|

مانتو کتی

مانتویی برای همه استایل ها، بیا تا بهت بگم چطوری مانتو کتی بپوشی که بدرخشی

مانتو کتی و ست کردن آن

یکی ازمحبوب ترین مانتوها، مانتو کتی است. مانتوهای کتی را در دنیای مد و فشن امروز برای استفاده در موقعیت‌های مختلفی در نظر می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو کتی یکی از ترند های جدید امسال است و همانطور که از نامش پیداست این مانتو ترکیبی از مانتو و کت است که امروزه بسیار مورد توجه بانوان خوش پوش قرار گرفته است. این مانتو بر خلاف مانتوهای دیگر که فقط در یک سبک و استایل قابل استفاده هستند در چندین سبک و استایل متفاوت قابل استفاده است. شما می توانید به راحتی با این نوع مانتو یک استایل کژوال، مینیمال و یا کلاسیک داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این مانتوی ترند آشنا شوید.

روش‌های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌های دیگر وجود دارد ولی در کل مانتوی کتی ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌دهد. شما با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید و به رسمیت آن  بیافزایید و یا در صورت نیاز از رسمیت آن بکاهید.

مانتو-کتی-ساده

انواع مانتو کتی در کمد خوش پوش ها

مانتوهای کتی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند، در این قسمت به چند مدل از محبوب ترین های آن اشاره می کنیم.

  • مانتو کتی ساده : این نوع مانتو هیچ گونه طرح خاصی ندارد و فقط با تنوع در رنگبندی در آنها تفاوت ایجاد می شود. این مانتو را می توانید در مکان های راحت و یا برای استفاده روزمره بپوشید، یکی از ویژگی های مثبت این نوع از مانتو کتی ست شدن راحت آن با دیگر لباس ها است.
  • مانتو کتی مجلسی : این نوع از مانتو کتی معمولا دارای برش های متعدد و استایل رسمی بوده و از پارچه های تزئین شده و پر زرق و برق تولید می شود. برای هر خانم ایرانی داشتن یکی از این مانتوهای شیک در کمد جزو واجبات است.

مانتو-کتی-مجلسی

  • مانتو کتی اسپرت : این نوع مانتو کتی همانطور که از اسمش پیداست دارای استایل اسپرت بوده و معمولا برای استفاده روزمره گزینه مناسبی به شمار می آید. این نوع مانتو کتی عموما دارای برش های محدود و به صورت اور سایز با سرشانه های افتاده است.

زیر مانتوی کتی چی بپوشیم؟

یکی از دغدغه های خانم ها این است که مانتوی کتی خود را با چه لباس هایی بپوشند که ظاهر و استایل شیک تری داشته باشند. به گفته شایانیوز بهترین گزینه برای زیر مانتوی کتی در استایل های کلاسیک، شیک و یا رسمی شومیز است، شما با استفاده از شومیز در زیر کت خود علاوه بر رسمیت به آن زیبایی و جلوه خاصی می بخشید. البته لازم به ذکر است که برای کت های اسپرت می توانید از تیشرت  یا نیم تنه های تک رنگ هم نیز استفاده کنید.

مانتو-کتی-سفید

مانتو کتی با شلوار و کتونی، چراکه نه اسپرت و شیک باش

وقتی اسم مانتو کتی در میان باشد اولین گزینه برای شلوار، شلوار پارچه ای است که به ذهنمان می رسد. در حالیکه یکی از جذاب ترین استایل ها ترکیب مانتو کتی با شلوار جین است. شما در این استایل می توانید از شلوار جین بگی، مام استایل، مام فیت و یا حتی اسکینی استفاده کنید و در آخر هم برای تکمیل کردن تیپ خود پیشنهاد می شود از کتونی های سفید یا یک کفش کتونی استفاده کنید. اگر از کتونی رنگی استفاده می کنید از هارمونی رنگ غافل نشوید.

مانتو-کتی-اسپرت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها