغ و طرح های شلوغ نیست. سعی کنید لباس هاتون رو طوری انتخاب کنید که رنگ اصلیش مشکی، سفید، طوسی، قهوه ای، کرم، خاکی، سرمه ای و خاکستری باشه. اگه بخواین به استایلتون رنگ و لعاب بدید میتونید کتونی های رنگ بپوشید یا از ساعت هایی که بندهای رنگی دارن استفاده کنید.

u

4- شلواری رو انتخاب کنید که با مانتو تون تناسب داشته باشه

برای استایل دانشجویی دستتون تو انتخاب شلوار بازه و میتونید از انواع شلوار های پارچه ای، کتان و جین در مدل های مختلف استفاده کنید. فقط باید حواستون باشه که مانتو و شلوار از لحاظ مدل با هم تناسب داشته باشن.

n

5- موقع انتخاب مانتو مقنعه رو هم در نظر بگیرید

زمان خرید مانتو حتما مقنعه رو هم در نظر بگیرید چرا که برخی مانتو ها اصلا با مقنعه تناسب ندارن. به گزارش شایانیوز مانتوهای خیلی گشاد، مانتوهایی با تزئینات روی یقه و ... با مقنعه تناسبی ندارن بنابراین سراغ مانتو های راسته و ساده برید تا ترکیبش با مقنعه خوب بشه.

i

5- کیف مناسب دانشگاه

کوله پشتی بهترین انتخاب برای استایل دانشجویی است چرا که به دلیل جا دار بودن همه چیز از دفتر و کتاب گرفته تا غذا و لپ تاپ توش جا میشه. علاوه بر جا دار بودن حمل و نقل کوله پشتی از کیف های دستی راحت تره پس اگه ماشین ندارید یا راهتون دوره بی خیالِ کیف های دستی بشید.

p

index

y

e

u

p

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها