|

خراب کردن استایل مشکی خیلی سخته هااا

مانتو مشکی خیلییی به درد بخوره پس یاد بگیر چجوری باهاش بِتیپی؛ ایشون شاخ رنگانا

مشکی یکی از جذاب ترین رنگ ها در دنیای مد و فشنِ که بدون انقضاء است چرا که در هچ دوره ای جذابیت خودش رو از دست نمیده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگر بگوییم مشکی یکی از پرکاربردترین رنگ ها در دنیای مد و فشنِ اغراق نکردیم. برای اثبات این ادعا کافیست نگاهی به اطرافتون بیندازید افراد زیادی رو با لباس های مشکی خواهید دید البته این مسئله فقط مربوط به ایران نیست دو سال پیش دولت آمریکا آماری رو از فروشگاه های آنلاین گرفت که براساس آن در میان 183000 لباس فروخته شده توسط این فروشگاه ها، 38.5 درصد آن را لباس‌هایی با رنگ مشکی تشکیل داده بود. اگه نگاهی به جشنواره های بین المللی مثل کن، گلدن گلوب، گِرمی، امی، اسکار و ... بیندازید هم شاهد یکه تازی رنگ مشکی خواهید بود.

پس به جرات میتوان گفت که مشکی رنگی جهانی است که از یک سو نماد قدرت، جدیت، اعتماد بنفس، هوش و جذابیت است و از سوی دیگر بهترین رنگ برای تاثیرگذاری روی دیگران است.

چرا مشکی؟

واقعا چرا مشکی؟ بزرگ ترین حسن مشکی اینِ که با همه رنگ ها به خوبی جور میشه. این قابلیت مشکی بهتون فرصت استفاده از آیتم ها رو میده که مدت هاست توی کمدتون دارن خاک میخورن. گوشواره، عینک، شال و روسری و هر چیز دیگه ای که نمیدونید با چی باید ستش کنید رو به راحتی میتونید بزنید تنگ استایل مشکی و از خوشتیپ بودن خودتون مطمئن باشید.

d

حسن دیگه رنگ مشکی اینِ که برای هر موقعیتی بهترینِ فرقی نمیکنه به یک مهمانی رسمی میرید یا در مصاحبه کاری شرکت میکنید به یک جلسه مهم دعوت شدید یا با دوستانتون به کافه گردی میرید. به گزارش شایانیوز برای همه این موقعیت ها با اعتماد بنفس میتونید لباس های مشکی تون رو بپوشید.

یکی دیگه از مزیت های مشکی اینِ که اندامتون رو زیباتر و خوش فرم تر نشون میده. اگر قد کوتاه یا چاق هستید استایل مونوکروم مشکی میتونه شما رو کشیده تر و لاغرتر نشون بده البته برای این استایل باید از اکسسوری های مناسب استفاده کنید تا تیپتون یکنواخت و خسته کننده نشه.

do

چطور با مانتوی مشکی خوشتیپ باشیم؟

مشکی رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه پس با انتخاب لباس مشکی از جهت انتخاب آیتم های دیگه مشکلی نخواهید داشت اما مسلما یک سری از رنگ ها در کنارش جذاب تر خواهند شد. سفید، کرم، طوسی، قرمز، آبی، شکلاتی، زرد خردلی و سبز جزء رنگ هایی هستند که با مشکی هارمونی جذابی رو میسازن.

d

اگر میخواهید با مونوکروم مشکی همه نگاه ها رو به سمت خودتون جلب کنید باید اصول این سبک از استایل یعنی تک رنگ پوشیدن رو بدانید. همون طور که گفتیم مونوکروم مشکی میتونه شما رو کشیده تر و لاغرتر نشون بده. توی این استایل باید حواستون به تناژ های مختلف مشکی باشه برای این ترکیب باید لباس مشکی با تن رنگی یکسان انتخاب کنید چون استفاده از تناژهای مختلف رنگ مشکی ظاهری شلخته و نامرتب بهتون میده.

در کنار آیتم های مشکی از اکسسوری و زیورآلات طلایی، کریستال و مرواریدی استفاده کنید. این اکسسوری ها وقتی کنار مشکی قرار میگیرن شفافیت و درخشش خاصی به استایلتون میدن. علاوه بر این میتونن حالت یکنوختی ای که توی تیپ مشکی وجود داره رو خنثی کنند.

d

آرایش با لباس مشکی و نکاتی که باید بدانید

وقتی لباس مشکی میپوشید برای میکاپ هم دستتون بازه چرا که هر رنگی در کنار مشکی جذاب میشه اما برای جذاب تر شدن لازمِ نکاتی رعایت کند. یکی از مهم ترین بخش های میکاپ انتخاب رنگ مناسبِ که باید با توجه به رنگ پوست، مو و چشم ها صورت بگیره. اگه لباستون مشکیه برای انتخاب رنگ نیم نگاهی هم به اکسسوری ها داشته باشید. به عنوان مثال اگه مانتوی مشکی شما دکمه های نقره ای داره میتوند از این رنگ توی آرایشتون استفاده کنید.

برای انتخاب رژ لب هم دستتون بازه؛ رنگ های نود، قرمز، سرخابی، نارنجی، صورتی و ... در کنار لباس مشکی چهره شما رو جذاب تر از همیشه میکنند اما حواستون باشه رژی رو انتخاب کنید که بهتون بیاد. درستِ که رژ لب نود در کنار مشکی هارمونی جذابی رو میسازه اما ممکن این رنگ به شما نیاد. برای انتخاب رژگونه هم رنگ های صورتی و هلویی جزء بهترین ها هستند.

do

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی