|

اسم لباسای پاییزی رو بلدی؟ بیا خوشگل ست کردن با شَکِت، پافر، مانتو ترنچ و ... یادت بدم

ترنچ کت، هودی، پافر، شَکِت و ... جزء لباس های پرطرفدار پاییز هستند که خیلیا تفاوت این ها رو نمیدونن در واقع نمیدونن که شکت دقیقا چیه؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با تموم شدن تابستون و رسیدن پاییز کم کم باید با مانتوهای نخی و شلوارای گشاد خداحافظی کنیم و بریم به استقبال انواع پالتو و ژاکت، بوت و نیم بوت، ترنچ کت و پانچو، شال گردن، دستکش و کلاه. از اون جایی که تنوع لباس ها و اکسسوری های پاییزی زیادِ خیلی آسون میتونید یه عالمه استایل جذاب برای خودتون بسازید اما باید یه سری آیتم ها رو داشته باشید.

شاید شما هم مثل خیلیا اسم یه سری از آیتم های پاییزی رو ندونید مثلا ندونید که شَکِت چیه. توی این مطلب میخوایم این آیتم ها رو بهتون معرفی کنیم و بگیم که چجوری باهاشون استایل پاییزی بسازید. پس با ما همراه باشید.

1- ترنچ کت یکی از مهم ترین لباس های پاییزی

ترنچ کت یا همان بارانی، یکی از مهمترین لباس های مناسب فصل پاییز برای خانوم ها و آقایونِ خوشتیپِ که معمولا از جنس پارچه های ضد آبی مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضد آب دوخته میشه. این پوشیدنی‌ جذاب و شیک جزء آیتم های بدون انقضاء است که خیلی راحت با انواع لباس ها ست میشه و میتونید یه عالمه استایل رسمی و غیر رسمی خوشگل باهاش بسازید. اگه میخواین با ترنچ کت استایل رسمی بسازید اون با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید.

w

برای داشتن استایل غیر رسمی میتونید کت‌های ترنچ رو با شلوار جین و تی‌شرت ترکیب کنید. برای تکمیل این ست میتونید از بوت، نیم بوت یا کتونی استفاده کنید. به گزارش شایانیوز در زمستان گرمگن، سویشرت و هودی‌ رو می‌تونید با ترنچ‌ کت‌ ست کنید و یک استایل لایه‌ لایه‌ جذاب و گرم برای خودتون بسازید.

2- با شکت خوشگل تیپ بزن

شکت یکی از لباس های پاییزی است که در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده. شکت در واقع از ترکیب دو کلمه ژاکت و شرت تشکیل شده. میشه گفت که شکت در واقع همچون پیراهن های مردانه طراحی و دوخته شده که اکثر افراد از آن به عنوان جایگزین خوبی برای ژاکت استفاده می کنند.

W

بیشتر شکت ها دارای دو جیب بزرگ و دکمه های بزرگ و تزیینی هستند و جنس پارچه به کار رفته در آن معمولا تارتان یا توییت است. در بعضی طرح ها هم از چرم نازک برای دوخت لباس استفاده شده است. شکت با پارچه چهار خانه یکی از محبوب ترین طرح های این لباس پرطرفدار است. شکت رو میتونید با انواع شلوار جین و کتان، کتونی و نیم بوت ست کنید.

3- استایل غیر رسمی با کاپشن پفی

پافر یا کاپشن های پفی یکی از لباس های مناسب فصل سرد است. این کاپشن ها برای استایل غیر رسمی مناسبن بنابراین اگه میخواین استایل رسمی داشته باشید بی خیال پافر بشید. پافر رو میتونید با شلوار جین، لگ و شلوار جاگر ست کنید و یک جفت کفش ورزشی یا نیم بوت هم بزنید تنگش دِ برو که رفتیم. برای تکمیل استایلتون میتونید از اکسسوری هایی مثل کلاه، شال گردن، دستکش، هدبند، گوش بند و ... استفاده کنید.

HG

عکس از صفحه ivaz_plus

4- اگه استایل کژوال دوست داری از هودی غافل نشو

هودی یکی از لباس‌های گرمِ مناسب فصل سرد سالِ که البته جزء لباس‌هایی است که در استایل کژوال تعریف میشه. اولین و مهمترین مشخصه هودی کلاهدار بودنشِ و جیبی که به طور معمول به صورت یکسره روی قسمت پایینی لباس طراحی و دوخته میشه. هودی رو میتونید با پافر، پالتو و کاپشن ست کنید. اگه هودی تون بلندِ میتونید به تنهایی هم بپوشیدِش.

I

عکس از صفحه unicoorn2020 , royashop2_

عکس شاخص از صفحه mantomoderouz

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همین لباسا تبلیغ میکنید مردم بخرن بعد گشت ارشاد میگرد پساول جلوی اینا بگیر که همچین لباسی تبلیغ میکنن بعد .....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها