|

خوشتیپی فقط به مانتوی گرون نیستا باید رنگشناسی هم بدونی؛ این ترکیب رنگا تو پاییز عالین

اگه دنبال یه سری ترکیب رنگ جذاب واسه استایل پاییزی هستید این مطلب از دست ندید اینجا بهتون میگیم که ترکیب کدوم دو رنگا با هم عالی میشن. …

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رنگ ها تاثیر خیلی زیادی توی خوشتیپ شدنتون دارن پس خیلی مهمِ که بدونید اولا چه رنگ هایی بیشتر بهتون می یاد ثانیا کدوم رنگ ها در کنار هم هارمونی جذابی رو میسازن. از اون جایی که خیلیا با رنگ ها آشنایی ندارن و نمیدونن کدوم رنگ ها رو باید با هم ست کنن برای انتخاب لباس هاشون سراغ رنگ های خنثی یعنی مشکی، سفید و طوسی میرن چرا که اولا این رنگ ها تقریبا به همه می یاد ثانیا با خیلی از رنگ ها هم ست میشن. اما گاهی اوقات دلتون تنوع میخواد و دوست دارید رنگ های جدید رو امتحان کنید.

توی این مطلب میخوایم یه سری ترکیب های رنگی جذاب واسه فصل پاییز بهتون معرفی کنیم یعنی بگیم که کدوم دو رنگ ها در کنار هم زیبا میشن پس در ادامه با ما همراه باشید.

آبی و سفید

آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های جهانِ. این رنگ نماد آرامش است و مردم از طیف‌های مختلفش در لباس هاشون استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشن. آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیفِ که در کنار سفید ترکیب جذابی رو میسازه چرا که رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده.

index

عکس از صفحه rahaa_ebrahimi و b__collection

شتری و آبی تیره

شتری یکی از رنگ های جذاب به خصوص برای فصل پاییزِ؛ یه پالتوی شتری میتونه خیلی راحت شما رو تبدیل به یه خانم خوشتیپ کنه. این رنگ جزء رنگ های فاخر و زیباست که به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. به گزارش شایانیوز شتری در کنار کرم، نسکافه ای و آبی تیره ترکیب بسیار جذابی رو میسازه.

W

عکس از صفحه style_ba_tala

نارنجی و سبز

نارنجی رنگ شادی است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می یاد و جزء رنگ های گرمِ. این رنگ، از یک طرف انرژی و سرزندگی قرمز داره از سوی دیگر شادی و خصوصیات دوستانه زرد را دارا می باشد. به همین دلیل نارنجی یک رنگ انرژی‌زا و بی‌پروا است که القا‌ کننده خود به خودی تفریح و سرگرمی است. نارنجی رو میتونید با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، آبی، کرم، طوسی و خاکستری ست کنید اما ترکیبش با سرخابی، سبز و زرد هم بسیار جذاب میشه.

A

سبز و آبی

سبز رنگ طبیعتِ که از ترکیب آبی و زرد ایجاد میشه. از نظر روانشناسی این رنگ ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی زرد القا میکنه. از اون جایی که آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ ترکیب خیلی خوبی رو با سبز ایجاد می کنه. با این حساب آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال پالتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. رنگ آبی تیره یا سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند.

index

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس شاخص از صفحه saharmoalem.collection

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی