|

استایل های زمستونی با پالتو

میخوای مثل گل رُز وسط خزون بدرخشی؟ با مانتو های پاییزهِ مناسب اندامت استایلت رو بساز

برای این که بتونی یه استایل جذاب و دلبر پاییزی داشته باشی، اونم با پالتو که سردت نشه، قبل از رنگ های فصل حواست به فرم اندامت باهش که مهم تره

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- زمان زیادی تا آغاز پاییز نمونده و با شروع شدن فصل سرما دیگه کم کم باید لباس های نازک و تابستونی رو جمع کنیم و کمدمون رو برای پالتو ها و لباس های کت و کلفت خالی کنیم. همون طوری که می دونید موسسه معروف دنیای مد و فشن به اسم پنتون چند وقتی هست که رنگ های پاییز و زمستونی 2022-23 رو معرفی کرده، بنابراین از همین حالا باید بریم سراغ استایل کردن و ست کرد با این رنگ های جذاب و دلبری که پنتون معرفیشون کرده.

حالا اگر قصد دارید که امسال کمدتون رو نو نوار کنید و یکی دو تا پالتو و بارونی نو بخرید بهتره به استثنای رنگ به نکات دیگه ای هم توجه داشته باشید، نکاتی که در واقع حتا بیشتر از رنگ لباس می تونه در زیبایی و جذاب تر شدن استایل شما تاثیر بگذاره، مثل تناسب فرم پالتو با اندام شما که اگر رعایت بشه به طرز باور نکردنی ای باعث زیبا تر دیده شدن استایل و حتا اندام شما میشه.

استایل های زمستونی با پالتو

با توجه به این که ممکنه شما تا به حال هنگام خرید پالتو، به بهانه این که پالتو ها گشاد هستند و اندام شما رو درست نشون نمیدن، تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید که چه جور پالتویی مناسب شماست و چطور می تونه باعث شیک تر شدن ظاهر شما بشه ما تصمیم گرفتیم تا در ادامه چند تا از مهم ترین نکات کلیدی رو با شما به اشتراک بگذاریم.

1.پالتو مناسب اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی یکی از جذاب ترین فرم اندام است که حسابی هم دلبری می کنه و خانوم ها طرفدارشند، حالا برای این که پالتو شما باعث نشه تا زیبایی اندامتون گرفته بشه بهتره که در قدم اول از پوشیدن پالتو های خیلی کوتاه خودداری کنید و لباسی رو انتخاب کنید که دست کم تا کمی پایین تر از باسن طول داشته باشه. حالا برای این که کمر خودتون رو برجسته تر نشون بدید بهتون پیشنهاد می کنیم که از یک کمربند استفاده کنید، پهن و باریکش خیلی فرقی نداره.

ساعت شنی

2.پالتو مناسب اندام گلابی

خانوم هایی که فرم اندامی گلابی دارند و پایین تنه اون ها درشت تر از بالا تنشون هست، باید سعی کنند تا گزینه هایی رو انتخاب کنند که توجه رو به قسمت بالا تنه بیشتر جلب می کنه مثل پالتو های که یقه پهن آرشال یا خز کار شده دارند، به این ترتیب می تونند به کمک پوش یک تعادل و تناسب در اندامشون به وجود بیارند.

گلابی

3.پالتو مناسب مثلث برعکس

اندام مثلث برعکس به نوعی میشه گفت در تضاد با اندام گلابی قرار داره به معنای این که خانوم هایی با این فرم اندام باید سعی کنند تا تمرکز رو از بالا تنه خودشون به پایین تنه معطوف کنند، به همین ترتیب هم پالتو هایی که کمی کلوش هستند و یا در قسمت پایینی اون ها کار شده انتخاب های بهتری هستند؛ و دقیقا بر خلاف اندام گلابی بهتره از مانتو هایی که بالا تنه های جذاب و شلوغ دارند دورری کنید.

مثلث برعکس

4.پالتو مناسب اندام سیبی

به گزارش شایانیوز، برای این دست از خانوم ها نکته ای که باید بهش توجه داشته باشند اینه که پالتویی رو انتخاب کنند که توجه رو از روی کمر اون ها برداره، به این ترتیب پالتو های با فرم راسته، یا دامن کلوش گزینه های بهتری هستند که باعث میشند اندام شما یک دست تر و ظریف تر به نظر برسه.

سیب

5.پالتو مناسب اندام مستطیل

اون دست از خانوم هایی که اندام مستطیل شکل دارند قطعا در انتخاب و خرید پالتو از خوش شانس ترین ها هستند چون که تقریبا میشه گفت هر نوع پالتویی که بهش فکر کنید می تونه در تن شما به زیبایی بشینه. بله همون طور که گفتیم تقریبا همه نوع پالتو به اندام شما میاد و چندان محدودیتی در انتخاب ندارید.

مستطیل

در ادامه چند نمونه از استایل های زیبا زمستونی رو با پالتو می بینیم و امیدواریم که این نمونه ها بتونه بهتون کمک کنه تا استایل زیبا تری برای خودتون بسازید.

استایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتواستایل های زمستونی با پالتو

عکس ها از صفحات: niloufar.arabshahiii , adaa__design

منبع: tarahanelebas

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها