|

پاییزسفر کجا بریم؟

هوای دلبر پاییزی رو باید زد تنگ یه سفر جذااابِ بی نقص و کلی خاطره موندگار ساخت

اگه دنبال مقاصد خوب برای سفر هایی پاییزی می گردی و همش ذهنت درگیره کجا بری که تو این فصل زیبا و چشم نواز باشه ما بهترین هاش رو معرفی می کنیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع نیمه دوم سال و رفته رفته سرد تر شدن هوا خیلی از افراد تعداد سفر ها و گشت و گذار های برون شهریشون پایین میاد، خب خیلی هم مسئله عجیبی نیست به خاطر این که شرایط جوی و آب و هوایی یکی از اصلی ترین مواردی هستند که ما قبل از عزیمت و موقع برنامه ریزی برای سفر بهش توجه می کنیم، بسیاری از افراد از آب و هوای سرد  و خنک خوششون نمیاد برای همین هم گزینه های انتخابیشون پایین میاد اما ما این جا می خوایم چند تا از بهترین مقاصد رو به شما معرفی کنیم که اگر چه همه فصول سال زیبا هستند اما تو پاییز از شدت زیبایی مثل یه تیکه از بهشت می مونند.

1.روستای برگ جهان

این روزها تهران به قدری مدرن و صنعتی شده است که ما حتا فکرش را هم نمی کنیم که در اطراف آن روستاهایی زیبا و چشم نواز وجود داشته باشند. روستای برگ جهان که از توابع لواسانات می باشد در بهار و تابستان آب و هوای بسیار معتدل و عالی ای دارد و در عوض پاییز و زمستان آن بسیار سرد است با این حال اگر می خواهید که نظاره گر یک منظره و طبیعت بی نقص پاییزی باشید که از بی شمار رنگ تشکیل شده است باید روستای برگ جهان را در پاییز ببینید.

روستای برگ جهان

2.روستای فیلبند

کمتر کسی است که با فیلبند آشنا نباشد و یا نام آن را نشنیده باشد. یکی از عمده دلایل شهرت فیلبند البته اقیانوس ابر آن می باشد که بسیار دیدنی است. مردم محلی فیلبند را بام استان مازندران می دانند بنابراین حدس زدن این که قرار است با چه منظره ای رو به رو شوید قطعا کار دشواری نخواهد بود. با توجه به این که فیلبند نیز یکی از ییلاقات استان مازندران به حساب می رود باید این نکته را در نظر داشته باشید که درست مانند برگ جهان، فیلبند نیز در پاییز آب و هوای سردی دارد اما طبیعت رنگارنگ آن بی نقص است.

روستای فیلبند

3.شهر کرمان

به گزارش شایانیوز، همان طور که می دانید شهر کرمان مرکز استان کرمان است که از پایتخت حدودا 986 کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل شخصی نزدیک به 10 ساعت زمان میبره تا بدون فوق وقت به کرمان برسید. اما اونچه که ممکنه در رابطه با کرمان ندونید اینه که این شر سرشار از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی ست و برای همین هم بازدید از آن خالی لطف وافری خواهد داشت. با توجه به این که کرمان شهر توریستی ای به حساب میاد از بابت اقامت و امکانات اسکان انتخاب های زیادی پیش روی شما وجود دارد.

شهر کرمان

4.جزیره هرمز

جزیره هرمز که در آّب های نیلگون خلیج فارس واقع شده، با توجه به موقعیت جغرافیایی ای که داره دارای در نیمه اول سال دارای آب و هوی گرم و خشک می باشد برای همین هم سفر در نیمه دوم سال لذت بیشتری دارد البته طبیعی است که نسبتا آب و هوا سرد میشه و ممکنه کمی در دسر ساز باشه. جزیره هرمز دقیقا همون مقصدی است که اگر قصد دارید یه سفر بسیار خوب و درجه یک رو تجربه کنید باید در نظر بگیرید.

جزیره هرمز

5.چابهار

چابهار یکی از زیبا ترین و جذاب ترین بندر های ایران است که در کنار تمام ویژگی های برجسته تجاری و اقتصادی اش سرشار از زیبایی و شگفتی است. یکی از ویژگی های بسیار جذاب و دوست داشتنی چابهار این است که در همه فصول آب و هوای معتدل و بی نظیری دارد با این اوصاف یک سفر پاییزه به چابهار به معنای این است که قرار است سفری رویایی را تجربه کنید. آن هایی که عاشق طبیعت و جاذبه های طبیعی هستند بدون شک با سفر و گشت و گذار در چابهار به وجد خواهند آمد.

بندر چابهار

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال به هیچ یک از مقاصد بالا سفر کرده اید؟ تجربیات و پیشنهادهای خودتان رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگه به سفر و گشت و گذار مخصوصا از نوع طبیعتگردیش علاقه دارید صفحه سفر و ایرانگردی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها