|

استایل بهاره کیان افشار رو بشناسیم

بهاره کیان افشار بانو زیبایی که تیپاش امان از کف میبره؛ الگوت بشه میری تو لیست برترینا

اگه دنبال اینی که چطور زیبایی است رو با یک تیپ جذاب و چشمگیر تکمیل کنی بیا و از بهاره خانوم کیان افشاری الگو برداری کن که تیپاش حرف نداره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره کیان افشار از جمله بازیگران زیبا و خوش چهره ایرانی است که در بین مخاطبین کلی طرفدار داره؛ ایشون سال گذشته به عنوان یکی از زیباتری زنان مسلمان جهان معرفی شد و از حق هم نگذریم این عنوان کاملا برازنده بهاره خانوم کیان افشار و چهره زیبای نچرالشونه، اما جدای از زیبایی بهاره کیان افشار، همیشه تیپ و ظاهر خوبی هم داره و همین موضوع باعث میشه که حسابی به چشم بیاد و مورد توجه همه قرار بگیره. بات این حال داشتن چهره خوب مثل داشتن لباس های مارک و گرون قیمته، به معنای این که اگر چه شما خیلی زیبا هستند اما ابدا به این معنا نیست که می تونه کاری کنه تا شما شیک و الگانت دیده بشید بلکه داشتن یک استایل خوب نکته بسیار مهمی است که نباید ازش غافل شد.

استایل های بهاره کیان افشار

حالا سوالی که مطرح میشه اینه که آیا بهاره کیان افشار در کنار چهره زیبایی که داره از تیپ و استایل های خوبی هم برخورداره؟ پاسخ یک بله محکم است به همین خاطر هم در ادامه ما می خوایم نگاهی بیاندازیم به ویژگی های پوششی و استایل کردن های خانوم بازیگر، پس با ما همراه باشید.

بهاره-کیان_افشار

1.بهاره کیان افشار عاشق رنگ ها

به گزارش شایانیوز، کافیه یک سر به صفحه شخصی اینستاگرام خانوم بهاره کیان افشار بزنید تا ببیند که خانوم بازیگر عاشق آیتم های رنگی است و ابدا از پوشیدن هیچ رنگی امتناع نمیکنه و این دقیقا یکی از جذاب ترین ویژگی اوت فیت های مختلف بهاره کیان افشار است؛ البته ایشون هم درست مانند بسیاری دیگه از بازیگر ها و سلبریتی ها برای مراسم های رسمی و مجلل رنگ مشکی و دیگر رنگ های خنثی رو ترجیح میدند و سعی می کنند با انتخاب رنگ پر جذبه مشکی، شیکی و درخشش استایلشون رو بیشتر کنند.

بهاره کیان افشار عاشق رنگ ها

2.بهاره کیان افشار به دور از جار و جنجال

بهاره کیان افشار عزیز از جمله بازیگر هایی است که نه تنها جنجال آفرین و حاشیه ساز نیست بلکه در انتخاب نوع پوشش خودش هم کاملا محافظه کار و به دور از جنجاله، یعنی هیچ وقت قرار نیست که شما لباسی نامتعارف یا طرحی عجیب و غریب رو در استایل های ایشون ببنید. از طرف دیگه خانوم کیان افشار به درس کد های مراسم هم خیلی پایبنده و همین موضوع به یک دلیل دیگه تبدیل شده تا اوت فیت های اشون به دور از جنجال و حاشیه آفرینی سِت بشند. در نظر داشته باشید که توجه به موقعیت و درس کد های مراسم یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ترین مواردی است که می تونه باعث شیک تر شدن و درخشیدن کلی شما بشه.

بهاره کیان افشار به دور از جار و جنجال

3.بهاره کیان افشار علاقه مند به پترن

یکی از ویژگی های نسبتا بارز استایل ها و پوشش های مختلف خانوم بهاره کیان افشار اینه که ایشون به پترن علاقه زیادی داره و نسبتا هم از آیتم های پترن دار زیاد استفاده می کنه اما اونچه که باعث میشه این پترن ها استایل بهاره خانوم رو آشفته و در هم بر هم نکنند و برعکس به زیبا تر شدن استایل ایشون کمک کنند اینه که در استفاده از پترن اغراق نمیکنه و حواسش هست که اگر از یک آیتم شلوغ استفاده کرده باقی آیتم ها رو ساده و مینیمال انتخاب کنه تا نه جلوه اون پترن اولی گرفته بشه و نه ظاهرش شلوغ و بی نظم دیده بشه.

.بهاره کیان افشار علاقه مند به پترن

4.بهاره کیان افشار و امضای شخصی

متاسفانه خانوم کیان افشار از جمله اون بازیگر هایی هستند که علی رغم تیپ های خوبی که دارند در استایل هاشون از امضای شخصی خاصی پیروی نمی کنند با این حال اگر خیلی در پوشش های بهاره کیان افشار دقیق بشیم می تونیم دو مورد روبه عنوان ثابت ترین اصولی استایلی ایشون معرفی کنیم. اول این که بهاره خانوم توجه زیادی به کیف و کفش های خودش نشون میده یعنی کاملا حواسش هست که اون ها به درستی با آیتم های دیگه استایلشون ست بشند و هم از لحاظ طرح و هم از لحاظ رنگ با باقی موارد در تناسب باشند؛ جالبه بدونید که بوت های جیر و بلند هم از مورد علاقه ترین های ایشون هستند. نکته دوم این که بهاره کیان افشار عزیز همون قدری که ما میدونیم چقدر زیبا است، خودش هم به زیبایی طبیعیش واقفه و همین باعث میشه تا برای آرایشش خیلی وقت بگذاره و همیشه با میکاپی بی نظیر و زیبا حضور پیدا کنه، میکاپی که هم روی چهرشون خوب نشسته و هم با سبک استایلیشون در تناسبه.

بهاره کیان افشار و امضای شخصی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهاره کیان افشار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها