|

اشتباه رو دریاب

تست هوش تصویری: اشتباه تو تصویر و پیدا کن تا معلوم شه چقدر زرنگ و خفنی

اگر دوست داری که یکم خودت رو به چالش بکشی این تست رو انجام بده و بگو که چه چیز عجیب و نادرستی تو تصویر وجود داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست های هوش تصویری معمولا برای ما جنبه سرگرمی و تفریح دارند و معمولا آن ها را جدی نمی گیریم و حتا بعضی از افراد ممکن است آن ها را بازی قلمداد کنند اما موضوعی که مطرح است این است که سودوکو و جدول هم بازی هستند اما آیا می توان انکار کرد که در تقویت ذهن فرد موثر نیستند؟ خیر انجام تست های تصویری نیز اگرچه کمتر اما تاثیری مشابه همین بازی ها دارند و می توانند گاها ذهن شما را به چالش بکشند و یکی از دلایلی که خیلی زا افراد پاسخ دادن به این تست ها را دوست دارند نیز دقیقا همین است.

تست هوش تصویری

با توجه به مسائل ذکر شده در بالا شما را به انجام یک تست هوش تصویری دعوت می کنیم. کار سختی نیست فقط باید به تصویر زیر که قابی از یک خانواده خوشحال چهار نفره را حین برف بازی نشان می دهد، با دقت نگاه کنید و ایرادی را که در تصویر وجود دارد بیابید. فراموش نکنید که خیلی وقت ها پاسخ ساده تر از آن است که ما انتظار داریم اما آن قدر به دنبال پاسخ های دشوار میگردیم که از جواب های ساده غافل میشویم.

پاسخ:

اشتباه در تصویر به قدری بزرگ و واضح است که ندیدن آن به نوبه خود دشوار است. بله پروانه در تصویر یک اشتباه بزرگ است چراکه در زمستان هیچ پروانه ای وجود ندارد که بخواهد بر شاخه بی برگ و عریان درخت بنشیند.

پاسخ تست

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها