|

استایل شیک پاییزی

اگه لاغر و ریزه میزه ای با این نکات کَل همه رو بخوابون؛ فقط تو کف مانتو و بارونی نباش

این که قد و بالای رعنا نداشته باشید به معنای این نیست که نمی تونید استایل شیک و درجه یک داشته باشید، با رعایت چند نکته می تونید خوش بدرخشید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خوش تیپ بودن و خوش استایل بودن ممکنه سخت و حتا گرون به نظر بیاد خب واقعیت اینه که تا حدی هم درسته امانه اون قدری که کلا خوشت تیپ بودن رو از شما صلب کنه، در واقع چیزی که برای داشتن یک استایل خوب از همه مهم تره اینه که شما به فرم اندام خودتون آشنایی داشته باشید، این موضوع در انتخاب تمامی موارد تاثیر گذاره از انتخاب مانتو و پالتو پاییزی گرفته تا کفش و کیف مورد نظر.

خانوم هایی که اندام ریزه میزه و کوچیکی دارند معمولا تو انتخاب لباس خیلی سخت گیر ترند چون معمولا به دنبال آیتم هایی که می گردند که باعث بشه قد بلند تر و حتا درشت تر به نظر بیان. یکی از سلبریتی های جذاب و دوست داشتنی ما که به ریزه میزه بودن معروفه و همیشه تیپ و استایل های زیبا و دوست داشتنی داره خانوم الناز حبیبی است که شما با نگاه کردن به اوت فیت هاd ایشون می تونید کلی ایده خوب و درجه یک برای استایل کردن بگیرید. با این وجود بهتون پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا از مهم ترین مواردی رو که خیلی ساده و سطحی هستند اما تاثیرات شگرفی در استایل کردن های شما دارند باهاتون به اشتراک بگذاریم تا بتونید بهترین استایل خودتون رو بسازید.

1.رنگی پوشیدن معجزه استایل هر خانوم ریز نقش

همون طور که همه شما مطمئنا می دونید لباس های تیره به ویژه مشکی باعث میشند که شما لاغر تر دیده بشید، دقیقا عکس این موضوع هم در رابطه با لباس های رنگی صدق می کنه، یعنی این که پوشیدن لباس های رنگی یکی از راحت ترین کار هایی است که به شما کمک می کنه تا درشت تر از چیزی که هستید به نظر بیاید. اگر از استایل های مونوکروم با رنگ روشن استفاده کنید نه تنها درشت تر دیده می شید بلکه بلند قامت تر هم به نظر خواهید اومد، یعنی میشه یک تیر و دو نشان.

رنگ

2.لباس یقه هفت رازی که هیچ کس به خانوم های قد کوتاه نمیگه

به گزارش شایانیوز، شاید تا به حال حتا این موضوع به ذهنتون هم خطور نکرده بوده باشه که یقه لباس شما می تونه در زیبا تر نشون دادن اندامتون تاثیر داشته باشه. برای خانوم هایی که قامت خیلی بلندی ندارند و ریز نقش هستند، بهترین یقه ممکن به خصوص برای بافت و شومیزT یقه هفت است چون شما رو کشیده تر نشون میده.

یقه هفت

3.کفش های نوک تیز یعنی جذابی اونم بدون جلب توجه

خانوم هایی که قد کوتاه و اندام لاغری دارند باید یک بار هم که شده معجزه کفش های نوک تیز رو امتحان کنند. کفش های نوک تیز به خاطر کشیده بودنشون خطای دیدی ایجاد می کنند که باعث میشه پاهای شما بلند تر دیده بشه و به این ترتیب شما قد بلند تر از چیزی که هستید به چشم خواهید اومد.

کفش نوک تیز

4.کمربند باریک برای خانوم های ظریف فراموش نشه

کمربند یک اکسسوری است که می تونه باعث زیبا تر شدن و جذاب تر شدن استایل شما بشه اما به شرط این که درست انتخاب بشه. برای خانوم های ریز نقش شدیدا پیشنهاد میشه که از کمربند های باریک استفاده کنید، چرا که کمربند های پهن فضای زیادی از نیم تنه میانی شما رو اشغال می کنه که منجر به کوتاه دیده شدن اندام های شما به ویژه در ناحیه میانی می شود.

کمربند

عکس ها از صفحات:  adaa__design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها