|

از تام هاردی چه فیلم هایی ببینیم

پنج فیلم سینمایی با تام هاردی؛ بهترین هایی که می توان از آقای جذاب تماشا کرد

اگه دنبال چند تا سینمایی خوب می گردی که اوقات فراغتت رو باهاش پر کنی برو سراغ فیلم های تام هاردی که یکی از یکی دیگه قشنگ تر و خفن تره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستند که موقع انتخاب فیلم و سریال قبل از هر چیزی به بازیگر های حاضر در فیلم نگاه می کنند؛ اگرچه که این کار از نظر فیلم باز های حرفه ای خیلی کار درست و اصولی ای نیست، با این حال باید اعتراف کنیم که یک سری از بازیگر ها هستند که به  قدری جذاب و عالی نقش آفرینی می کنند که فقط یک فیلم کافی است تا به طرفدار اون شخص تبدیل بشی و از این به بعد دوست داشته باشی بیشتر ازش فیلم و سریال ببینی.

یکی از جذاب ترین بازیگر های هالیوودی که در سرتاسر دنیا کرور کرور طرفدار داره و الحق همیشه بازی های بسیار خوبی هم از خودش به نمایش میگذاره تام هاردی است. تام هاردی که برای اولین بار با سینمایی سقوط شاهین سیاه در سال 2001 به دنیا معرفی شد حالا جزو محبوب ترین ها به حساب میاد. پس اگر شما هم از طرفدار های پر و پا قرص این بازیگر توانمند هستید به خوندن ادامه بدید که ما تعدادی از بهترین فیلم هایی رو که ایشون درشون نقش آفرینی کردند به شما معرفی می کنیم.

تام هاردی

1.سرآغاز – 2010

به گزارش شایانیوز، در سال 2010 کریستوفر نولان دوست داشتنی و نابغه یکی از جذاب ترین سینمایی های ممکن را ساخت که به معنای واقعی همه رو محو خودش کرد، سینمایی ای با نام سرآغاز که در ایران با عنوان تلقین نیز شناخته می شود. سرآغاز داستان گروهی تبهکار است به وسیله تکنولوژی ای به نام به اشتراک گذاری رویا اطلاعات حساس و مهمی را از آدم های خاص می دزدند اما این همه ی داستان نیست در دل سرآغاز یک داستان عاشقانه وجود دارد.

امتیاز IMDb : 8.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 87 / 100

امتیاز Filimo: 96 / 100

تام هاردی

2.مبارز – 2011

برای اون هایی که از فیلم های اکشن، ورزشی و پر زد و خورد خوششان می آید سینمایی مبارز یک انتخاب بسیار درست است. مبارز که به کارگردانی گوین اکونر به روی پرده رفته است داستان دو برادر است که در یک مسابقه MMA رو به روی هم قرار میگیرند، یکی تفنگ دار سابق نیروی دریایی است و دیگری معلم محبوب مدرسه می باشد. جالبی داستان این جاست که این دو برادر مدت هاست به خاطر اتفاقی که برای مادرشان رخ داده با هم قطع ارتباط کرده اند و دیگر از هم خبر ندارند.

امتیاز IMDb : 8.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 84 / 100

امتیاز Filimo: 94 / 100

تام هاردی

3.مکس دیوانه: جاده خشم – 2015

مکس دیوانه یا Mad Max یکی از فرنچایز های پر طرفدار سینمای هالیوود است که از دهه 80 به این طرف همیشه در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است؛ و اما جاده خشم بدون شک یکی از بهترین قسمت های مکس دیوانه می باشد. داستان از جایی شروع می شود که بقای انسان ها در زمین با معضلات زیادی رو به رو شده است و حالا تنها بیابانی خشک باقی مانده و عده محدودی انسان که برای زنده ماند حاضرند دست به هر کاری بزنند اما در این میان مکس آن مردی است که به دنبال صلح و آرامش می گردد.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 95 / 100

تام هاردی

4.بازگشته – 2015

سینمایی بازگشته یا از گور برخواسته را می تونیم یکی از شاهکار های ده سال اخیر به حساب بیاوریم. بازگشته به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو در سال 2015 توانست حسابی توجه منتقدین و مخاطبین رو جلب کنه و جوایز زیادی رو هم در جشنواره های مختلف بدست بیاره. داستان فیلم در رابطه با شکارچی پوستی است که مورد حمله خرس قرار می گیرد و همراهانش او را رها می کنند تا بمیرد اما بر خلاف انتظار او جان سالم به در می برد و 350 مایل را در طبیعت پیاده می پیماید تا انتقام خیانت همراهانش را بگیرد.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 78 / 100

امتیاز Filimo: 94 / 100

تام هاردی

5.دانکرک – 2017

یکی دیگه از پروژه های مشترک کریستوفر نولان و تام هاردی دوست داشتنی سینمایی دانکرک است که به طرز جالب توجهی مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. دانکرک از لحاظ سینمایی یکی از بهترین های صد سال اخیر است و بسیاری از منتدقین اون رو بهترین و تحسین شده ترین ساخته نولان معرفی می کنند. دانکرک داستانی واقعی است که در خلال جنگ جهانی دوم صورت می گیرد.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: 84 / 100

تام هاردی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها