|

استایل آناهیتا درگاهی رو بشناسیم

آناهیتا درگاهی زنِ اشکان چه مرموز و گنگه؛ مثل خانوم با تیپت جسور باش اما دلبر

یکی از هنرمندهای جذاب و خوش پوشی که میشه سر تا پاش رو الگو قرار داد برای استایل کردن و تیپ زدن خانوم آناهیتا درگاهی است که همیشه میدرخشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای مد و فشن همیشه بخش زیادی از فعالیت و شهرت خودش رو مدیون انتخاب ها و ریسک پذیری های سلبریتی ها و هنرمند هاست، افراد مشهوری که در مراسم های مهم شرکت می کنند و به روی فرش قرمز ها قدم میزنند و سبک پوشش اون ها حسابی مورد توجه قرار می گیره. بازیگران از مهم ترین آن ها هستند و اگر صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کرده باشید مطمئنا متوجه شده اید که ما نیز بار ها تاکید کرده ایم که الگو برداری از استایل بازیگران و افراد مشهور می تونه به شما کمک کنه تا ظاهر بهتری داشته باشید و اوت فیت های شیک تری رو برای خودتون بسازید.

در دنیای سلبریتی ها سلایق مختلفی وجود داره از مینیمال پسندی چون لیلا حاتمی گرفته تا ترندی پوشی مانند ترلان پروانه و خوش پوشَ رهایی مانند مریم معصومی. در رابطه با آقایون هم همین مسئله صدق می کنه، نوید محمد زاده، امیر جدیدی، اشکان خطیبی و بسیاری دیگه هستند که هر کدام به نوعی به خاطر اوت فیت ها و سبک پوششی که دارند مورد توجه قرار می گیرند.

استایل سلبریتی

و اما یکی از بازیگران خانوم بسیار جذاب و خوش سیمای سینمای ما که با نگاه کردن بهش آدم حظ می کنه خانوم آناهیتا درگاهی است. آناهیتا درگاهی اگر چه حضور بسیار پر رنگ و جنجالی ای  در عرصه سینما نداره اما به خاطر همسر هنرمند و مردمی اش یعنی اشکان خطیبی هر بار حضور خانوم در مراسم های مهم دو چندان قابل توجه به چشم میاد، با این وجود آناهیتا خانوم درگاهی خودش به قدری خوش پوش و خوش چهره است که حسابی کشته مرده میده، برای همین هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به استایل ها و اوت فیت های ایشون تا ببنیم چه ویژگی های خاصی در پوشش های مختلف ایشون وجود داره.

استایل آناهیتا درگاهی رو بشناسیم

1.آناهیتا درگاهی جسور و ریسک پذیر

فقط یک نگاه به خانوم آناهیتا درگاهی کافیه تا حس مرموز بودن، جسور بودن و ریسک پذیر بودن رو از چهرشون بگیرید. معمولا لباس هایی که انتخاب می کنند شامل برش ها و طرح هایی است که این حس مرموز و جسور بودن رو بیشتر منتقل می کنه و البته از اون جایی که آناهیتا خانوم اندام رو فرم و متناسبی داره طرح ها و برش های خاص هم به خوبی روی تنش میشینه و نتیجه خوبی به همراه میاره. یک ویژگی دیگه که بسیار در استایل های آناهیتا درگاهی دیده میشه ترکیب پارچه های براق و مات است که به ایجاد تناسب بین آیتم های مختلف حسابی کمک می کنه.

جسور و ریسک پذیر

2.آناهیتا درگاهی مشتاق اکسسوری

خوش سلیقگی یه جاهایی خیلی به کار آدم میاد مثلا در انتخاب اکسسوری. همون طور که می دونید اکسسوری ها قابلیت این رو دارند که استایل شما رو چندین برابر زیبا و تجملاتی کنند و بهش ظاهری خاص و ویژه بدند و حالا خانوم آناهیتا درگاهی نه تنها به استقاده از اکسسوری علاقه منده بلکه در انتخاب اون ها هم حسابی خوش سلیقه است. در بین تمام اکسسوری ها خانوم بازیگر عینک آفتابی رو بیشتر از همه می پسنده و همیشه هم انتخاب های بسیار خوب و هوشمندانه ای داره که باعث میشه چهره اش زیبا تر و دل نشین تر به نظر بیاد و البته خاص تر.

اکسسوری

3.آناهیتا درگاهی طرفدار آرایش های درست حسابی

به گزارش شایانیوز، به طور معمول ما همیشه خانوم درگاهی رو با دو تا چهره متفاوت میبینم یکی چهره ای که میزبان آرایش کلاسیک است و دیگری هم چهره ای که میزبان آرایش اروپایی است. اگر چه که این دو سبک میکاپ خیلی به هم شبیه نیستند اما چیزی که هست اینه که در هر حال مشخصه آناهیتا خانوم از آرایش های غلیظ و به قول خودمون هفت قلم خوشش نمیاد و سعی میکنه چهره اش رو ساده و بدون رنگ و لعاب اضافی حفظ کنه.

آرایش های جذاب

4.آناهیتا درگاهی همیشه یه هنرمند

همون طور که احتمالا خودتون هم خوب می دونید آناهیتا درگاهی فقط یک بازیگر نیست یا بهتره بگیم فقط در عرصه سینما کار نمی کنه بلکه در اصل هنرمندی است از جنس نقش و نگار و رنگ و بوم، بله آناهیتا خانوم قبل از این که پاشون به دنیای سینما باز بشه هم یک هنرمند قهار بودند و نقاشی می کشیدند، همین مسئله علاقه به نقاشی هم باعث شده که ایشون برای اوت فیت هاشون هم خیلی وقت ها به دنبال طرح ها و نقش و نگار های هنری باشند و وجود عناصر هنری یکی از مواردی است که استایل ایشون رو خاص تر و البته جسورانه تر می کنه.

عناصر هنری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل آناهیتا درگاهی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خییییییییلی جذابه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها