|

چطور وافل بپزیم؟

طرز تهیه وافل اونم به روش کلاسیک و قدیمیش؛ روزت رو این جوری قشنگ کن

Classic Waffles receips

برای این که بتونی روزت رو با انرژی و با شور و شوق شروع کنی هیچی مثل یه صبحانه گرم و دلچسب نمی تونه شارژت کنه مخصوصا اگه وافل باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معمولا اون هایی که عاشق آشپزی کردن هستند دیگه براشون صبحانه نهار، وعده اصلی و میان وعده دسر و غذا اصلی و این جور چیزا اهمیتی نداره اون ها همیشه دنبال طعم های خوشمزه، دستور پخت های تازه و خوارکی های وسوسه کننده هستند که بتونند درست کنن. با این اوصاف مهمه که علی رغم تمامی غذاها و دسر های متنوعی که بلدید درست کنید، چند تا دستور پخت خوب و متفاوت برای صبحانه هم داشته باشید، درسته که نون و پنیر خیلی فوق العاده است اما نمیشه که همیشه همین صبحانه تکراری رو خورد.

یکی از بهترین انتخاب ها برای صبحانه پنکیک است و یک انتخاب خوب و عالی دیگه که می تونید تو سه سوت درست کنید و از خوردنش لذت ببرید وافل است. وافل ها هم خیلی خوش خوراک و لذیذن و هم خیلی راحت درست میشند و شما رو سر صبحی به دردسر نمی اندازند و در اصل برای درست کردن این صبحانه خوشمزه شما به کمتر از نیم ساعت زمان احتیاج دارید.

چطور وافل بپزیم؟

مواد لازم برای 10 الی 12 عدد وافل:

آرد همه منظوره: 2 فنجان

نمک: 1 قاشق چایخوری

بیکینگ پودر: 4  قاشق چایخوری

شکر سفید: 2 قاشق غذاخوری

تخم مرغ: 2 عدد

شیر گرم: 1 و نیم فنجان

کره ذوب شده: 1/3 فنجان

وانیل: 1 قاشق چایخوری

چطور وافل بپزیم؟

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول در یک کاسه بزرگ آرد، نمک، بیکینگ پودر و شکر ار با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا به صورت یک دست در بیایند سپس ظرف را کنار بگذارید و به سراغ دستگاه وافل ساز یا تستر خود بروید، در این مرحله آن را روشن کنید تا برای زمان استفاده کمی گرم شده باشد.

از طرفی دیگر در یک ظرف جداگانه تخم مرغ ها را بشکنید و شروع کنید به هم زدن، سپس شیر، کره و وانیل را یکی یکی به آن ها اضافه کنید و آن قدر مواد را با یکدیگر هم بزنید که کاملا یک دست و مخلوط شوند سپس آن ها را به کاسه آرد خود که کنار گذاشته بودید اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید تا مواددتون به شکل خمیر در بیاید.

در مرحله آخر خمیر رو داخل وافل ساز خود که تا الان گرم هم شده است بریزید و در اون رو ببنیدید تا بپزد و طلایی رنگ شود، سپس به محض حاضر شدن آن ها را سرو کنید و تا داغ است از خوردن آن ها لذت ببرید؛ می توانید از میوه های فصلی، کارامل، عسل، شکلات صبحانه یا هر چیز دیگه ای که دوست دارید برای تکمیل کردن این صبحانه لذیذ استفاده کنید.

چطور وافل بپزیم؟

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این صبحانه خوشمزه و لذیذ لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی