|

کاربرد هایلایتر

با روش های استفاده و کاربرد هایلایتر صورت آشنا شوید و مثل سلبریتی ها بدرخشید

هایلایتر صورت

اگر دوست دارید پوستی درخشان و اکلیلی داشته باشید، به شما میگوییم چطور با استفاده درست هایلایتر درخشندگی بیشتری به پوست خود ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید خیلی از شماها تا امروز اسم هایلایتر آرایشی به گوشتان رسیده باشد ولی دقیق ندانید که چیست و چه تاثیری روی میکاپ شما دارد. پس برای شفاف سازی ابتدا باید بگوییم هایلایتر ها در آرایش صورت به شما کمک می کنند تا به واسطه آن ها بتوانید به برجسته و زیبا تر کردن برخی از نقاط صورت خود بپردازید. البته این یکی از کاربردهای این محصولات آرایشی است، آنها علاوه بر نکته ذکر شده به دلیل شاین یا درخشان بودن منعکس‌ کننده نور هستند و توانایی آن‌ ها در روشن کردن پوست‌ های کدر زبانزد بوده است.

هایلایتر ها معمولا چند درجه از رنگ پوست روشن تر انتخاب می شوند، زیرا در واقع بخش کامل کننده کانتورینگ (متعادل سازی صورت) شما به عهده این محصول آرایشی است که به صورت برق خاصی داده و در انتها منجر به شیک تر شدن آرایش صورتتان خواهد شد.

هایلایتر-مایع

انواع هایلایتر، حرفه ای آرایش کن نه غلیظ

هایلایتر ها معمولا در انواع و برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند، فرقی ندارد کدامیک را خریداری می کنید مهم این است که هنگام کار کردن با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید یا آگاه باشید سازگای کدام مدل با پوست شما بیشتر است. برای مثال اگر پوست چرب و جوش داری دارید بهتر است تا از هایلایتر های پودری استفاده کنید که فاقد کمترین میزان از چربی هستند و به هیچ عنوان ایجاد جوش نخواهند کرد.

  • هایلایتر مایع : این نوع هایلایتر یکی از محبوب ترین نوع ها در بین انواع خود است زیرا به چند منظوره بودن معروف بوده و معمولا استفاده راحتی دارد. هایلایتر های مایع برای افرادی که پوست های معمولی و خشک دارند مناسب هستند.
  • هایلایتر پودری : هایلایترهای پودری همانطور که گفته شد برای پوست های چرب و مواقعی که می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید بسیار مناسب هستند.
  • هایلایتر کرمی : این نوع هایلایتر آرایش خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد و معمولا برای استفاده در مجالس و مهمانی ها پیشنهاد می شود.

هایلایتر-آرایشی

چطوری هایلایتر بزنیم؟

برای زدن هایلایتر های کرمی و مایع باید از اسفنج و برای هایلایتر پودری از براش نرم و کرکی استفاده کنید. دقت داشته باشید از هر کدام یک از این محصولات که استفاده می کنید برای زدن از حرکات ضربه ای استفاده کنید و هرگز براش یا اسفنج را محکم روی پوست نکشید زیرا این کار باعث می شود بخشی از آرایش و زیرساز خود را پاک کنید. برای نتیجه بهتر پیشنهاد می شود، اسفنج را با آب خیس کنید و قبل از استفاده از این محصول، اسفنجتان را با حوله کاغذی خشک کنید و سپس از آن استفاده کنید.

کانتور و هایلایتر، دو جادوگر زیبایی

کانتورینگ به آرایش ترمیمی صورت نیز شهرت دارد، این ترفند یکی از اصلی ترین ترفندهای آرایشی برای پوشاندن و از بین بردن نقص های صورت است، در این شیوه آرایشی از کرم‌ های فشرده و مخصوصی با رنگ‌های تیره‌ تر از رنگ طبیعی پوست صورت استفاده می‌ شود. هایلایتر ها جهت روشن کردن پوست در کنار کانتورینگ برای تکمیل آرایش و ترمیم صورت به کار می‌‌روند و همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد پوست را شفاف و درخشان نشان می دهند.

هایلایتر-پودری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها