|

ترفندای خونگی رفع بوی زهم تخم مرغ؛ اینجوری آنن فانن بوی بدش از ظروف میپره و تماااام

اینجا قراره ترفندای از بین بردن بوی زهم تخم مرغ رو با ساده ترین موادی که در دسترستونه، یاد بگیرین و از عطر خوش ظروف لذت ببرین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا به اینجا ترفندای خونگی متنوعی برای از بین بردن بوی زهم گوشت و تمیز کردن قابلمه یاد گرفتین. اما بی تردید یکی از بیشترین معضلاتی که خانومای خونه دار باهاش درگیرن، بوی بد ظروفه که اغلب هم با تخم مرغ این مشکل به وجود میاد و میشه گفت خیلیا تصور میکنن که باید بوی بد وایتکس و عوارض استفاده از اونو تحمل کنن تا بتونن از شر بوی زهم تخم مرغ از ظروف خلاص شن.

اینجا قراره ترفندای ساده و سرعتی برای رفع این مشکل بهتون پیشنهاد بدیم که با انجام دادنشون ظروفتون رو از شفافیت و براقیت گرفته تا خوش بویی تک و بی همتا خواهید کرد.

از نور خورشید کمک بگیر!

یکی از ساده ترین روش هایی که برای از بین بردن بوی بد تخم مرغ از ظروف بهتون پیشنهاد میدیم استفاده از نور طبیعی خورشیده. درواقع اگه شما ظرف هایی که بوی آزاردهنده ای دارن رو مقابل نور خورشید بذارین، قطعا ظروفتون رو زیر و زبر خواهید کرد.

1

ترکیب آب و سرکه معجزه میکنه!

یکی از ظروفی که خیلی زود بوی زهم موادی همچون تخم مرغ رو به خودشون جذب میکنن، ظروف پلاستیکی هستن. این ظروف به شکلی بو رو در خودشون حل میکنن که با شست و شوی عادی نمیشه از این مشکل رها شد. برای همین توصیه می کنیم از ترکیب آب و سرکه استفاده بشه. به کارگیری این روش سبب میشه تا دیگه ظروف پلاستیکی رو به خاطر جذب بوی مواد غذایی به خودش و نامطبوع کردن غذاهایی که توش میذارین، دور نندازین.

البته حواستون باشه که باید از سرکه سفید در ترکیب مذکور استفاده کنین. بدین منظور باید آب و سرکه رو با میزان دلخواه و البته بسته به میزان بوی زهم تخم مرغ ترکیب کنین و توی ظرفتون بریزین و اجازه بدین شب تا صبح این ترکیب در ظرف باقی بمونه و بعدش حسابی از تمیز بودن ظرفتون لذت ببرین.

2

آب گوجه فرنگی اَجل بدبویی ظروف!

یکی از موادی که باعث میشه هر بوی بدی از ظروفتون بره، آب گوجه فرنگیه. برای اینکه به معجزه اون ایمان بیارین پس یه لیوان آب گوجه فرنگی رو با مقداری آب مخلوط کنین و تشت یا سینک رو باهاش پر کنین و با شستن ظروف بدبوتون رو توی اون انجام بدین. بعد از اینکه یه مقدار توی آب گوجه فرنگی ظروفتون رو شستین یه ربع ساعتی بذارین باقی بمونه تا به طور کامل بوی زهم تخم مرغ از بین بره!

3

لیمو رو بزن تنگ ظرفتُ خوش بوش کن!

یکی دیگه از موادی که میتونه به خوبی و با سرعت بالایی بوی بد تخم مرغ رو از ظروفتون پاک کنه، لیموئه. لیمو با خاصیت اسیدی که داره یه پاک کننده فوق العاده حرفه ای و قدرتمند برای رفع بوی بد به شمار میاد و واسه همین پیشنهاد میدیم اگه ظرفتون به این مشکل دچار شده یه لیمو رو به دو نیمه تقسیم کنین و هر نیمه اونو روی سطح ظرفتون بکشین.

4

با وانیل عطر بهشتُ به ظروفت بده!

برای از بین بردن بوی زهم تخم مرغ نباید از عصاره وانیل غافل شین. برای دیدن معجزه این ماده خوش عطر و بو بایستی یه ظرف رو پر از آب سرد کنین و دو الی سه قطره از عصاره وانیل رو توش بریزین. زمانی که عصاره وانیل داخل آب به خوبی حل شد توی ظرفتون که بوی بد داره بریزین و اجازه بدین یک شب توی ظرف باقی بمونه. بعد از این کار شما یه ظرف خوش عطر و بو و جذاب خواهید داشت.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها