|

آشنایی با مانتو پاییزه و بارونی

دیگه نگران اینکه تو پاییز چی بپوشی نباش؛ کلی ایده برای ست کردن بارونی و مانتوهای پاییزه

بارونی را با چی بپوشیم

یکی از محبوب ترین مانتوهای مورد استفاده در فصل پاییز بارونی است. تو این مقاله کلی ایده برای ست کردن بارونی و مانتوی پاییزه براتون داریم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کت بارانی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لباس ها در فصل پاییز و زمستان است که برای هر خانم و آقای خوش تیپ داشتن یک یا چند مدل از این لباس در کمد جزو واجبات است. در سال 1879 میلادی بنیانگذار برند معروف بربری، پارچه ای ضدآب طراحی کرد و چند سال بعد این پارچه برای دوخت بارانی مورد استفاده قرار گرفت. بارانی بر خلاف اسمش تنها برای روزهای بارانی فصل پاییز قابل استفاده نیست بلکه در روزهای سرد این فصل زیبا هم نیز شما را از سرما محافظت می کند. پارچه بارانی به دلیل خاصیت عایق بودنی که دارد از نفوذ سرما و باد هم مانند آب جلوگیری می کند.

بارونی-کت-ترنچ

باید و نبایدهای پوشیدن بارانی

  • سایز بارانی باید کاملا برای شما مناسب باشد؛ هنگام خرید بارانی توجه کنید که شانه های بارانی از سرشانه شما پایین تر نباشد، چون این حالت اصلا ظاهر خوشایندی نخواهد داشت.
  • برای زیباتر شدن استایل خود بهتر است یک بارانی به رنگ کرم یا بژ انتخاب کنید و یا ترجیحا از رنگ های نود استفاده کنید.
  • برای زیر بارانی ترجیحا از یک پلیور و یک شلوار جین یا کتان مام فیت استفاده کنید. برای زیبایی و جلوه بیشتر بارانی هرگز از پلیور های طرح دار و یا شلوغ استفاده نکنید زیرا نتیجه معکوس می گیرید .

بارونی-کرم-بژ

بارونی رو با چیا ست کنیم؟

اغلب همه ما لباس های مختلفی در کمدمان داریم که نمی دونیم چگونه مناسب استفاده با هم هستند، بارونی یکی از لباس های پاییزه است که معمولا برای ست کردن آن با بقیه لباس ها دچار سردرگمی می شویم. در ادامه این مقاله به گفته شایانیوز چند نمونه از استایل های مناسب بارونی را توضیح می دهیم.

بارونی-بلند

بارونی و لگ چرم

در روزهای بارانی بهتر است یه لگ چرم به همراه بارانی خود بپوشید و در آخر هم برای زیبایی دو چندان از بوت یا نیم بوت چرم در کنارش استفاده کنید. ان استایل تقریبا کلاسیک و مجلسی است و برای مراسمات و ائقات رسمی نیز پیشنهاد می شود.

بارونی با مام استایل و کتونی، یکی از جذاب ترین استایل های پاییزه

شلوار مام استایل یکی از پرطرفدارترین و پر کاربردترین شلوارهای جین است که برای استفاده روزمره گزینه بسیار مناسبی است. یک نکته مهم را هنگام پوشیدن بارونیی با این شلوار هرگز فراموش نکنید آن هم قد بارونی است؛ این شلوار برای بارونی های کوتاه و با استایل کژوال مناسب است در نتیجه از پوشیدن این نوع شلوار با بارون های بلند و رسمی پرهیز کنید.

برای کامل تر شدن استایل خود پیشنهاد می کنیم از کتونی و یا ونس های رنگ روشن در کنار این بارونی و شلوار جین استفاده کنید، البت دقت داشته باشید که این ست پیشنهادی برای روزهای بارانی و خیس گزینه مناسبی نیست.

بارونی-سبز

بارونی و کیف چرم، یکی از پر طرفدارترین استایل های کاری

بارونی به خاطر نوع طراحی که دارد دارای استایل رسمی و اداری گونه است در نتیجه برای بیشتر رسمیت بخشیدن به این لباس فقط کافی است یک کیف چرم اداری و نسبتا بزرگ استفاده کنید و در کنارش نیم بوت چرم به پا کنید. در این حالت یکی از اداری ترین و شیک ترین استایل ها را خواهید داشت.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها